Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Samsung 48H6410 Probleme Display

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
_Achilles_

_Achilles_

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 25.11.2015
Salut,

Imi cer scuze sa deschid un topic nou, dar as dori si eu ceva pareri daca se poate despre un Samsung SmartTv 48H6410 care are probleme cu display-ul din cate vad eu. A mai avut cineva problema asta ? Am observat ca pe mijlocul ecranului apar niste dungi albastre vericale care da o forma defecta pe ecran. Dungile sunt prezente si la testul de poze si daca scot cablul HDMI/VGA. Avand in vedere ca daca scot cablul apare notificare pe ecran ca nu am nici un cablu conectat. Am mai avut probleme cu el cu 1 pixel mort in partea de jos dreapta si ma sunat la Samsung sa il tirmit in garantie dar nu a facut obiectul garantiei deoarece nu sunt mai mult de 3 pixeli si nu sunt pe mijlocul ecranului ceea ce nu duce la deranjarea ochiului. Aceste dungi albastre se observa mai bine pe culoarea neagra a TV-ului. Daca selectez o poza/wallpaper sa pun pe ecran, se observa dungile dar mai greu putin. Am atasat o poza. A mai intalnit cineva problema asta ? Multumesc frumos si apreciez sfaturile voastre.

Attached Files



#2
Tudor Popescu

Tudor Popescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 21.04.2007
Daca este in garantie , la service cu el, eventual unul nou. Vezi sa nu iti invoce faza cu imaginea statica ( gainarii " a la Samsung"). Eventual, retur si luat o marca mai de calitate. Oricum, din ce vad eu ala este clouding. Un defect de panel ( putine Samsung au scapat farta inlocuire de panel in garantie ( cunosc pe cineva care lucreaza la un service care ofera garantie la Samsung) si nu trebuie sa treaca un an ca sa fie bun de service). Asta e defectul Samsung: Se vede bine in magazine , apoi dupa cateva luni, e bun de service si e plin de defecte. Concluzie : Ori la service, ori banii inapoi si luat altceva.

#3
_Achilles_

_Achilles_

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 25.11.2015

View PostTudor Popescu, on 25 noiembrie 2015 - 11:49, said:

Daca este in garantie , la service cu el, eventual unul nou. Vezi sa nu iti invoce faza cu imaginea statica ( gainarii " a la Samsung"). Eventual, retur si luat o marca mai de calitate. Oricum, din ce vad eu ala este clouding. Un defect de panel ( putine Samsung au scapat farta inlocuire de panel in garantie ( cunosc pe cineva care lucreaza la un service care ofera garantie la Samsung) si nu trebuie sa treaca un an ca sa fie bun de service). Asta e defectul Samsung: Se vede bine in magazine , apoi dupa cateva luni, e bun de service si e plin de defecte. Concluzie : Ori la service, ori banii inapoi si luat altceva.

Eu am cumparat Samsung, pt ca am zis ca este un produs bun. Le-am dat mail si in mail le-am scris in felul urmator: " Doresc sa aduc televizorul care l-am achizitionat de la CEL.ro in Garantie deoarece are probleme cu display-ul. Dupa cum vedeti din aceasta poza pe mijlocul ecranului sunt niste dungi albastre verticale foarte multe care dau o forma pe ecran.
Doresc repararea sau innlocuirea Televizorului. Mentionez ca nu este primul defect de la televizorul samsung. V-am mai contactat mai de mult cu un pixel mort pe ecran, si mi s-a comunicat ca nu face obiectul garantiei deoarece nu se afla pe mijlocul TV-ului si nu este decat 1 pixel mort. Televizorul a costat 3300 lei si este de la Samsung. Va rog frumos sa luati atitudine deoarece este a 2 sesizare, in caz contrar o sa fac plangere la Protectia Consumatorului si eventual va dau in judecata pentru gadget-uri proaste la preturi mari,
Atasez certificatul de garantie de care l-am primit pe mail de la cel.ro"

Pe ce as putea sa ma ghidez ma refer ca firma, ce as putea sa optez ? ca sa nu mi se mai intample pe viitor plus ca as vrea totusi un SmartTv care sa fie ok ( efecte bune etc... ) mai am un Panasonic tot de 122 cm si nu am avut probleme cu el pana acuma ....si l-am cumparat inaintea astuia.
Observ ca din ce in ce mai multa lume sa plange de acest clouding. Am gasit niste forum-uri unde spun ca nu iti schimba TV doar ca are niste clouding pt ca asa este tehnologia .... Eu cred ca este o porcarie ...

Edited by _Achilles_, 25 November 2015 - 12:10.


#4
Tudor Popescu

Tudor Popescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 21.04.2007
Si eu am avut problem cu Samsung, motiv pentru care am ramas fidel Panasonic si Sony. Eu am un Panasonic 50CX700 si un Sony 40R450. Nici nu mai vreau sa aud de Samsung ( am avut si un smart, si dupa 3 luni - mort). Toti se plang de ele. Sunt smart, au aplicatii bune, dar calitatea e infecta ( fiabilistic sunt groaznice). Mai rau ca Vortex. Orienteaza-te pe un Sony sau inca un Panasonic ( ai si 5 ani garantie). Mai am la mama mea un Akai cu sasiu vestel, si ala avea clouding, dar scuze...ala e un TV de 1000 lei. Am rezolvat problema ca am mai slabit suruburile.Si am mai rezolvat-o. Oricum , nu e admisibil la un TV de peste 2000 lei.

Nici astea cu sasiu Vestel (Horizon, Orion , Teletech) nu sunt rele. Sunt entry level dar nu neaparat rele. Samsung sunt attractive prin Smart, si design, dar fiabilitatea e la pamant...deh, lucru chinezesc facut cantitativ nu calitativ.

#5
_Achilles_

_Achilles_

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 25.11.2015

View PostTudor Popescu, on 25 noiembrie 2015 - 12:24, said:

Si eu am avut problem cu Samsung, motiv pentru care am ramas fidel Panasonic si Sony. Eu am un Panasonic 50CX700 si un Sony 40R450. Nici nu mai vreau sa aud de Samsung ( am avut si un smart, si dupa 3 luni - mort). Toti se plang de ele. Sunt smart, au aplicatii bune, dar calitatea e infecta ( fiabilistic sunt groaznice). Mai rau ca Vortex. Orienteaza-te pe un Sony sau inca un Panasonic ( ai si 5 ani garantie). Mai am la mama mea un Akai cu sasiu vestel, si ala avea clouding, dar scuze...ala e un TV de 1000 lei. Am rezolvat problema ca am mai slabit suruburile.Si am mai rezolvat-o. Oricum , nu e admisibil la un TV de peste 2000 lei.

Nici astea cu sasiu Vestel (Horizon, Orion , Teletech) nu sunt rele. Sunt entry level dar nu neaparat rele. Samsung sunt attractive prin Smart, si design, dar fiabilitatea e la pamant...deh, lucru chinezesc facut cantitativ nu calitativ.


Dar in garantie crezi ca il schimba ? In ce masura il poate schmba. Sa fi sigur ca daca ma ia cu vrajala ieftina le fac reclamatie la protectia consumatorului le aduc televiziunea pe cap si ii dau is in judecata ... sunt niste hoti cu acte in regula ... nici eu nu sunt de parere ca televizoarele scumpe sa aibe asemena probleme. Am dat pe el 35 de mil ..... altii spun eu am dat 80 de mil si am aceeasi problema, si chiar nu este corect ...

#6
Tudor Popescu

Tudor Popescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 21.04.2007
Samsung nu admit ca fac numai porcarii. Iar magazinele nu pea admit Samsung la retur , admit orice alte marci cu deschidere. Desi in Altex-M.G. e plin de Samsung la retururi, asemeni si EMAG. La 3500 nu e nici o scuza. LA 1000 lei e scuzabil, dar la 3,5 x mai mult...le dau cu el in cap. Insa ce conteaza, il ia ca retur si il da ca resigilat....

#7
_Achilles_

_Achilles_

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 25.11.2015

View PostTudor Popescu, on 25 noiembrie 2015 - 13:10, said:

Samsung nu admit ca fac numai porcarii. Iar magazinele nu pea admit Samsung la retur , admit orice alte marci cu deschidere. Desi in Altex-M.G. e plin de Samsung la retururi, asemeni si EMAG. La 3500 nu e nici o scuza. LA 1000 lei e scuzabil, dar la 3,5 x mai mult...le dau cu el in cap. Insa ce conteaza, il ia ca retur si il da ca resigilat....

Ideea e ca au trecut mai bine de 30 de zile .. Nu stiu daca il pot da retur ... are 5-6 luni de cand l-am luat ...

#8
Tudor Popescu

Tudor Popescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 21.04.2007
nu mai merge retur...retur merge la 30 zile. Cel mult reparat pe garantie...dar trebuie dovedit defectul. Iar daca e evident, atunci sunt obligati sa repare nu sa considere ca fiind normal.

