Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
omologare autoutilitara in autoturism
Last Updated: Dec 24 2015 10:42, Started by
mateiandrei34
, Dec 01 2015 09:47
·
0
#1
Posted 01 December 2015 - 09:47
Salut oameni buni, am o problema cu un Fiat punto 2 din 2007 am achizitionat masina de curand, Masina este omologata si inscrisa inca de primul propietar din 2008 ca si autoutilitara , avand taxa platita si nerecuperata,eu as dori sa o trec ca si autoturism cu 5 locuri, masina avand bancheta din spate montata , farat vreo modificare spre utilitara. S-a mai lovit careva de aceasta problema? Daca aveti idee care pasii de urmat si cat ar costa ? Multumesc!!!
Edited by mateiandrei34, 01 December 2015 - 09:48. |
#2
Posted 01 December 2015 - 10:10
In primul rand nu stiu daca se mai poate smecheria din autoturism in autoutilitara si invers, iar apoi si daca se poate, o sa platesti taxa pt autoturism
|
#3
Posted 01 December 2015 - 10:23
te duci la rar. daca masina a fost omologata de producator si in varianta autoturism, iti va fi reomologata drept autoturism.
in principiu e posibil sa iti ceara dovada ca ai facut modificarea in autoturism in service autorizat rar. taxa la rar chiar nu o mai stiu, cred ca e in jur de 400 lei. |
#4
Posted 01 December 2015 - 10:30
Era o firma prin Campulung ce se ocupa cu asta.din ce am inteles, smecheria nu mai merge,si daca ar fi posibil ar costa cateva mii de euro.eu vroiam sa transform un Sharan din autoturism in utilitara pt a plati mai putin la inmatriculare(cer astia 3500 euro pt inmatriculare,masina e din 2006),iar apoi inapoi in autoturism.smecheria nu ai merge de cativa ani din pacate...mie mi-au spus ca mar costa mult,si ar insemna sa taie capitonaj,scaune,airbaguri spate,etc.am refuzat.
|
#5
Posted 01 December 2015 - 10:46
dark_angel_tgv, on 01 decembrie 2015 - 10:30, said:
Era o firma prin Campulung ce se ocupa cu asta.din ce am inteles, smecheria nu mai merge,si daca ar fi posibil ar costa cateva mii de euro.eu vroiam sa transform un Sharan din autoturism in utilitara pt a plati mai putin la inmatriculare(cer astia 3500 euro pt inmatriculare,masina e din 2006),iar apoi inapoi in autoturism.smecheria nu ai merge de cativa ani din pacate...mie mi-au spus ca mar costa mult,si ar insemna sa taie capitonaj,scaune,airbaguri spate,etc.am refuzat. |
#6
Posted 01 December 2015 - 10:53
mateiandrei34, on 01 decembrie 2015 - 10:46, said:
Ideea este ca masina are bancheta din spate , arata ca o masina normala , autoturism , in cartea masinii este trecuta autoutilitara .... tot am gasit pareri impartite pe forumuri, unii zic ca se poate altii ca nu .... Ce (dez)avantaje îţi oferă transformarea în autoturism ? |
#7
Posted 01 December 2015 - 10:53
sigur se poate ...ramane doar problema pretului . Si eu am o autoutilitara pe care as vrea s-o transform in autoturism si sunt curios de costuri .
Quote Ce (dez)avantaje îţi oferă transformarea în autoturism ? In cazul meu masina (un Nissan Terrano 2) nu are geamuri laterale in spate si de fiecare data cand trebuie sa ies cu spatele din parcare sau graj nu pot sa vad daca vine ceva ; ies de fiecare data "in orb" . Edited by Acrisios, 01 December 2015 - 10:56. |
#8
Posted 01 December 2015 - 10:55
#9
Posted 01 December 2015 - 10:57
...are revizie tehnica valabila un an , nu doi ca la autoturisme .
Edited by Acrisios, 01 December 2015 - 10:58. |
#10
Posted 01 December 2015 - 11:01
genius, on 01 decembrie 2015 - 10:53, said:
Dar cu ce te deranjează ? Ce (dez)avantaje îţi oferă transformarea în autoturism ? Edited by mateiandrei34, 01 December 2015 - 11:05. |
|
#11
Posted 01 December 2015 - 13:07
Practic masina trebuie convertita de un service autorizat de producator/dealer (nu conteaza ca fostul proprietar a pus el bancheta spate la loc) si reomologata, iar taxa de inmatriculare trebuie replatita. Im pare rau sa-ti spun dar ai luat teapa.
|
#12
Posted 01 December 2015 - 13:19
de unde ati scos asta cu taxa reptatita???
ca vad ca o repetati mai multi? |
#13
Posted 01 December 2015 - 14:12
slai, on 01 decembrie 2015 - 13:19, said:
de unde ati scos asta cu taxa reptatita??? ca vad ca o repetati mai multi? Te rog, daca nu ai tangenta cu automobilele in mod profesional nu-ti mai da cu parerea aiurea. |
#14
Posted 01 December 2015 - 14:17
saracul de mine, chiar cu automobilele nu am tangenta... dar cand aud asa imbecilitati... auzi, devine masina noua...
|
#16
Posted 01 December 2015 - 15:58
Nero-d, on 01 decembrie 2015 - 15:33, said:
colegule daca in talon sunt trecute 5 locuri si are geamuri in spate (nu tabla) ai sanse... daca nu? nu! nu inteleg cum ar putea aparea un Fiat punto 2 ca si autoutilitara... |
#17
Posted 01 December 2015 - 16:28
slai, on 01 decembrie 2015 - 14:17, said:
saracul de mine, chiar cu automobilele nu am tangenta... dar cand aud asa imbecilitati... auzi, devine masina noua... Ai idee ce inseamna omologare? si cred ca se referala vehicul tip nou pus in circulatie, nu degeaba se numeste "omologare tip". Deci prin omologare se aproba punerea in circulatie a unui vehicul de tip nou, nu vehicul nou, adica din autoutilitara in autoturism |
#18
Posted 01 December 2015 - 16:55
de ce crezi ca ai mai multe rubrici in cartea masinii, unde sa completezi date despre masina?
tocmai pentru modificari de genul asta, cand se schimba din autoutilitara in autoturism, se schimba seria de sasiu, etc. masina e inmatriculata acum, si ramane inmatriculata chiar si dupa schimbare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users