Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
telefon inteligent rds Huawei, nu se conecteaza la net
Last Updated: Nov 25 2015 19:21, Started by
Arentan1
, Nov 25 2015 18:53
·
0
#1
Posted 25 November 2015 - 18:53
am intrat la retele mobile > numele punctelor de acces am dat save dar nimic, nu merge netul, are cineva vreo idee , la ce setari trebuie umblat ?
|
#2
Posted 25 November 2015 - 19:03
Ai dat save la ce?
Ce punct de acces folosesti? Daca pui cartela in alt telefon functioneaza internetul? |
#4
Posted 25 November 2015 - 19:08
Pai depinde ce telefon e, modelul ... are banda ceruta de Digi ?? Semnal are sau decat netul nu merge ??
|
#5
Posted 25 November 2015 - 19:12
multumesc pentru informati, am rezolvat , trebuia sa bag pe Dun
|
#6
Posted 25 November 2015 - 19:21
Configurarea si conectarea telefoanelor sau tabletelor android la internet prin reteaua Digi.Mobil (RCS-RDS).
In sectiunea “Mobile Networks” accesati “Access Point Names”.In cazul in care nu aveti in lista niciun APN, selectati “New APN” si introduceti urmatoarele date: Name: DIGI.Mobil APN: internet MCC: 226 MNC: 05 Authentification type: PAP APN Protocol: IPv4 APN Roaming Protocol: IPv4 Toate celelalte raman “Not set”. Click pe save si verificati conexiunea. Daca aveti in lista un APN, editati si verificati daca datele sunt corecte. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users