Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Se oprește masina și nu mai pornește
Last Updated: Dec 02 2015 04:30, Started by
MihaiRO1
, Nov 30 2015 19:48
·
0
#1
Posted 30 November 2015 - 19:48
Salut,am un Peugeot 307,an de fabricatie 2003,motor 1.6 benzina.Problema este ca merg cu ea ajunge apa la 40° și se oprește si nici nu m-ai pornește,trebuie sa aștept mult ca să se raceasca..Chestia e ca vara face urat si nu mai pot sa merg deloc cu ea.Acum am luat altă mașina,dar vreau sa o fac și pe asta pentru o posibila vanzare.Am dus-o la service,dar mi-au schimbat piesa care au zis ei dar nici un folos.Termostatul nu este sigur defect.Daca aveti ideei ce nu merge bine,sau daca ati mai întâmpinat problema,orice raspuns mi-ar fi de ajutor.Imi e si frica sa mai merg cu ea si 5 metri ca se opreste si nu mai pornește.Sănătate!
|
#3
Posted 30 November 2015 - 20:01
Asa arata masina 40 -50 60 si se oprește.Bănuiesc ca se supraîncalzește si cedează,și cred ca si computerul de bord are o problema
Edited by MihaiRO1, 30 November 2015 - 20:08. |
#4
Posted 30 November 2015 - 20:09
1. test de etanseitate la instalatia de racire
2. sonda lambda verificata (cand e rece o dezactivezi si vezi de-ti mai porneste) eu vad doar 2 cazuri. cand masina trece pe loop inchis (dupa ce se incalzeste, de ia semnal de la sonda lambda, se opreste) nu ai destul lichid de racire si degeaba iti arata tie 40°C, ca poate in punctul de unde ia senzorul informatia nici nu e lichid. NU ARE CUM sa fie de la termostat |
#5
Posted 30 November 2015 - 20:41
#6
Posted 30 November 2015 - 20:52
eu stiu ca dupa incalzire doar sonda regleaza imbogatirea amestecului.
nu vad sa existe altceva care sa blocheze programul la trecerea la loop inchis. daca sonda masoara 0... |
#7
Posted 30 November 2015 - 20:54
MihaiRO1, on 30 noiembrie 2015 - 19:48, said:
Salut,am un Peugeot 307,an de fabricatie 2003,motor 1.6 benzina.Problema este ca merg cu ea ajunge apa la 40° și se oprește si nici nu m-ai pornește,trebuie sa aștept mult ca să se raceasca..Chestia e ca vara face urat si nu mai pot sa merg deloc cu ea.Acum am luat altă mașina,dar vreau sa o fac și pe asta pentru o posibila vanzare.Am dus-o la service,dar mi-au schimbat piesa care au zis ei dar nici un folos.Termostatul nu este sigur defect.Daca aveti ideei ce nu merge bine,sau daca ati mai întâmpinat problema,orice raspuns mi-ar fi de ajutor.Imi e si frica sa mai merg cu ea si 5 metri ca se opreste si nu mai pornește.Sănătate! Edited by andreic, 30 November 2015 - 21:00. |
#8
Posted 30 November 2015 - 21:36
andreic, on 30 noiembrie 2015 - 20:54, said: Sonda termocupla de pe chiulasa a fost schimbata ? Eu am patit cu Clio symbol ceva asemanator, ii dadea computerului eroarea "incorrect temperature profile" sau asa ceva zicea baiatu cu diagnoza si nu mai mergea decat dupa ce o lasai cateva minute sa se mai omogenizeze/raceasca. S-a oprit odata sub pasajul Basarab la stop si a trebuit sa imping pana in Carrefour Dupa aia cand repornea nu mai facea ca probabil facea aia contact mai bine. La alta plecare la rece insa la fel dupa ce se incalzea putin pac, offline... Schimbat sonda si nu mai sunt probleme. |
#9
Posted 02 December 2015 - 00:09
Tsunnnami, on 30 noiembrie 2015 - 20:52, said:
eu stiu ca dupa incalzire doar sonda regleaza imbogatirea amestecului. nu vad sa existe altceva care sa blocheze programul la trecerea la loop inchis. daca sonda masoara 0... Astea 2 aprind "check engine" dar motorul porneste. E usor de verificat, scoate mufa de la debitmetru sau sonde si motorul porneste fara probleme cu becul aprins in bord. @MihaiRO1 Poate sa fie sonda aia (de obicei da comanda de pe la 90 grade), dar pot sa fie si alte bube, de genul lipituri in ECU proaste, cablaj motor intrerupt. In principiu orice care se incalzeste odata cu motorul se dilata si nu mai face contact. Incearca acum pe racoare, sa ridici capota, eventual desfa capacul protector de la ECU si porneste motorul. Vezi daca tot asa se opreste la fix 40 grade. |
#10
Posted 02 December 2015 - 04:30
N62B44, on 02 decembrie 2015 - 00:09, said:
Daca sonda da valori neplauzibile , ECU trece in bucla inchisa si foloseste valorile presetate in harta de injectie. Similar pentru debitmetru. Corect ce spui, dar depinde si de masina A mea a murit de la sonda Lambda (O Toyota Van LE din '86) [ http://i241.photobucket.com/albums/ff108/tsunnami/toyota-van-1987-8_zpsq6oojkfr.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users