Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Skoda: Superb 2 vs Octavia 3
Last Updated: Jul 20 2016 15:00, Started by
tfmercedez
, Nov 30 2015 02:40
·
0
#1
Posted 30 November 2015 - 02:40
Am mai tot deschis topicuri despre masini, si intre timp m-am tot razgandit si reorientat.
As vrea sa stiu care ar fi o afacere mai buna intre alegerea dintre superb 2 si octavia 3. Din ce am citit pe net, se zice ca noua (actuala octavia) a crescut in "clasa" si deci si la dimensiuni. Nu am avut ocazia sa urc in ea. Primeaza comfortul si consumul cat mai mic de motorina. Cu ani in urma am urcat intr-un superb 2, si am ramas "uluit" de spatiul de lafaiala din spate: aveam o palma intre genunchi si scaunul soferului dat la maxim inapoi (am peste 1,90m). Superb 2, pozeaza in limuzina, dar motorizarile mi se par dubioase: 1,4 TSI 122cp, sau 1,6 tdi -105 cp, mi se pare cam anemic. Cat consuma REAL in oras 1,6 tdi? Din ce scrie pe autoscout, este ghiveci, fiecare anunt declara gramaje diferite /km, consum aiurea. Cred ca "Green Line" este cel mai economic, dar suntem in plin scandal VW. As ruga colegii care detin octavia si superb sa imi lase niste impresii. Am renuntat sa intru pe forumul VAG-SKODA, pentru ca nu mi-au facut vreo impresie buna , si nici lucruri bune nu se spun despre ei, la forum ma refer. Pasarea malai viseaza, as vrea cutia cu 6 trepte.. dar numai la motoarele de 2.0, dar nu stiu daca merita. La o adica, n-am murit cu astra de 80cp-5 viteze -130000km, desi tare bine i-ar fi prins. Ma intereseaza in general superb2 din 2012 , iar octavia de cand s-a lansat , in 2013. Bugetul ar fi 10000-15000. |
#2
Posted 30 November 2015 - 05:27
Cu o Octavie 2 FL break 1.4 TSI am mers si eu. Se duce foarte frumos ... DAR cu Superb 2 cu motorul de 2L 170 cp te duci dumnezeieste, crede-ma. Am avut ocazia sa-i dau 2 reprize de "talpa"scurta (nu cred ca are 2 km soseaua respectiva), la o manuala in 6 trepte, prima repriza 1-3, a doua repriza 1-6. Si in treapta 6 te baga in scaun de nu-ti vine a crede !!! Am mers cu ceva masini pana acum, dar asta m-a uns la inima; spatioasa rau, frumoasa foc, stabilitate nu mai spun ... E diferenta mare de clasa intre ele. Eu am Octavia 2, 2008, 1.6 FSI. Dar Superb-ul e ceva demential ... tare-s curios cum merge 2.0 TFSI 200cp ...
1.6 TDI nu cred ca sare de 7% in oras (Bucuresti); am un coleg cu Octavia 3, 1.6 TDI, chiar o sa-l intreb. Imi zisese, dar nu mai retin exact. E frumoasa, imi place, dar nu se pune cu Superb 2. Clar. Edited by shymano, 30 November 2015 - 05:28. |
#3
Posted 30 November 2015 - 08:16
Clar Superb din orice punct de vedere privesti lucrurile. La fel de clar nu 1.6 tdi-cr, e subdimensionat motorul pt ea ca e destul de grea. La alegere acum 2.o tdi sau 1.4 tsi 140cp (sau 170 daca il gasesti). Daca optezi pt tdi combinatia cu dsg o sa confere mai mult senzatia de comfort, pe benzinar nu vei scoate prin Bucuresti sub 10l/100km.
Dar sa stii ca 15000 nu prea te incadrezi in buget pt superb 2012, decat una obosita. Oricum spor la "cumparaturi" |
#4
Posted 30 November 2015 - 09:04
Eu am un Superb2, 2.0TDI, 170CP, 4x4 break si e super ok. Consum in oras in jur de 8, indicat de calculatorul de bord. Consum in afara in jur de 6. Portbagaj urias si foarte confortabila.
|
#5
Posted 30 November 2015 - 09:16
Superb, evident. Legat de Octavia care a crescut in clasa, e discutabil.
Are aprox aceeasi lungime, ampatament si ecartament ca si Astra J sedan de ex. Desi poate au dimemsiuni de clasa medie(Octavia si Astra sedan), ambele au antifonare, tinuta de drum si feeling general de compacta, nu de clasa medie. Daca vrei notchback ai putea sa te uiti si la Insignia sau Mondeo. Altfel, sedanuri sunt garla. Edited by underb, 30 November 2015 - 09:17. |
#6
Posted 30 November 2015 - 09:20
Cele doua masini sunt din clase diferite, cu dotari si preturi diferite. Sunt masini reusite, apreciate la noi, dar depinde ce iti doresti de la masina si pentru ce o s-o folosesti. Daca circuli mult, faci multi km si ai nevoie de confort, Superb cu motor 2TDI ar trebui sa fie alegerea. Cu 1.6 TDI Skoda Superb este submotorizata si consumul va fi mai mare fortand motorul sa miste masina. Pentru rulaj mic este recomandata motorizarea pe benzina (1.8 TSI). Octavia fiind din clasa compacta, impaca mai bine nevoile de zi cu zi, are si spatiu, confort decent, consum bun (si pe benzina si pe motorina la un condus nu prea sportiv), dar nu cu motorul 1.2 TSI (acesta este motorul cu cele mai multe probleme de la VW - Skoda - Seat). Motoarele diesel sunt puse in valoare la drumuri lungi si turatii constante, fiind astfel cele mai economice. Daca conduci sportiv, motoarele pe benzina satisfac mai bine pretentiile celui de la volan, dar daca te raportezi la consum, motoarele diesel sunt cele mai economice. Acuma, daca freci un diesel de colo, colo prin oras, nu este regimul de functionare indicat pentru o fiabilitate asteptata de cumparator. Clar, la acelasi nivel de echipare/dotare, calitatea la Superb este peste Octavia, spatiul este mai mare si confortul in masina la fel dar, la acelasi pret (sau apropiat), decat o Skoda Superb forjata si uzata, mai bine o Octavia bine dotata, mai putin rulata si mai ingrijita (cu mentenanta respectata).
|
#7
Posted 30 November 2015 - 10:17
underb, on 30 noiembrie 2015 - 09:16, said: Superb, evident. Legat de Octavia care a crescut in clasa, e discutabil. Are aprox aceeasi lungime, ampatament si ecartament ca si Astra J sedan de ex. Desi poate au dimemsiuni de clasa medie(Octavia si Astra sedan), ambele au antifonare, tinuta de drum si feeling general de compacta, nu de clasa medie. Daca vrei notchback ai putea sa te uiti si la Insignia sau Mondeo. Altfel, sedanuri sunt garla. Insignia .. mult plasticarai, spatiu interior ridicol de inghesuit , pe din afara ai zice ca e o masina mare. Cand urci in ea, se schimba placa. mai degraba arata bine decat se simte bune. Eu sunt curios ce naiba au avut aia in cap cand au pus motorasul ala de 1.6 pe Superb si pe Passat- chiar combi? La vresiunile noi, 1,6 are 110cp- pe octavia si 120cp pe Superb 3. Nu-mi trebuie 170cp. Ce kkt sa fac cu ei in oras? Merg in afara orasului sub 1/4 din drumuri (ocazional) deci nu se justifica. Calutii aia manaca litri in plus, mereu, degeaba. Nici dsg nu ma intereseaza, am avut doar manuala, si nici de acum inainte nu mi-ar lipsi o automata. Cost de intretinere suplimentar inutil + ceva potential de reparat. |
#9
Posted 30 November 2015 - 10:52
Acum voi vorbi parțial din auzite, parțial din ce am simțit ca pasager. Referirea este strict la Superb pe motorină. Am mers mii de kilometri cu acest model și am vorbit și cu șoferii (firmă de transport cu care avea compania mea contract): mașină foarte bună, consum redus, spațiu interior mare. Foarte confortabilă la drum lung. Intervenții rare exceptând cele uzuale. Una din mașini depășise 350k km celelalte aveau peste 200k km. Toți recomandau să aibe pachetul de drumuri grele. În schimb este mai dificil prin oraș din cauza gabaritului, greu de găsit locuri de parcare, altă rază de execuție a virajului. Am discutat și intr-un service de reprezentanță când mă interesam să schimb mașina, i-am întrebat ce recomandă între Passat și Superb, recomandarea a fost clară și fără echivoc: Superb pentru că nu prea apar în service. Să nu înceapă careva cu numărul de unități vândute, cel ce mi-a spus asta este inginer care știe să ia în calcul raportul mașini în circulație/ rată de defecte. Motorizarea la mașini era cea de 2l pe motorină.
|
#10
Posted 30 November 2015 - 11:07
Passatul nu e chiar pe gustul meu. Si masina ieftina mai mare decat skoda superb nu exista. Nu as zice ca ma da pe spate grila din fata , forma farurilor, dar inauntru e salon!
Skoda superb 2 cu facelift ar fi o varianta.. dar deocamdata piperata. Arata mult mai bine. Unde gasim o "poza" cu gabaritul masinii, dimensiuni interioare si exterioare? |
|
#11
Posted 30 November 2015 - 12:02
Argv, on 30 noiembrie 2015 - 09:04, said: Eu am un Superb2, 2.0TDI, 170CP, 4x4 break si e super ok. Consum in oras in jur de 8, indicat de calculatorul de bord. Consum in afara in jur de 6. Portbagaj urias si foarte confortabila. Unde ia 6 exterior? pe autostrada la 140kmh sau pe DN cu 70-80kmh? codesmm, on 30 noiembrie 2015 - 09:20, said: Cele doua masini sunt din clase diferite, cu dotari si preturi diferite. Sunt masini reusite, apreciate la noi, dar depinde ce iti doresti de la masina si pentru ce o s-o folosesti. Daca circuli mult, faci multi km si ai nevoie de confort, Superb cu motor 2TDI ar trebui sa fie alegerea. Cu 1.6 TDI Skoda Superb este submotorizata si consumul va fi mai mare fortand motorul sa miste masina. Pentru rulaj mic este recomandata motorizarea pe benzina (1.8 TSI). Octavia fiind din clasa compacta, impaca mai bine nevoile de zi cu zi, are si spatiu, confort decent, consum bun (si pe benzina si pe motorina la un condus nu prea sportiv), dar nu cu motorul 1.2 TSI (acesta este motorul cu cele mai multe probleme de la VW - Skoda - Seat). Motoarele diesel sunt puse in valoare la drumuri lungi si turatii constante, fiind astfel cele mai economice. Daca conduci sportiv, motoarele pe benzina satisfac mai bine pretentiile celui de la volan, dar daca te raportezi la consum, motoarele diesel sunt cele mai economice. Acuma, daca freci un diesel de colo, colo prin oras, nu este regimul de functionare indicat pentru o fiabilitate asteptata de cumparator. Clar, la acelasi nivel de echipare/dotare, calitatea la Superb este peste Octavia, spatiul este mai mare si confortul in masina la fel dar, la acelasi pret (sau apropiat), decat o Skoda Superb forjata si uzata, mai bine o Octavia bine dotata, mai putin rulata si mai ingrijita (cu mentenanta respectata). Pana acolo, astia au vandut 1.4 si chiar 1.2 tsi pe superb! De aia ma gandeam daca masina aia e din hartie sau cum se misca? Fac 20000km anual don care vreo 6000 prin exterior. |
#12
Posted 30 November 2015 - 12:19
Dacia cu siguranta nu avea peste 1,6tone... 6-6,5L in medie ptr o asa masina sunt super! De fapt este 1,5 clase peste Oktavia ca marime. Oktavia este de marimea Golf/Astra/Leon, iar Superb este peste Insignia, BMW 3, MB class C, Audi a4 ect. Passat si Superb ajung aproape la marimea unui BMW 5, Audi A6, sunt intre cele 2 clase de masini ca marime.
Daca uni Astra K cu 1,4turbo 150cp ai trebuie circa 8,5l la oras, banuiesc ca Superb cu un TSI este cel putin tot pe acolo, poate chiar 1L mai mult. Attached Files |
#14
Posted 30 November 2015 - 12:23
Nu uitati ca toti constructorii auto au asazisele bilante de CO2, cel putin pe hartie. Iar exact pentru aceste bilante sunt motoarele de 1,2 tsi etc pe asa masini. Cu astea scad "artificial" bilanta de CO2. Cu un 2.0tdi poate mai ai sanse sa ajungi la consumul de pe hartie, cu un 1,2 tsi... cel putin nu cu Superb si nu in oras, unde cele peste 1,6tone tot trebuiesc puse in miscare.
|
#16
Posted 30 November 2015 - 13:08
Passenger001, on 30 noiembrie 2015 - 12:19, said:
Dacia cu siguranta nu avea peste 1,6tone... 6-6,5L in medie ptr o asa masina sunt super! De fapt este 1,5 clase peste Oktavia ca marime. Oktavia este de marimea Golf/Astra/Leon, iar Superb este peste Insignia, BMW 3, MB class C, Audi a4 ect. Passat si Superb ajung aproape la marimea unui BMW 5, Audi A6, sunt intre cele 2 clase de masini ca marime. Daca uni Astra K cu 1,4turbo 150cp ai trebuie circa 8,5l la oras, banuiesc ca Superb cu un TSI este cel putin tot pe acolo, poate chiar 1L mai mult. |
#17
Posted 30 November 2015 - 13:47
La 20.000 km anual poti sa te orientezi spre diesel dar nu-ti lua masina submotorizata ca o sa regreti. Nu cred ca vrei sa fii un incurca lume prin trafic cu o masina a carui motor cu greu o poate trage. La depasiri nu vei avea sprintul necesar si nu o sa-ti convina sa tot stai in coloana dupa TIR-uri pana vei avea conditii de depasire cu un motor mic. Mai mare consum vei avea cu un motor mic pe care o sa-l turezi (fortezi) ca sa traga decent o Skoda Superb. 1.6 TDI merge multumitor la Octavia dar, daca vrei performante (condus sportiv, dinamica), obtii cu 2 TDI si la aceasta. Masina este o cheltuiala si implica costuri curente cu combustibilul si mentenanta de aceea trebuie achizitionata cu ratiune si in functie de nevoi, cu exceptia cazului ca o achzitionezi pe firma si o vei folosi pentru afacere. Nu este usor sa achizitionezi o masina SH, dar cu rabdare, atentie si o verificare obligatorie la un service autorizat Skoda-VW (pentru km reali si pentru starea tehnica) poti sa alegi o masina de care sa fii multumit si care sa-ti faca placere sa o conduci.
|
#18
Posted 30 November 2015 - 13:56
Eu m-as baga la o benzinara, Superb absolut, minim 1.8 TFSI, trecuta pe gpl. Pe a mea Octavie 1.6 FSI am trecut-o pe gpl din aprilie anul trecut si sunt mai mult decat incantat. Sunt un adept convins al gpl-ului. Cu 1.8 trecut pe gpl iti spun eu ca nu mai ai nicio temere in ceea ce priveste consumul, la 2.29 lei/l ... la 20.000 km iti scoti banii pe instalatie intr-un an, daca nu chiar si mai repede. Apoi mergi la jumatate de pret per litru de combustibil. Nu-ti fie frica de pierderile de putere sau consum marit fata de benzina pe gpl, nu-i chiar asa cum se vorbeste prin popor. Cel putin la mine nu se pune problema asta, la motorul meu.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users