Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

1.6 TDI vs 1.6 CDTI vs 1.6 DCI

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
Am mers cu 1.6 HDI si cu 1.6 i-DTEC. Cu cele din titlu nu.
Ce ati alege voi ?
Despre consum si fiabilitate ce puteti spune ?

#2
Dorin1996

Dorin1996

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 13.03.2014
de ce nu mergi tot pe 1.6 hdi? sunt fiabile si au consum bun.

#3
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
1.6 CDTI nu prea e mult de spus, e un motor relativ nou conform celor de la Opel, despre fiabilitate.. in vreo 2 ani putem spune..

1.6 TDI e okeyutz.

1.6 DCI nu ma pot pronunta

#4
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
Am avut in ograda 1.6 HDI 90 cp de la 0 pana la 80k km cand a fost dat. Enervant era ca mai aparea cate un zgomotel sau putin ulei pe ici-colo.
1.6 i-DTEC nu ma pot pronunta despre fiabilitate, n-am facut nici 20k km.
1.6 D-4D de pe Toyota e facut in colaborare cu BMW parca. Intra cumva si Peugeot in ecuatie ?

#5
Passenger001

Passenger001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 07.08.2015
1.6cdti cu 136cp il cunosc din Astra K si Mokka. Nu se compara cu vechiul 1.7cdti, mult mai silentios si cultivat. As zice chiar peste actualul 2.0tdi VW (eu il am pe T5 Multivan). Consum pe Opel Mokka circa 7L, mers mult scurt si prin oras. Mokka pe 1.4turbo benzina are nevoie de vreo 2-2.5l mai mult. Ptr o masina de clasa gen Astra, super! Ptr o masina mai grea gen Insignia sau Zafira as lua un 2.0cdti.

#6
SILE802002

SILE802002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 05.02.2008
Pai zici ca ai mers cu 1.6 hdi de la PSA, de ce  mai intrebi? pt mine nu exista motor mai fiabil,  mai putin gurmand de motorina si ulei. Vezi noul e-hdi ca e putin mai silentios.

#7
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Nu prea mai sunt motoare rele pe masinile de pe piata auto actuala. Au performante bune, tehnologie CR, dar nu toate sunt la fel de fiabile in timp.  
1.6 TDI are un consum ok, dar fiabilitatea nu este cea mai buna. Cei din service-ul VW  recomanda "mai bine 2 TDI". Daca te uiti pe site-urile de vanzari auto, majoritatea masinilor de la grupul VW sunt 1.6 TDI si 1.2 TSI (care sunt mai putin reusite din punct de vedere al fiabilitatii). Pe masinile din clasa compacta si subcompacta sunt acceptabile, dar puse pe clasa medie, performantele masinilor nu au cum sa multumeasca.  
1.6 dci este un motor reusit, Renault-Nissan are traditie si face motoare bune, care echipeaza multe modele.
1.6 CDTI de la Opel este de asemenea un motor nou reusit, silentios, cu performante foarte bune, dar despre fiabilitate, doar peste catva timp vom sti cat de fiabil este.
Vedem ca producatorii se intrec in a scoate cat mai multa putere si cuplu din aceste motoare noi cu cilindrea de 1.6 litri, dar despre fiabilitatea fiecaruia nu putem sti decat dupa un rulaj de cel putin 150.000 km, facuti cu mentenanta data de producator (reviziile si intretinere corecta). Competitia pe piata auto este mare si toti producatorii incearca sa ofere motoare bune, unii produc motoare proprii altii iau motoare de la producatori consacrati (PSA).

#8
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015

View PostSILE802002, on 30 noiembrie 2015 - 08:23, said:

Pai zici ca ai mers cu 1.6 hdi de la PSA, de ce  mai intrebi? pt mine nu exista motor mai fiabil,  mai putin gurmand de motorina si ulei. Vezi noul e-hdi ca e putin mai silentios.
Ma intereseaza cele din titlu. N-am intrebat de HDI.

#9
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 25.04.2012
pai motoarele de 1.6 dci, tdci, hdi nu sunt aceleasi? facute de psa? sunt cam cele mai bune motoare din acest segment, chiar si la consum.

#10
vedat_pasha

vedat_pasha

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 05.04.2015
Nu. 1.6DCi n-are nicio treaba cu 1.6 HDI/TDCI.

#11
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
La 1.6 HDI/TDCI (de la PSA) fiind de mult timp si pe mai multe masini, fiabilitatea este cunoscuta (se stie ca nu sunt probleme majore cu acest motor). Cei care au motorul de 1.6 dci de la Renault sunt multumiti de acest motor si are predecesor  motorul 1.5 dci care este un motor foarte bun (fiabil si cu consum mic). In general motoarele diesel nu ar trebui sa aiba probleme de functionare daca sunt exploatate si intretinute corect pana la cateva sute de mii de km (motoarele SD erau garantate cel putin 500.000 de km), iar cele pe benzina aspirate pana la 250.000 de km. Sunt in schimb alte componente ale masinilor care se defecteaza uneori chiar si in perioada de garantie. Evolutia motoarelor a facut (putere si cuplu mare raportat la cilindree) ca acestea sa fie mult mai complexe si din pacate nu mai putem vorbi de fiabilitarea de altadata a acestora (valabil cam la toti producatorii).

#12
titacodita

titacodita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 07.01.2009
Reco : 1.6 dci
De ce ? Sunt fan Renault.
Momentan am 1.9 dci de 120 cai si sunt super multumit. Precedentul motor a fost 1.5 dci de 85 cai. N-am avut nici o problema.

#13
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
M-am uitat putin la testul facut de Adam Robert cu Kadjar 1.6 DCi 4x4 si din cate arata CB-ul, consuma mai putin sau la fel ca CR-V 1.6 i-DTEC 120 CP 4x2...
Deci la propulsoare de 1.6 diesel, francezii raman de incredere...

Edited by STH96, 30 November 2015 - 20:06.


#14
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
In testele facute de ADAC pentru motoarele VW de pe masinile din clasa compacta Golf si Octavia, 1.6 TDI a iesit cel mai rau dintre motoarele acestui producator. Clasamentul este urmatorul:
1.  1.8 TSI  - 1,3 puncte, cel mai bun motor pe benzina
2.  1.9 TDI (DPF)   - 1,9 puncte
3.   2 TDI CR  - 1,9 puncte
4.  1.4 TSI  - 2,4 puncte
5.  1.6 FSI  - 2,7 puncte
6.  1.6 MPI  - 3,1 puncte
7.  1.6 TDI  - 3,2 puncte , cel mai slab motor
Cel mai mic punctaj (depunctaj) corespunde celui mai bun motor. 1.6 HDI (DPF) de pe Peugeot 308 a obtinut 2,7 puncte si 1.6 JTD de la Fiat 1,5 puncte.

#15
RamboX

RamboX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 02.04.2006
1.6 dci e motor bun  rafinat,il am eu pe Fluence doar ca are obiceiul sa consume ulei la cursa lunga,curios in oras nu consuma,oricum si 1/2 litri la 5k de km nu e un capat de tara.

#16
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Nu exista motoare proaste cat masina se afla in garantie. Distractia incepe dupa aceea si se lasa cu scandal.

#17
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
Ca tot era vorba de motoare 1.6 motorina...
1.6 i-DTEC biturbo 160 cp s-ar părea că n-a ieșit asa reușit cum ne-a obișnuit Honda...

#18
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View PostRamboX, on 10 ianuarie 2016 - 08:27, said:

1.6 dci e motor bun  rafinat,il am eu pe Fluence doar ca are obiceiul sa consume ulei la cursa lunga,curios in oras nu consuma,oricum si 1/2 litri la 5k de km nu e un capat de tara.
deci nu doar masinile nemtesti consuma ulei?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate