Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn
 Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus
 Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...
 Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...
 

Problema jaguar x type - martorul MIL aprins

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Danypvl

Danypvl

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 01.12.2015
Am achiziționat recent un Jaguar x type 2002 2.1 benzina (automata)cu martorul MIL aprins. Omul a zis ca martorul a fost aprins de când a luato el. Masina a fost mai mult stata si are doar 65.000mile( cca.100.000km). La drum se comporta bine doar ca mi se pare cam leneșă pt motorizarea ei. Cineva mia spus sa schimb bujiile ca aia ar fi cauza martorului. Nu le-am schimbat inca dar nu stiu daca asta ar influenta puterea mașinii. Pe la 2000 RPM se cam îngâtuie si daca ii dau treapta inferioara nu se mai în gâtuie. Țin sa menționează ca odată am accelerato la maxim si mia tăiat pedala la 4000 RPM dar după sia revenit. A mai pățit cineva așa ceva ?

#2
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,801
  • Înscris: 15.08.2014
Nici să nu schimbi bujiile.


#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Testerul ce zice?
Sau nu l-ai pus pe masina?

#4
v_andrei

v_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 585
  • Înscris: 05.08.2014

View PostDanypvl, on 01 decembrie 2015 - 01:39, said:

mi se pare cam leneșă pt motorizarea ei.
Pe net zice ca face 0-100 in 11 secunde (10.8). Esti sigur ca e mai lenesa decat ar trebui sa fie si nu doar ai supraestimat tu puterea ei?

#5
Danypvl

Danypvl

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 01.12.2015

View Postericmario, on 01 decembrie 2015 - 06:30, said:

Testerul ce zice?
Sau nu l-ai pus pe masina?
Zilele astea nu am avut când sa o pun(sărbătoare, 1 dec ) mâine vreau sa o pun. O sa revin atunci cu mai multe detalii

View Postv_andrei, on 01 decembrie 2015 - 10:26, said:

Pe net zice ca face 0-100 in 11 secunde (10.8). Esti sigur ca e mai lenesa decat ar trebui sa fie si nu doar ai supraestimat tu puterea ei?
Am avut un Mondeo 2.0 tdci de 116 cai si mi sa parut ca tragea mai bine decât jaguarul... Asta are si mai multi cai si e si benzina, ma așteptam macar la fel sa traga.

#6
v_andrei

v_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 585
  • Înscris: 05.08.2014

View PostDanypvl, on 01 decembrie 2015 - 10:35, said:

Am avut un Mondeo 2.0 tdci de 116 cai si mi sa parut ca tragea mai bine decât jaguarul... Asta are si mai multi cai si e si benzina, ma așteptam macar la fel sa traga.
Din specs (de pe net, n-am condus nici una dintre masinile de mai sus) cam tot pe acolo ar trebui sa fie la performanta, doar consumu injumatatit.

Edited by v_andrei, 01 December 2015 - 10:49.


#7
Danypvl

Danypvl

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 01.12.2015
Consumul pe care l-am făcut io a fost 8 -8,5 la drum lung. (Mers cu 100-120km\h) in oraș nu stiu ce sa zic. (Nu am computer bord)

#8
mihaitzadh

mihaitzadh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 14.11.2014
diferenta este ca mondeo nu avea 2tone

#9
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

View PostDanypvl, on 01 decembrie 2015 - 01:39, said:

Am achiziționat recent un Jaguar x type 2002 2.1 benzina (automata)cu martorul MIL aprins. Omul a zis ca martorul a fost aprins de când a luato el. Masina a fost mai mult stata si are doar 65.000mile( cca.100.000km). La drum se comporta bine doar ca mi se pare cam leneșă pt motorizarea ei. Cineva mia spus sa schimb bujiile ca aia ar fi cauza martorului. Nu le-am schimbat inca dar nu stiu daca asta ar influenta puterea mașinii. Pe la 2000 RPM se cam îngâtuie si daca ii dau treapta inferioara nu se mai în gâtuie. Țin sa menționează ca odată am accelerato la maxim si mia tăiat pedala la 4000 RPM dar după sia revenit. A mai pățit cineva așa ceva ?

Fara diagnoza cam greu sa-ti dai seama. Judecand dupa varsta masinii si "pretul" pieselor (adica costa si respectivul nu le-a schimbat ca oricum vindea masina ) as inclina sa cred ca e debitmetru sau sonda/le lambda.
Debitmetrul il verifici usor , ii scoti mufa si ii dai talpa dupa (normal trebuie sa te taie la 6000-7000 nu la 4000) . Daca trage mai bine si merge motorul mai rotund atunci ai gasit cauza.
Piesele costa de la 100-200 euro fiecare. Cel mai bine e sa mergi la diagnoza pentru ca mai sunt ceva senzori /aer fals/catalizator "obosit" care au simptome relativ similare.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate