Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina sport
Last Updated: Aug 28 2017 07:05, Started by
mufasa
, Nov 30 2015 23:24
·
0
#1
Posted 30 November 2015 - 23:24
Vreau sa cumpar o masina sport SH pentru care am doar 3 conditii de baza :
1. 0-100km/h in max. 6 s. 2. Decapotabila. 3. Sa arate a masina sport (nu A4 sau BMW serie 3). Buget 20K. La prima vedere ar fi asa : 1. SLK - dezavantajat de motor de 3,5 l ca taxe. 2. Z4 3. TT (desi prefer Audi intre cele 3 marci premium germane, in categoria asta e la coada). 4. Boxter - dezavantajat de varsta la 20K 5. 370 Z - idem SLK cu ai lui 3,7 l. 6. Mustang 7. Camaro - NU, prea exotica pentru RO. 8. Spyder - NU. Altceva ??? Rog pe cei care se pricep sau au condus sa ma lumineze in acest topic (n-am condus-o pe nici una si nu ma pricep la capitolul asta). Multumesc. |
#3
Posted 01 December 2015 - 00:00
Eu vorbesc din experienta, desi bugetul meu a fost substantial mai mare in timp
1. la 20 000 EUR gasesti masini sport vechi, chiar daca nu au foarte multi km la bord. 2. Cum ziceai, pentru ca impozitarea in Romania este imbecila (pe cilindree), ai nevoie de max 2999cmc cilindree. 3. 6s suta' este cam performant pt conditiile tale, mai ales cilindree. Majoriatatea acestor masini sunt tractiune spate (exceptie TT) => pierd secunde bune pt ca intervine controlul tractiunii. Daca nu ar interveni TC, ai ajunge imediat in sant. 4. Decapotabila in Romania este o idee execrabila. - vara e de nefolosit din cauza "soarelui prajitor" si mai ales al poluarii (in oras). La drum lung nu poti merge real cu mai mult de 80 Km/h. - iarna e prea frig, iar din experientele mele, sub 20 de grade trebuie sa fii nascult la Pol si forjat inf rig, ca sa nu racesti rapid. - prelata se urateste rapid in praful din Romania. Eu iti recomand masina sport nedecapotabila. Si pasagerul trebuie sa fie rezistent. In cazul meu sotia nu a gustat deloc experienta decapotabilelor. Eu as merge in ordinea Boxster, Z4, TT. @balaur - ce relevanta are venitul sau lunar? Omul vrea o masina sport, sa se bucure de sunet, senzatie! Capra vecinului e problema nationala! Bucurati-va fratilor, ca viata e scurta! Edited by Ahasverus, 01 December 2015 - 00:01. |
#4
Posted 01 December 2015 - 00:02
#5
Posted 01 December 2015 - 00:16
Poti incerca
jaguar xj cele dinainte de 2010 sau dupa depinde ce aspect preferi Toyota Supra Subaru WRX Toyota Scion FR-S sau jucarile astea mici: lexus is f Ford Focus ST |
#9
Posted 01 December 2015 - 10:29
Ahasverus, on 01 decembrie 2015 - 00:00, said:
Eu vorbesc din experienta, desi bugetul meu a fost substantial mai mare in timp 1. la 20 000 EUR gasesti masini sport vechi, chiar daca nu au foarte multi km la bord. 2. Cum ziceai, pentru ca impozitarea in Romania este imbecila (pe cilindree), ai nevoie de max 2999cmc cilindree. 3. 6s suta' este cam performant pt conditiile tale, mai ales cilindree. Majoriatatea acestor masini sunt tractiune spate (exceptie TT) => pierd secunde bune pt ca intervine controlul tractiunii. Daca nu ar interveni TC, ai ajunge imediat in sant. 4. Decapotabila in Romania este o idee execrabila. - vara e de nefolosit din cauza "soarelui prajitor" si mai ales al poluarii (in oras). La drum lung nu poti merge real cu mai mult de 80 Km/h. - iarna e prea frig, iar din experientele mele, sub 20 de grade trebuie sa fii nascult la Pol si forjat inf rig, ca sa nu racesti rapid. - prelata se urateste rapid in praful din Romania. Eu iti recomand masina sport nedecapotabila. Si pasagerul trebuie sa fie rezistent. In cazul meu sotia nu a gustat deloc experienta decapotabilelor. Eu as merge in ordinea Boxster, Z4, TT. @balaur - ce relevanta are venitul sau lunar? Omul vrea o masina sport, sa se bucure de sunet, senzatie! Capra vecinului e problema nationala! Bucurati-va fratilor, ca viata e scurta! M-am gandit si eu la unele dintre neajunsurile pe care le enumeri si incerc sa le evit asa. 1. Evident Boxter iese in fata, dar doar 2009 (macar este euro5 cu facelift) la 80 - 100 K km. Crezi ca 7 ani e prea mult ? Exista si hard top (am vazut dar nu stiu daca nu cumva sunt transformate ulterior) ? 2. Ma pot incadra in 3 l cu destule modele, dar pot sa si depasesc, nu-i un must. 3. Cele enumerate se incadreaza fara pb. In 6 s. 4. Nici eu nu agreez ideea cu panza in RO, de aia m-as duce catre hard top. Oricum masina o voi folosi de fun, nu va fi masina principala, nu va merge la drum lung si va sta in garaj. Sincer si pe mine ma tenteaza Z4 28i (hard top, 2012, 5,5 s) si Boxter pt. ca e ... Porsche. Nu stiu daca ca senzatie (vs Z4 sau celelalte) merita 3 ani in plus la vechime si diferenta de cheltuieli ulterioare. Asta vreau sa aflu. TT -ul nu-mi place ( chiar daca tractiunea reprezinta un avantaj). ericmario, on 01 decembrie 2015 - 00:02, said:
Da, frumoase numai ca nu pot sa nu ma gandesc si la service. Se duc oamenii cu masini normale la serviceuri de marca in RO si nu le dau de cap, asa ca nu pot sa iau ceva exotic. balauru69, on 30 noiembrie 2015 - 23:50, said:
Ce venit lunar ai? |
#10
Posted 01 December 2015 - 11:41
|
#11
Posted 01 December 2015 - 11:42
mufasa, on 01 decembrie 2015 - 10:29, said: Da, frumoase numai ca nu pot sa nu ma gandesc si la service. Se duc oamenii cu masini normale la serviceuri de marca in RO si nu le dau de cap, asa ca nu pot sa iau ceva exotic. "The Chrysler Crossfire is a rear-wheel drive, 2-door sports car sold by Chrysler and built by Karmann of Germany for model years 2004-2008. Developed during the union of Daimler and Chrysler, the two-seater is based on the R170 platform and shares 80% of its components with already defunct R170 Mercedes-Benz SLK320." Plymouth Prowler e intradevar ceva deosebit, dar hei! 5,9 sec pana la suta! |
#12
Posted 01 December 2015 - 11:43
ipel, on 01 decembrie 2015 - 00:25, said:
Nissan GT-R dar nu stiu daca intra in buget! t-balt, on 01 decembrie 2015 - 00:59, said:
in bugetul asta intra o Honda s2000 foarte bine intretinuta si cu putini km. 2.0 aspirat 240 cp, 9000 ture, doar de fun. O masina care va tine bine la pret peste ani si bine cotata. vezi preturi de inca 30.000 pe alea cu 10-20.000 km. |
#13
Posted 01 December 2015 - 11:55
Propun sa cauti o masina cu hardtop,sa fie si sa arate cat mai bine((chiar daca e mai vechiuta putin) si sa aibe motor de cilindree chiar si 2.5 litri.
E batut in cuie sa prinda suta in 6 sec,ai tu fixul asta?Daca prinde in 6.7-7 ,chiar e o problema? |
#14
Posted 01 December 2015 - 12:55
In cazul asta fiind vorba si de un "moft" mai bine cauti sa faci un drive test cu Porsche si cu z4 si vezi care iti place mai mult. La z4 ai avantajul ca are hard top pliabil, la porsche trebuie sa il cumperi separat si sa il tii in garaj.
Mi se pare mult prea subiectiva problema ca sa poti alege una din astea 2 si mai ales pe forumuri. |
#15
Posted 01 December 2015 - 15:42
mufasa, on 30 noiembrie 2015 - 23:24, said:
Vreau sa cumpar o masina sport SH pentru care am doar 3 conditii de baza : 1. 0-100km/h in max. 6 s. 2. Decapotabila. 3. Sa arate a masina sport (nu A4 sau BMW serie 3). Buget 20K. La prima vedere ar fi asa : 1. SLK - dezavantajat de motor de 3,5 l ca taxe. 2. Z4 3. TT (desi prefer Audi intre cele 3 marci premium germane, in categoria asta e la coada). 4. Boxter - dezavantajat de varsta la 20K 5. 370 Z - idem SLK cu ai lui 3,7 l. 6. Mustang 7. Camaro - NU, prea exotica pentru RO. 8. Spyder - NU. Altceva ??? Rog pe cei care se pricep sau au condus sa ma lumineze in acest topic (n-am condus-o pe nici una si nu ma pricep la capitolul asta). Multumesc. Lotus Elise R (din pacate cu turbo) Z3M sau Z4M Quote 4. Decapotabila in Romania este o idee execrabila. - vara e de nefolosit din cauza "soarelui prajitor" si mai ales al poluarii (in oras). La drum lung nu poti merge real cu mai mult de 80 Km/h. - iarna e prea frig, iar din experientele mele, sub 20 de grade trebuie sa fii nascult la Pol si forjat inf rig, ca sa nu racesti rapid. - prelata se urateste rapid in praful din Romania. Eu iti recomand masina sport nedecapotabila. io unu nu n-as vrea Z4 E89 cu acoperis metalic. greutate aiurea in plus. daca nu-ti place deschis, ia coupe, are rigiditatea mai buna. merge Z4 3.0si din 2008, ala-i pe la 265 CP si nu costa cat un M. desi daca ai cu ce, M as lua. |
|
#17
Posted 01 December 2015 - 18:18
missionnad, on 01 decembrie 2015 - 11:55, said:
Propun sa cauti o masina cu hardtop,sa fie si sa arate cat mai bine((chiar daca e mai vechiuta putin) si sa aibe motor de cilindree chiar si 2.5 litri. E batut in cuie sa prinda suta in 6 sec,ai tu fixul asta?Daca prinde in 6.7-7 ,chiar e o problema? Chestia cu 6 s e importanta daca vb de senzatii si nu e greu de atins performanta asta. Chiar daca ma duc la 3l, mai mult n-as vrea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users