Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Turnurile din Hanoi
Last Updated: Dec 11 2015 15:00, Started by
Alexandra555
, Dec 10 2015 02:46
·
0
#1
Posted 10 December 2015 - 02:46
Heey! Am de facut o aplicatie cu Turnurile din Hanoi in C++Builder. Mai exact: 3 tije, maxim 9 discuri; modul automat de mutare a discurilor cu posibilitatea de a opri la un moment dat și a merge pas cu pas înainte sau înapoi; modul manual - utilizatorul trage de disc iar programul face mutarea doar dacă ea este validă. Ma poate ajuta cineva !?
|
#2
Posted 10 December 2015 - 10:57
e o problema clasică de algoritmi. Caută și tu pe net.
|
#3
Posted 10 December 2015 - 11:02
Daca gaseam pe net nu mai intrebam. Nu am ce face doar cu algoritmul. Am nevoie de minim doua clase si grafica de facut din c++Builder, care este ciudata...
|
#4
Posted 10 December 2015 - 13:14
Ce-i asa ciudat ? Pai ia sa-l faci in VC++ cu GDI sa te vad atunci ! In C++Builder ai obiecte numai bune de tras cu mouse-ul in fereastra si din cod doar le schimbi pozitia (.Top si .Left).
Edited by neagu_laurentiu, 10 December 2015 - 13:16. |
#5
Posted 10 December 2015 - 20:22
Daca sti, normal ca ti se pare simplu. E mai usor sa te lauzi in fata unui om care nu stie decat sa ii explici.... Proiectul se bazeaza pe clase, nu pe figurinele alea. Trebuie si parte de cod, nu nu numai grafica.
|
#6
Posted 11 December 2015 - 10:48
Nu e nici o lauda, era o mirare la faptul ca C++Builder ar avea ciudatenii. Nu ma apuc sa explic toata aplicatia ! Gasesti pe net algoritmul, ce-i o clasa si alte asemenea chestinui de manual. Aici intreaba punctual ce nu ai inteles, unde te-ai impotmolit. Asta-i ajutorul, sa primesti informatiile specifice pentru a merge mai departe. Din postarile tale n-am inteles asta ci doar faptul ca vrei aplicatia cap-coada.
Edited by neagu_laurentiu, 11 December 2015 - 10:54. |
#7
Posted 11 December 2015 - 10:52
Alexandra555, on 10 decembrie 2015 - 20:22, said:
Daca sti, normal ca ti se pare simplu. E mai usor sa te lauzi in fata unui om care nu stie decat sa ii explici.... Proiectul se bazeaza pe clase, nu pe figurinele alea. Trebuie si parte de cod, nu nu numai grafica. Foarte bine ca se lauda a invatat ca sa stie si tu poti sa stii daca inveti din fericire cunostintele din creier nu se pot cumpara (inca) ca altfel eram toti sclavii celor cu bani. |
#8
Posted 11 December 2015 - 15:00
Am facut partea de grafica. Partea de cod aproape..clasele si ce tine de ele aproape complet. Dar nu stiu cum sa fac legatura intre grafica si codul de la clase
Suntem sclavii celor cu bani cu tot cu cunostinte. Ei ne platesc pe noi sa facem ceea ce stim. Daca ai invatat si inveti, pentru ca nu este de ajuns sa inveti o data pentru todeauna, nu ajungi "in varf" din prima. Trebuie sa treci prin toate etapele |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users