Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Schimbare lichid racire motor Mercedes Atego 815
Last Updated: Nov 26 2015 20:14, Started by
pseddye
, Nov 26 2015 14:56
·
0
#1
Posted 26 November 2015 - 14:56
Am achizitionat in cele din urma pentru a-l transforma in pavilion apicol, un Atego 815 din 2001, varianta cu computer de bord si tahograf digital, motor 4,3l si cam atat e important pentru discutie. Pe unde se goleste instalatia de racire ca sa pot pune un alt amestec de antigel. Vechiul proprietar nu mai stie ultimul schimb de antigel si cu ce concentratie l-a facut asa ca trebuie sa-l schimb eu. Dupa ce golesc toata instalatia, ce cantitate de lichid trebuie sa pun la loc pentru acest model? Se aeriseste instalatia singura pe la vasul de expansiune? Multumesc!
Poate vreun coleg detine vreun manual de utilizator in format electronic pentru modelul asta de masina sa-l ataseze si aici daca e amabil? Multumesc! |
#2
Posted 26 November 2015 - 15:02
dar stii sa folosesti o pagina de internet?
15 secunde mi-a luat sa gasesc http://www4.mercedes...nual_base.shtml http://www.moopdf.ne...nual-52499.html |
#3
Posted 26 November 2015 - 15:12
Daca era vorba de vreunul din modelele de mai jos, nu mai intrebam .
http://heavycherry.c..._2007_1_lgw.jpg http://www.busevi.co...d=4791&type=img Pe mine ma intereseaza manual pentru : http://redauto.ro/me...des_ATEGO_1.jpg cu bord: http://www.stephex.c...32-09-33-57.JPG Pentru modelul asta nu este manual pe site-ul celor de la Mercedes. Pozele le-am preluat de pe Google. |
#4
Posted 26 November 2015 - 15:33
Cantitatea de antigel nu depinde de bord, daca transporti albine sau balegar, ci de codul motorului. Ai scris o gramada de balarii inutile, dar n-ai dat nimic despre motor. In principiu, intra 19 litri.
|
#5
Posted 26 November 2015 - 15:49
Am spus ca e vorba de Atego 815 iar motorul e motorul de 4.3l cod: 0M904LA.III/2... . Am specificat ce model e si ce echipare de bord are doar pentru manual intrucat sunt 2 modele cu aceeasi caroserie (unul e cu computer de bord si tahograf digital si celalalt are tahograf mecanic sau ceva de genul, aia nu prea ma pricep, diagrama se pune in spatele vitezometrului?), poate il detine cineva in format electronic, dar cel mai sigur cred ca o sa-l cer celor de la Mercedes prin intermediul unui e-mail.
|
#6
Posted 26 November 2015 - 16:23
[ http://s29.postimg.org/i03g2jb8n/Capture.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Edited by alexx1402, 26 November 2015 - 16:24. |
#7
Posted 26 November 2015 - 17:19
Brici, daca mai stiu si pe unde se goleste instalatia si pe unde se aeriseste, daca se aeriseste, e si mai brici. Pana maine sper ca n-o avea totusi nimic.
|
#8
Posted 26 November 2015 - 18:17
Exista densimetre pt antigel, se poate verifica usor pana la ce temperatura rezista. Oricum, daca nu e apa chioara, nu ingheata, eventual se face gris. Daca nu poti face rost de densimetru, scoate putin c-o pipeta si pune-l intr-un pahar in congelatorul de la frigider si vezi maine cum arata. Asta pt linistea ta, pana reusesti sa-l schimbi. Daca nu gasesti busonul de golire nici sub radiator, nici pe motor, desfa colierul de la furtun, sa se scurga macar 10l, apoi torni 9-10l de antigel concentrat, restul apa, pornesti motorul pana deschide termoatatul, sa se omogenizeze, fii atent la termometru, vas de expansiune, sa nu fiarba, daca a ramas aer. Nu stiu unde si daca are aerisire modelul tau, daca are, ar trebui sa fie in locuri accesibile, in punctele superioare ale sistemului, uneori pe furtun,, pe caloriferul (caloriferele) de incalzire.
|
#9
Posted 26 November 2015 - 20:14
Am gasit busonul de golire de la radiator, cam 9 litri de lichid au curs, asa de mult lichid sa mai ramana in motor? Ce s-a scos afara din motor nu pare apa chioara, e dulce. Buna idee cu congelatorul, am sa pun intr-un pet si o sa pun pet-ul vreo cateva ore in lada frigorifica, acolo vedem daca rezista sau nu, momentan nu cred sa fie probleme cu aer pe instalatie, si sa fie prea putin antigel in amestecul ramas in motor, tot are unde se dilata fara daune daca e prea rece si ingheata. O sa vad maine daca sunt puncte de aerisire pe la zonele accesibile. Multumesc de lamurire.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users