Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Recomandare mașină de serviciu
Last Updated: Dec 02 2015 04:18, Started by
tc2007
, Nov 26 2015 06:15
·
0
#1
Posted 26 November 2015 - 06:15
Datele sunt următoarele: buget 3500 euro strict pentru achiziționare mașină, cheltuielile cu acte,taxe,consumabile și eventuale reparații separat.Avem nevoie de o mașină pentru echipa tehnică,pentru cărat scule,materiale,scări ș.a.,deci ceva hatchback cu spațiu de depozitare cât mai mare,eventual și cu portbagaj exterior, dar asta se poate adăuga si ulterior. Mașina va fi folosită mai mult în afara orașului,la drum lung.Căutăm ceva fiabil, cu consum cât mai mic și cheltuieli de întreținere rezonabile,firma e mică și momentan nu-și permite să cheltuie prea mult cu ea.Aștept păreri, recomandări.
Edited by tc2007, 26 November 2015 - 06:18. |
#3
Posted 26 November 2015 - 06:34
papuc cu 5 locuri (+ portbagaj) e ideal
problema e consumul dar daca iei benzinar, pui GPL dupa aia, depinde din cate persoane e formata echipa, Logan VAN dizel (consum mic) daca era strict pentru oras, iti recomandam damas Quote Logan MCV pe motorina. Fiabil, consum OK. Edited by Nero-d, 26 November 2015 - 06:35. |
#4
Posted 26 November 2015 - 06:34
Susțin MCV-ul sau dokker sau cum naiba se mai cheamă ailalta. Nu cred că găsești altceva care să se plieze mai bine pe cerințele tale, fără să fie o troacă. Sunt prea puțini bani ca să iei altceva decât Dacia.
Damasul ăla e moartea pe roți, și dacă lovești o bicicletă îți rupi picioarele... Edited by buntzi, 26 November 2015 - 06:37. |
#5
Posted 26 November 2015 - 07:02
pai MCV sau docker dizel la banii aia, sigur e o troaca!
bai trebuie si folie pe geamuri... Edited by Nero-d, 26 November 2015 - 07:06. |
#6
Posted 26 November 2015 - 07:27
valdan71, on 26 noiembrie 2015 - 06:28, said:
Logan MCV pe motorina. Fiabil, consum OK. Masina solida, reviziile si piesele de schimb ieftine. La 3500 euro gasesti masina din 2007/2008, sub 100.000 km rulati. |
#8
Posted 26 November 2015 - 07:51
#9
Posted 26 November 2015 - 07:53
#10
Posted 26 November 2015 - 08:08
Groot, on 26 noiembrie 2015 - 07:51, said:
Am întrebat în ideea daca as scoate cele două scaune în plus ar rămâne mai mult loc față de versiunea cu 5 locuri,dacă e cumva mai lunga,nu era nevoie să te răstești. Echipă va fi formată în majoritatea cazurilor din două persoane dar o să fie situații când o să fie nevoie și de patru,deci am nevoie de ceva cu cinci locuri.
|
|
#11
Posted 26 November 2015 - 08:20
Peugeot 307 break1.6HDI(de cautat fara fap, eventual varianta de 90cp-mai rara la break) . Cea mai buna pentru firma ar fi varianta 2.0HDI 90cp(nu are FAP, are volanta simpla, fara intercoler) dar este mai scumpa la taxe.
Sau mai poti cauta un Focus break 1.6 diesel(este acelas motor de pe Peugeot). |
#12
Posted 26 November 2015 - 08:32
tc2007, on 26 noiembrie 2015 - 06:15, said:
Datele sunt următoarele: buget 3500 euro strict pentru achiziționare mașină, cheltuielile cu acte,taxe,consumabile și eventuale reparații separat.Avem nevoie de o mașină pentru echipa tehnică,pentru cărat scule,materiale,scări ș.a.,deci ceva hatchback cu spațiu de depozitare cât mai mare,eventual și cu portbagaj exterior, dar asta se poate adăuga si ulterior. Mașina va fi folosită mai mult în afara orașului,la drum lung.Căutăm ceva fiabil, cu consum cât mai mic și cheltuieli de întreținere rezonabile,firma e mică și momentan nu-și permite să cheltuie prea mult cu ea.Aștept păreri, recomandări. Masina si femeia perfecta inca nu s-au inventat, in rest poti incerca un Fiat Doblo, un Ford Transit Connect, etc, sunt masini prietenoase si robuste, la fosta mea firma au facut toti scoala pe un Doblo, l-au omorat cu caratul, s-a mers aiurea, ori prea turat ori subturat, si masina am auzit de la fostii mei colegi ca inca merge, si merge bine |
#13
Posted 26 November 2015 - 08:41
tc2007, on 26 noiembrie 2015 - 08:08, said:
Am întrebat în ideea daca as scoate cele două scaune în plus ar rămâne mai mult loc față de versiunea cu 5 locuri Aaa, acum e clar frate, zi asa. Deci daca cumperi o sticla de lapte de un litru plina 3 sferturi ai mai mult loc, decat intr-una de un litru plina pe jumatate, dupa ce versi un sfert de litru. Noaptea mintii. |
#14
Posted 26 November 2015 - 08:47
Ce-ti iei, ia pe benzina si pune-i (daca n-are) gpl. Diesel care sa-ti ia sub 5% nu prea gasesti. Un benzinar mai mult de 7-8% nu-ti ia. Transforma in bani si vei vedea care consuma mai putin ... la 5lei/l motorina si 2.29lei/l gpl. Si la un consum de 4% diesel, tot gpl-ul iese castigator, ar trebui sa ai consum de 9% ca sa dai aceiasi bani la 100km. In rest, consumabilele sunt cam tot p-acolo, cu un plus pt filtrul de motorina, am impresia ca ala este mai scump.
|
#15
Posted 26 November 2015 - 09:08
Logan MCV 1.6 benzina (nu 16v) cu instalatie GPL. Varianta normala, cu 5 locuri, eventual cu AC, sa nu te coci in ea vara. Revizii ieftine, piese pe toate gardurile, la caroserie e mai nasol ca in Romania nu se vand aftermarket (doar originale), dar in rest nu ar trebui sa fie probleme, chiar daca masina are 2-300ooo km.
|
|
#16
Posted 26 November 2015 - 11:17
Recomand un caddy, stiu 2 posesori de asa ceva, unul il are de 6 ani, 400.000 km iar cel mai mult la costat distributia si kitul ambreiaj. In rest singurele probleme avute au fost schimburile uzuale la 15.000. Masina aia merge inca constant cu 1 pasager si 200 de kg de scule, iar uneori si cu cate un motor sau cutie de combina in spate:)) zilnic pleaca cu ea in deplasari de 100 200 de km si merge pe campuri cu ea in praf și pamant pe unde sunt combine stricate in vf de deal:) si-a mai luat recent un caddy, dar pe asta il tine de bun momentan. Altcineva a luat acum 3 ani unul de la niste firme de curierat, 3000 de euro+1000 reparatii la reprezentanta, cara marfa si saci cu nemiluita, si mai are pe langa un caddy de prin 96.
Ideea e ca pentru astfel de utilizari ori logam mcv ori caddy, turneo connect si alte asemenea cu motoare dimensionate corect, cutii gandite pentru tractiune si alta fiabilitate, plus volum mare. |
#17
Posted 26 November 2015 - 12:05
shymano, on 26 noiembrie 2015 - 08:47, said:
Ce-ti iei, ia pe benzina si pune-i (daca n-are) gpl. Diesel care sa-ti ia sub 5% nu prea gasesti. Un benzinar mai mult de 7-8% nu-ti ia. Transforma in bani si vei vedea care consuma mai putin ... la 5lei/l motorina si 2.29lei/l gpl. Si la un consum de 4% diesel, tot gpl-ul iese castigator, ar trebui sa ai consum de 9% ca sa dai aceiasi bani la 100km. In rest, consumabilele sunt cam tot p-acolo, cu un plus pt filtrul de motorina, am impresia ca ala este mai scump. |
#18
Posted 26 November 2015 - 13:50
Logan break e clar cea mai buna varianta in situatia data. nu e nimic de dezbatut
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users