Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

L200 vs Hilux vs Navara

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
ssf99bv

ssf99bv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 30.06.2011
Avand in vedere ca majoritatea care scriu si citesc pe forumul destinat agriculturii,au si autoturisme,si pe unele le folosesc si prin campuri,cred ca  si cele trei marci s-ar putea incadra in dezbatera acestui forum fiind considerate masini de teren.Daca moderatorii acestui forum cred ca postarea nu si are locul aici ,rog sa faceti ceea ce credeti cu acest nou subiect.....iar daca trece de d -voastra.....Ce parere aveti de aceste modele.Fiabilitate ,consum,pret achizitie...etc..etc...Da, veti zice ,cauta pe google...Dar parerile care sunt de la cei care le conduc,poate si de la cei care le repara e parca mai natural decat de la cei ''teoretici''.As vrea sa-mi cumpar una din aceste modele,iar niste sfaturi nu strica niciodata...Va multumesc

#2
brin

brin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 606
  • Înscris: 06.04.2014
Hilux/L200.Comentariile sunt de prisos.

Edited by brin, 27 November 2015 - 19:40.


#3
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xnWKz7Cthkk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xTPnIpjodA8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kFnVZXQD5_k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#4
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007
Care generatie a acestor modele? Ultima?

#5
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006

 ssf99bv, on 27 noiembrie 2015 - 19:35, said:

...Daca moderatorii acestui forum cred ca postarea nu si are locul aici ,rog sa faceti ceea ce credeti cu acest nou subiect...
Voi cere și opinia colegilor de pe auto.
Apoi îl aranjăm unde va fi mai bine.
Oricum va fi, discuţiile pot continua, vom vedea astfel şi câţi dintre agricultori sunt interesaţi de subiect.

#6
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Eu as pune in lista aia si Land Rover Defender.
Daca tii neaparat la bena modelul 130 iti satisface si aceasta necesitate.

#7
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Toate sunt autoutilitare. Cel putin , acum vreo 10-15 ani inca mai erau. Autoutilitara trebuie sa fie , prin definitie , destinata unor munci mai dure , de anduranta . Din pacate , lumea evolueaza si nu intotdeauna cei care o imping din spate inteleg ce fac. Aceste utilitare , acum vreo 10-15 ani inseamnau maximul de fiabilitate . Solutii constructive simple si fiabile ( sasiu separat , punti fixe , motorizari simple si fiabile , dotari minime , etc) . Acum , nu se mai prea incadreaza in descrierea aceasta. Acum mai au doar sasiu separat si ....cam atat. Motorizarile devin tot mai mici in cilindree si mai puternice in CP si cuplu , tot mai putin poluante si in consecinta cu tot mai multa tehnologie . Caroseriile incep sa aiba tot mai mult plastic , pentru reducerea greutatii iar blocurile optice devin un ansamblu complicat care odata stricat costa cat ti-ai lua o masina S-H . Citeam pe un alt forum despre un rulment de la o masina 4x4 care costa 3800 ron ( eu am avut masini mai ieftine decat rulmentul aluia ) . Transmisiile sunt tot mai sensibile , cuplul motor tot mai mare si nevoia de a-l furniza liniar catre cutie necesita volante bimasice care au devenit cosumabile . Ca-s consumabile , nu-i rau ..rau este ca sunt asa de scumpe , incat dintr-un set de rulmenti si un kit de ambreiaj cu volant cu tot , cumperi alt pickup , generatie mai veche , care te tine mai mult decat asta noul daca a fost cinstit ingrijit . Ca si confort sunt net superioare. Incep sa se conduca ca niste SUV-uri .Le-am condus cam pe toate cele enumerate . Hiluxul este o masina OK. Motorizarile sunt decente si in afara de 3.0 diesel care a avut niste probleme , 2.5 pare sa fie castigator . L200 modelul nou ( de anul asta )  nu am condus ( doar modelul precedent )  . Au micsorat clindreea cu 100 cmc si au crescut puterea. Navara  a revenit cu picioarele pe pamant . Dupa puteri de 190 CP la motoarele de 2.5 , a revenit  la 140 , din acelasi motor , probabil pentru a mari marja de fiabilitate. Am condus cu 190 si cu 175. Nu se simte mare diferenta daca ma intrebati ...;poate pe autostrada , la viteze mare . Altfel , nu simti diferenta . Scump la servisare . Rulmentii vin pe original si sunt bucsati in butuci , asa ca te costa peste 2500 bucata .
Aceste masini , luate de noi si servisate corect , tin in intervalul de garantie . Daca te intereseaza asa ceva , este OK. Dupa ce se termina garantia ...si km aferenti ... devin gauri negre . Daca le iei ca sa tragi de ele si sa le vinzi ulterior la un pret mic , atunci te vor tine. Daa ii faci repede , 2-3 ani , cam toate tin fara probleme 150.000 km sau chiar mai mult , dar cam asta este intervalul ca sa nu investesti in ele. Dupa aia ...e la risc . Depinde cum le utilizezi.
Hilux si Navara sunt OK si pe autostrada. Mergi cu ele si peste 150 km/h . Si l200-le vechi era la fel. Comod si pe sosele si motorul putea destul ca sa mergi ca turismul pe autostrada . Astea noi , nu stiu . Hiluxul scoate un model nou anul asta. Seamana mai mult caroseria cu Tacoma ( vanduta in America ) si vine cu noul motor de 2.8 in loc de 3.0 . Cica ar fi mai bun . Naiba stie , ca in ultimul timp cele mai multe recall-uri , Toyota le-a avut . Nu par sa fie prea inspirati japonezii in perioada aceasta.
Pentru mersul tare cu masiniel acestea , ai nevoie de o acoperire de bena. Numai cine nu a mers nu isi poate da seama ce inseamna 130 km/h cu bena deschisa. Masinile devin instabile de spate din cauza modului cum curge aerul peste cabina si se opreste in oblonul benei .
Ma rog , sunt si nesimtiti care nu simt diferenta , dar astia sunt de obicei soferi de autobuz ...nu stau asa bine cu simturile .
L-200 vine cu super-select . Aici este o mare diferenta de siguranta pe carosabil mixt. Poti merge in 4x4 si pe H fara sa soliciti transmisia . are un fel de diferential central. Celelalte nu au .. au cutie de transfer simpla pe care o poti bloca la nevoie , dar nu poti merge pe carosabil aderent cu ea cuplata ca se rup planetarele . Hiluxul are un ADD , adica ceva ce decupleaza puntea fata daca simte ca ai nimerit pe tare , ca sa protejeze transmisia. Navara nu are nici un sistem de protectie. Se rup planetarele si gata daca o utilizezi incorect .

Edited by JurasikMan, 27 November 2015 - 21:33.


#8
ssf99bv

ssf99bv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 30.06.2011
Asta da descriere...ma bucura ca mai exista si oameni ca tine JurasikMan....ooo esti la distanta mica de mine(la km)....Eu ma gandeam la un L200,sunt 2 in comuna la noi,luate de noi amandoua si per ansamblu cei doi proprietari sant multumiti de ele ...un plus la L200 ar fi maneta reductoruluide 4x4 fata de butonul la Navara

Edited by ssf99bv, 27 November 2015 - 21:46.


#9
e_bulu

e_bulu

    parabulum

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,352
  • Înscris: 29.12.2009

 JurasikMan, on 27 noiembrie 2015 - 21:29, said:

Bai, jos palaria! Cand e, e!

#10
rionut83

rionut83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 12.11.2012
Navarra modelul 2002-2005 cu motorul de 2,5 l, are probleme de serie cu suruburile de la palieri si manetoane. Am inteles ca se lungesc si apar batai din aceasta cauza.
Din topul pe care l-ai prezentat tu, eu as miza pe Hilux. Calitatea se reflecta si in diferenta de pret.  Masini "de o viata" sunt si LR Defender, insa ele au probleme cu caroseria.
Oricum... daca vrei masina pentru munca... Cauta orice masina generatia 1998-2005. Pe cele noi, le-a descris colegul de mai sus atat de bine, incat comentariile sunt de prisos.

Pentru pazit campuri, magarul... Posted Image sau barzaunele

Attached Files



#11
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011
Nissan Navara are un mare minus. Caroserie foarte grea, cand iesi de pe drum risti sa ramai blocat in noroi. Aveau colegii care lucrau la Bechtel Navara si toti se plangeau de asta.
Hilux se descurca mai bine in off-road dar si pretul este mai mare, oferte mai putine. La 2.5 consuma mai putin decat L200 cu 2.5, pe asfalt. In off-road, chiar nu poti evalua consumul.
L200 se simte ca pestele in apa in off-road. SI pe asfalt e ok. Daca cumperi modelul mai nou, ala cu dlimitarea bena-cabina rotunjita o sa ai cutia de pe Pajero, cu Super-Select.
Cele mai vechi, au practic tractiune spate, dar poti cupla si puntea fata prin cutie de transfer (50-50) cu posibilitatea de reductor. Deci ai 2H, 4H si 4L.
La toate trei modelel de mai sus, 4x4 il folosest strict pe teren cu aderenta slaba. Exclus asfalt, beton, drum uscat de pamant.
La Super Select ai o pozitie in plus, care ar fii echivalenta cu 4x4 de asfalt. Adica 4x4 cu toate rotile libere, printr-un dif. central cu vascocuplaj.  LA Super select ai 2H echivalent cu 2H de mai sus, adica trage doar puntea spate. Apoi ai 4H, in care ai tractiune  4x4 cu rotiler libere, aprox 70% spate si 30% fata dar cu posibilitate de transfer de 100% pe roata care patineaza. Poti conduce in 4H la SuperSelect pe carosabil alunecos sau cand ai nevoie de tractiune imbunatatita pe asfalt ( de obicei daca tractezi ceva).
mai ai 4HLC echivalent cu 4H unde ai raport fix de 50-50 si 4HLC echivalent cu 4L tot cu raport de 50-50 dar cu reductor ( viteze sub 30km/h).
La toate, obligatoriu sa opresti pe loc cand schimbi de pe H pe L.
Eu am la ferma un L200 2.5 din 2007 si un Pajero scurt 3.2 din 2001. Daca vrei detalii despre oricare, cat stiu pot sa-ti spun.
Am mai avut un RangeRover din 86, dar e pensionat acuma. Ala avea 4x4 permanent cu optiunea de blocare a difului central si pe H si pe L.
Daca vrei, te mai poti uita la Ford Explorer/Mazda B2500 - care sunt truck-uri reusite.

Daca nu te intereseaza neaparat truck ( adica bena inspate), sunt mai ales in Olanda o multime de Nissan Patrol cu 2 locuri, autoutilitare. Cam asta este "king of no-road" :)
La toate cele de mai sus ai puntea fata cu suspensie independenta. Doar Patrol a pastrat spiritul off-rod viu cu punte fata rigida.

Daca reusesti sa cumperi ceva cu diferentialul spate blocabil., te ajuta mult. Banuiesc ca o sa cumperi ceva SH, asa ca atentie la rugina.

#12
catasebi

catasebi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 26.01.2011
Subscriu la cele zise de JurasikMan. Daca vrei o autoutilitara pt munca grea, campuri, paduri, etc iei una generatie veche. De aia nu tii asa mila daca o zgarii, indoiesti. Daca esti ceva sef de santier, ceva cascheta alba, iei una generatie noua, pt plimbari doar pe drum accidentat. Atat

#13
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Am mers mult cu 4X4 in conditii de on si off road.
Ca pickup am folosit Mazda B2500, extrem de fiabila, in 150KKm am inlocuit doar becuri.
In teren cam praschie datorita puntii rigide spate cu aruri pe foi, diferential aiurea si cuplu motor mic la turatie joasa.
La drum lung , caruta, scutura de numa si motorul cam "bleg", in habitaclu se simte curentul ca la Dacia batrina!

Nissan NP 300 , in teren era bun mai ales diferentialului spate autoblocant care chiar functiona, simteai ca te arunca in fata cind intra blocarea in functiune.
Botul se ridica usor fiind cu bare de torsiune .
Am utilizat 2 , cam 250KKm ambele.
Fara probleme deosebite, doar placute de frina si becuri.
Confort mai bun la drum lung, motor acceptabil daca te obisnuiesti cu sunetul specific , parca e un benzinar defect!
Cuplul la turatii joase e de 2 bani, in rampa accentualta plecam cu reductorul dar de la 2000rpm rupea aderenta.

Toyota Hilux, doar vreo 45Kkm fara probleme , doar geometria fata facuta aiurea la un lot intreg.
Motor cu un cuplu super in teren , comportare intre Mazda si Nissan in offroad dar pe sosea este limuzina.
Garda la sol mai mica la puntea fata, in coboriri o mai tirii in bolovani sau pamint.
Toate le`am avut de noi.
Consumul cel mai mic e la Hilux , in medie 8-9 %.
Toate au avut motor de 2,5l, Mazda versiunea cu 12 supape.

Grig

Edited by Ion_Bumbu, 28 November 2015 - 22:09.


#14
ssf99bv

ssf99bv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 30.06.2011
Am gasit la un pret zic eu ''convenabil''Ford Ranger 2013 diesel 20000km la 17000 euro.Trebuie sa il vad si apoi .....voi vedea

#15
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Aia cred ca de fapt e Mazda BT 50.
E muult mai bine decit sa fi fost Ford!
Din auzite BT 50 e mai confortabila decit 2500 si aproape la fel de fiabila.

Grig

#16
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Azi am mers cu un L200 versiunea cu motor de 137Cp un pic, cam 100Km , surprinzator de comod, aproape ca Hilux
motor un pic mai zgomotos dar cu sunet de Diesel cinstit si frumos.
Trage bine de la turatii joase .
In teren l`au folosit mult niste colegi si e bun catarator mai ales ca au optiunea de diferential spate blocabil.
Si asta o avea dar nu am avut unde sa`l incerc.
Asa la prima vedere pare o masina foarte echilibrata, mai buna in teren decit NP300 si aproape la fel ce comoda
la drum intins ca Hilux.

Grig

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate