Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
563 lei la Altex=>Sistem IT INTEL Compute Stick ,pareri?
Last Updated: Dec 08 2015 20:23, Started by
mishale
, Nov 27 2015 20:45
·
0
#1
Posted 27 November 2015 - 20:45
Salut
Ce parere aveti de acest produs: http://www.altex.ro/...ics-windows-8-1 Care-l aveti acasa? Cum se misca? Comentati va rog doar cei ce detineti acest produs Multumesc |
#2
Posted 27 November 2015 - 20:54
In principiu nu prea merita, ai variante mai bune oricum ai lua-o.
|
#3
Posted 27 November 2015 - 20:56
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1hJLIopAaKc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#4
Posted 27 November 2015 - 21:04
#6
Posted 27 November 2015 - 21:12
La emag este mai ieftin http://www.emag.ro/m...CMP-42_710_6686 ( si mai sunt si resigilate) si in plus il poti si returna mult mai usor decat la Altex daca nu esti multumit de el.
Depinde ce vrei sa faci cu el ? Configuratia este modesta si modelul limitat ca si porturi, are si ventilator dar daca chiar vrei ceva foarte mic si cu utilizare limitata ii poti gasi utilitate. Edited by MD, 27 November 2015 - 21:13. |
#8
Posted 27 November 2015 - 21:16
Citez:
Quote
No Like You would think a computer expressly designed to plug into a TV would have an option for overscan correction, yes? You’d be wrong—the Compute Stick doesn’t support that at all. The dongle worked fine on my TV, but my on my friend’s 80-inch projection TV—one of many older TVs where the images don’t quite line up—the top, bottom, left and right edges of our picture were cut off and there wasn’t a damn thing we could do about it. Unless I was using a powered USB hub or a Logitech Unifying Connector, one USB port just wasn’t enough. The dongle is extremely picky about what’s plugged into it. If I left a USB device plugged in, it often wouldn’t boot again until I removed it. It got pretty annoying. It’s a little unnerving how warm this device gets... and that it needs a tiny fan to cool it down... and that even with that tiny fan, we still pushed the Atom chip out of its comfort zone. Edited by LensFlare, 27 November 2015 - 21:16. |
#9
Posted 27 November 2015 - 21:50
Eu am comandat asa ceva de la emag.
Încă nu l-am primit, mai multe după testare... Cam asta e.jpg 52.33K 95 downloads |
#10
Posted 27 November 2015 - 22:00
Cel mai mare necaz la el este faptul ca sistemul se afla pe un Emmc care practic e o memorie putin mai rapida decat un card SD.Am o tableta Allview Impera i8 cu procesor identic,1 gb ram si 16 gb emmc.I-am mai adaugat un card microSD,upgrade la w10 si merge bine pentru chestii banale cu multitasking usurel(unde multitasking se intelege un film ce ruleaza in timp ce te dai pe fb).In rest agata daca ii dai orice in gura si nu din cauza procesorului sau a memoriei ci din cauza acelui emmc jegos.
|
|
#11
Posted 27 November 2015 - 22:07
Buna,
daca nu locuiti in Statele Unite, Japonia, Anglia sau EU de Vest nu aveti ce sa faceti cu acel stick. |
#12
Posted 27 November 2015 - 22:16
xeleron, on 27 noiembrie 2015 - 22:00, said:
....In rest agata daca ii dai orice in gura si nu din cauza procesorului sau a memoriei ci din cauza acelui emmc jegos. Îl iei pentru a-ti transforma un TV cu mufă hdmi într-un adevărat smart TV, să te dai pe net din vârful patului sau sa vezi un film online. Cine face multitasking sau se joacă jocuri 3d pe asa ceva? |
#14
Posted 27 November 2015 - 23:12
#15
Posted 08 December 2015 - 20:04
De ce mă iau drept fraier cei de la Altex?
Fireste, pentru că pot. Defectul e din vina clientului ? Si eu imi voi face un scop din a demonstra cum isi bat ei joc de noi pe banii nostri. Îmi pare inspaimantator de necivilizat ce se intampla in tara asta, unde clientul nu doar ca nu e stapanul nostru, dar este luat de fix prostu’ satului. Consider deci ca e de datoria mea sa vin cu acest mesaj pe aceasta retea Daca e sa facem show, atunci sa il transformam in campanie. Nu stiu dacă le pasă, dar mă pot strădui să aflu. O iau cu inceputul si incerc sa nu ma lungesc. În luna Octombrie a anului curent, mai exact in data de 28.10.2015, am cumpărat un TV PANASONIC de la societatea Altex. Este dealtfel singura data cand ma lovesc de o asemenea situatie, achizitionand in timp mai multe produse insa de data aceasta constat cu regret ca ghinionul s-a afisat si in pragul usii mele. După 22 de zile, perioada in care am fost diagnosticat cu hernie de disc si urmand internare spitaliceasca, tratamente, consultatii samd, revenind la domiciliu, decid sa desfac produsul achizitionat si sa ma bucur de alegerea facuta. Gandeam ca destul am suferit cu boala si daca tot sunt in repaos medical pentru o perioada indelungata, macar produsul sa-mi mai aline din suferinta. Nu pot si nu stiu cum sa explic starea pe care am simtit-o in momentul despachetarii tv-ului si constatand ca prezinta o imensa spartura a ecranului (display-ului), pur si simplu nu am avut reactie, mut, socat... La o asemenea situatie, tot ce am mai putut face, a fost sa incerc sa contactez serviciul relatii clienti, sa trimit mail-uri prin formularele specifice in astfel de cazuri, ceva care sa duca la o solutionare amiabila. Desi nu ma asteptam sa trec prin nenumarate obstacole si sa fiu refuzat categoric de orice dialog si explicatii a situatiei, am tot sperat ca voi gasi intr-un final, o sansa de rezolvare, o urma de omenie si bun simt, insa zadarnic. Refuzul acesta categoric in a gasi o soluie, m-a facut sa vin cu acest mesaj. Stiu că în certificatul de garantie cat si pe site, scrie negru pe alb că dacă aparatul prezinta urme de folosinta sau socuri mecanice, nu intra in discutie serrvice-ul sau inlocuirea, insa care este vina mea, unde am gresit in toata aceasta situatie ? Stiam doar faptul ca in termen de 31 de zile pot renunta sau cere schimbarea lui, desi nu asta imi era intentia, a fost doar ghinionul de a fi coincis cu perioada bolii, interenarea si restul investigatiilor. care a dus la desfacerea produsului mai tarziu de 48 h insa in termen de 31 de zile. Am solicitat schimbarea lui si mi s-a dat doar o palma usturatoare "nici vorba de asa ceva". Incercati sa va puneti cateva secunde in postura unui neputincios ce primeste prin nevinovatia sa tot ce nu si-ar inchipui. După cum era normal, m-am adresat si celor de la ANPC. Statul zice că am dreptate să cer înlocuirea aparatului sau banii înapoi. Si mai zice că trebuie să fiu de acord ca aparatul să meargă la service, pentru expertiză, să vază domnii dacă nu cumva a fost busit pe scări sau asa ceva desi nu eu am fost transportatorul. Am fost de acord si cu asta. Vă spun sincer, că mă simt batjocorit pe banii mei. Voi continua demersul, voi atentiona cat mai multa lume in toate mediile. Nu-s dispus să accept o pagubă pentru că asa vrea Altex. |
|
#17
Posted 08 December 2015 - 20:23
din pacate ai muscat-o , fara nici o suparare.Daca desfaceai cutia in prezenta curierului atunci nu aveai treaba, dar asa din pacate , vorba romanului, si f*tut si cu banii luati.In aceeasi situatie am fost ca si tine anul trecut de bleackfriday cand mi-am luat de la emag un boiler.Cand l-am montat dupa o saptamana de cand a venit coletul, si am desfacut cutia care era sigilata, el era efectiv spart.Am muscat-o ? am muscat-o , am pierdut 280 ron dar tu banuiesc ca ai pierdut mult mai mult.Sper sa ai succes in demersu tau, dar slabe sanse
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users