Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Recomandare mașină de serviciu

- - - - -
  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#1
tc2007

tc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,198
  • Înscris: 12.03.2008
Datele sunt următoarele: buget 3500 euro strict pentru achiziționare mașină, cheltuielile cu acte,taxe,consumabile și eventuale reparații separat.Avem nevoie de o mașină pentru echipa tehnică,pentru cărat scule,materiale,scări ș.a.,deci ceva hatchback cu spațiu de depozitare cât mai mare,eventual și cu portbagaj exterior, dar asta se poate adăuga si ulterior. Mașina va fi folosită mai mult în afara orașului,la drum lung.Căutăm ceva fiabil, cu consum cât mai mic și cheltuieli de întreținere rezonabile,firma e mică și momentan nu-și permite să cheltuie prea mult cu ea.Aștept păreri, recomandări.

Edited by tc2007, 26 November 2015 - 06:18.


#2
valdan71

valdan71

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 738
  • Înscris: 26.01.2006
Logan MCV pe motorina. Fiabil, consum OK.

#3
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
papuc cu 5 locuri (+ portbagaj) e ideal
problema e consumul dar daca iei benzinar, pui GPL
dupa aia, depinde din cate persoane e formata echipa, Logan VAN dizel (consum mic)
daca era strict pentru oras, iti recomandam damas Posted Image

Quote

Logan MCV pe motorina. Fiabil, consum OK.
MCVurile sunt scumpe :)

Edited by Nero-d, 26 November 2015 - 06:35.


#4
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006
Susțin MCV-ul sau dokker sau cum naiba se mai cheamă ailalta. Nu cred că găsești altceva care să se plieze mai bine pe cerințele tale, fără să fie o troacă. Sunt prea puțini bani ca să iei altceva decât Dacia.
Damasul ăla e moartea pe roți, și dacă lovești o bicicletă îți rupi picioarele...

Edited by buntzi, 26 November 2015 - 06:37.


#5
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
pai MCV sau docker dizel la banii aia, sigur e o troaca!
bai trebuie si folie pe geamuri...

Edited by Nero-d, 26 November 2015 - 07:06.


#6
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,761
  • Înscris: 01.10.2002

 valdan71, on 26 noiembrie 2015 - 06:28, said:

Logan MCV pe motorina. Fiabil, consum OK.
Avantaj si garda de 15 cm si suspensia solida potrivita pentru drumurile patriei. Il poti baga fara problem pe drumuri neasfaltate. Cu 200 lei pui bare portbagaj, poti cara scari pe plafon. Exista si versiune cu 7 locuri din fabrica.
Masina solida, reviziile si piesele de schimb ieftine. La 3500 euro gasesti masina din 2007/2008, sub 100.000 km rulati.

#7
tc2007

tc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,198
  • Înscris: 12.03.2008
La Logan MCV mă bătea și pe mine gandul.Variantă de 7 locuri are portbagajul mai mare?Cam ce consum scoate în afară ?

#8
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

 tc2007, on 26 noiembrie 2015 - 07:49, said:

La Logan MCV mă bătea și pe mine gandul.Variantă de 7 locuri are portbagajul mai mare?

Cum dracu sa aiba portbagaj mai mare daca-i mai vari doua scaune in el? Vezi ca Dacia nu are versiuni Long Wheel Base ca Mercedes.

#9
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,861
  • Înscris: 20.10.2015
MCV diesel, Gemania
http://suchen.mobile...CV&pageNumber=1

#10
tc2007

tc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,198
  • Înscris: 12.03.2008

 Groot, on 26 noiembrie 2015 - 07:51, said:



Cum dracu sa aiba portbagaj mai mare daca-i mai vari doua scaune in el? Vezi ca Dacia nu are versiuni Long Wheel Base ca Mercedes.
Am întrebat în ideea daca as scoate cele două scaune în plus ar rămâne mai mult loc față de versiunea cu 5 locuri,dacă e cumva mai lunga,nu era nevoie să te răstești. Echipă va fi formată în majoritatea cazurilor din două persoane dar o să fie situații când o să fie nevoie și de patru,deci am nevoie de ceva cu cinci locuri.

#11
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
Peugeot 307 break1.6HDI(de cautat fara fap, eventual varianta de 90cp-mai rara la break) . Cea mai buna pentru firma ar fi varianta 2.0HDI 90cp(nu are FAP, are volanta simpla, fara intercoler) dar este mai scumpa la taxe.
Sau mai poti cauta un Focus break 1.6 diesel(este acelas motor de pe Peugeot).

#12
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

 tc2007, on 26 noiembrie 2015 - 06:15, said:

Datele sunt următoarele: buget 3500 euro strict pentru achiziționare mașină, cheltuielile cu acte,taxe,consumabile și eventuale reparații separat.Avem nevoie de o mașină pentru echipa tehnică,pentru cărat scule,materiale,scări ș.a.,deci ceva hatchback cu spațiu de depozitare cât mai mare,eventual și cu portbagaj exterior, dar asta se poate adăuga si ulterior. Mașina va fi folosită mai mult în afara orașului,la drum lung.Căutăm ceva fiabil, cu consum cât mai mic și cheltuieli de întreținere rezonabile,firma e mică și momentan nu-și permite să cheltuie prea mult cu ea.Aștept păreri, recomandări.

Masina si femeia perfecta inca nu s-au inventat, in rest poti incerca un Fiat Doblo, un Ford Transit Connect, etc, sunt masini prietenoase si robuste, la fosta mea firma au facut toti scoala pe un Doblo, l-au omorat cu caratul, s-a mers aiurea, ori prea turat ori subturat, si masina am auzit de la fostii mei colegi ca inca merge, si merge bine

#13
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

 tc2007, on 26 noiembrie 2015 - 08:08, said:

Am întrebat în ideea daca as scoate cele două scaune în plus ar rămâne mai mult loc față de versiunea cu 5 locuri

Aaa, acum e clar frate, zi asa. Deci daca cumperi o sticla de lapte de un litru plina 3 sferturi ai mai mult loc, decat intr-una de un litru plina pe jumatate, dupa ce  versi un sfert de litru.

Noaptea mintii.

#14
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,868
  • Înscris: 27.04.2010
Ce-ti iei, ia pe benzina si pune-i (daca n-are) gpl. Diesel care sa-ti ia sub 5% nu prea gasesti. Un benzinar mai mult de 7-8% nu-ti ia. Transforma in bani si vei vedea care consuma mai putin ... la 5lei/l motorina si 2.29lei/l gpl. Si la un consum de 4% diesel, tot gpl-ul iese castigator, ar trebui sa ai consum de 9% ca sa dai aceiasi bani la 100km. In rest, consumabilele sunt cam tot p-acolo, cu un plus pt filtrul de motorina, am impresia ca ala este mai scump.

#15
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Logan MCV 1.6 benzina (nu 16v) cu instalatie GPL. Varianta normala, cu 5 locuri, eventual cu AC, sa nu te coci in ea vara. Revizii ieftine, piese pe toate gardurile, la caroserie e mai nasol ca in Romania nu se vand aftermarket (doar originale), dar in rest nu ar trebui sa fie probleme, chiar daca masina are 2-300ooo km.

#16
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Recomand un caddy, stiu 2 posesori de asa ceva, unul il are de 6 ani, 400.000 km iar cel mai mult la costat distributia si kitul ambreiaj. In rest singurele probleme avute au fost schimburile uzuale la 15.000. Masina aia merge inca constant cu 1 pasager si 200 de kg de scule, iar uneori si cu cate un motor sau cutie de combina in spate:)) zilnic pleaca cu ea in deplasari de 100 200 de km si merge pe campuri cu ea in praf și pamant pe unde sunt combine stricate in vf de deal:) si-a mai luat recent un caddy, dar pe asta il tine de bun momentan. Altcineva a luat acum 3 ani unul de la niste firme de curierat, 3000 de euro+1000 reparatii la reprezentanta, cara marfa si saci cu nemiluita, si mai are pe langa un caddy de prin 96.

Ideea e ca pentru astfel de utilizari ori logam mcv ori caddy, turneo connect si alte asemenea cu motoare dimensionate corect, cutii gandite pentru tractiune si alta fiabilitate, plus volum mare.

#17
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,761
  • Înscris: 01.10.2002

 shymano, on 26 noiembrie 2015 - 08:47, said:

Ce-ti iei, ia pe benzina si pune-i (daca n-are) gpl. Diesel care sa-ti ia sub 5% nu prea gasesti. Un benzinar mai mult de 7-8% nu-ti ia. Transforma in bani si vei vedea care consuma mai putin ... la 5lei/l motorina si 2.29lei/l gpl. Si la un consum de 4% diesel, tot gpl-ul iese castigator, ar trebui sa ai consum de 9% ca sa dai aceiasi bani la 100km. In rest, consumabilele sunt cam tot p-acolo, cu un plus pt filtrul de motorina, am impresia ca ala este mai scump.
Corect. La noi in oras e o firma de taxi care are numai Logan, toate sunt pe GPL si am vazut mai multe dintre ele cu peste 200.000 km, cateva 300.000 km la bord, in regim de taxi. Diferenta apare daca se strica ceva, la un benzinar aspirat sunt riscuri mai mici sa se strice ceva si se repara mai ieftin decat un turbodiesel.

#18
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
Logan break e clar cea mai buna varianta in situatia data. nu e nimic de dezbatut :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate