Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Cat de buni sunt programatorii romani?

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
CatalinBarosan

CatalinBarosan

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 30.11.2015
Buna!

Avand in vedere numarul mare de programatori din tara, si faptul ca atragem din ce in ce mai multe firme, eram curios cam care e nivelul de pregatire al programatorilor romani. Chiar suntem mai buni decat cei din vest, asa cum se spune? Ma gandesc ca nu ni se spune Silicon Valley al Europei degeaba. Daca e adevarat...asta nu inseamna ca ar trebui sa vina si giganti precum Google si MSFT la noi? Au sedii in tari despre care am auzit ca ar avea programatori considerabil mai slabi.

Cat de buni suntem de fapt, si cum ne raportam la devii din alte tari?

http://stirileprotv....ernational.html

http://stirileprotv....na-in-urma.html

#2
rid

rid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,785
  • Înscris: 23.02.2006
Pai tu crezi ca`si fac sedii acolo unde`s programatori buni sau acolo unde nu guverneaza politicieni romani ?

#3
CatalinBarosan

CatalinBarosan

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 30.11.2015
E drept ca e si asta un factor important, nu-l scot din ecuatie. Dar intrebarea de baza e cat de buni suntem fata de aia la scris cod, facand abstractie de politica, infrastructura si alte chestii.

#4
rid

rid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members