#9
_Achilles_

_Achilles_

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 25.11.2015

View PostTudor Popescu, on 25 noiembrie 2015 - 13:26, said:

nu mai merge retur...retur merge la 30 zile. Cel mult reparat pe garantie...dar trebuie dovedit defectul. Iar daca e evident, atunci sunt obligati sa repare nu sa considere ca fiind normal.

La asta ma gandeam si eu. Ar trebui sa il repare iar daca nu il repara, sa pot sa imi returnez banii inapoi de la magazin sau sa imi cumpar altul de la acelas imagazin. Nu stiu ce sa mai zic m-am saturat de drumuri pt probleme de genul asta si de preturi mari pt gadgeturi de cacat ....

#10
Tudor Popescu

Tudor Popescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 21.04.2007
Un coleg de servici are un Hitachi Smart de 50' luat de la Altex. Are un usor clouding, dar pentru 1500 lei ( l-a luat la o promotie)...si smart...si 50'...nu ai ce sa ii faci. Nu e extreme de evident, mai les ca e in stanga extrema a ecranului si se vede numai in unele situatii. O sa ii zic sa slabeasca suruburile. Oricum, a si zis ca nu il deranjeaza, mai ales cand a vazut clouding de la alte TVuri mult mai cu pretentii si mai scumpe. Insa nu e normal la aparatele astea ultra scumpe.  M-am uitat si la TVurile mele (sony  si Panasonic ) sa vad daca au clouding. Si nu au ! Niciunul. Eram curios, deoarece mai am cateva zile pana expira perioada de retur.

#11
_Achilles_

_Achilles_

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 25.11.2015

View PostTudor Popescu, on 25 noiembrie 2015 - 13:41, said:

Un coleg de servici are un Hitachi Smart de 50' luat de la Altex. Are un usor clouding, dar pentru 1500 lei ( l-a luat la o promotie)...si smart...si 50'...nu ai ce sa ii faci. Nu e extreme de evident, mai les ca e in stanga extrema a ecranului si se vede numai in unele situatii. O sa ii zic sa slabeasca suruburile. Oricum, a si zis ca nu il deranjeaza, mai ales cand a vazut clouding de la alte TVuri mult mai cu pretentii si mai scumpe. Insa nu e normal la aparatele astea ultra scumpe.  M-am uitat si la TVurile mele (sony  si Panasonic ) sa vad daca au clouding. Si nu au ! Niciunul. Eram curios, deoarece mai am cateva zile pana expira perioada de retur.

Pai si la asta a fost la fel.... Nu o avut pana acuma clouding... ca il vedeam. In primele 30 de zile era oglinda ...

#12
Tudor Popescu

Tudor Popescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 21.04.2007
Trebuie sa te iei de ei...adica sa il accepte inapoi mai ales ca are defecte severe , ( sa ai ambalajul original si tot de la el) si sa il dai inapoi...si ia-ti un aparat ca lumea ( plus eventual o diferenta din partea ta daca nu e foarte mare). De preferinta Sony sau Panasonic. Sunt singurele marci decente ( dar nu ieftine!). Samsung au tot felul de gadgeturi, au design...nu si fiabilitate. Nici LG nu sunt mai presus ( la un amic I s-a prajit procesorul s-a exfoliat placa de cablaj).

#13
_Achilles_

_Achilles_

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 25.11.2015

View PostTudor Popescu, on 25 noiembrie 2015 - 13:46, said:

Trebuie sa te iei de ei...adica sa il accepte inapoi mai ales ca are defecte severe , ( sa ai ambalajul original si tot de la el) si sa il dai inapoi...si ia-ti un aparat ca lumea ( plus eventual o diferenta din partea ta daca nu e foarte mare). De preferinta Sony sau Panasonic. Sunt singurele marci decente ( dar nu ieftine!). Samsung au tot felul de gadgeturi, au design...nu si fiabilitate. Nici LG nu sunt mai presus ( la un amic I s-a prajit procesorul s-a exfoliat placa de cablaj).

Ideea este ca nu mai am cutia de la el .... Ce naiba fac depozit de cutii ? Cutia o tineai daca il dadeai retur.... avend in vedere ca o sa il trimit in garantie nu cred ca imi trebuie cutia ...

#14
Tudor Popescu

Tudor Popescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 21.04.2007
La garantie nu trebuie decat TVul...fara telecomanda si cablu de alimentare ( daca e detasabil).Dupa 6 luni si deja in service...grav ! Oricum du-te in service cu el...asta este. trebuie sa te resemnezi...de bun simt ar fi sa il inlocuiasca cu totul ( cu unul NOU de acelasi tip) .

#15
_Achilles_

_Achilles_

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 25.11.2015

View PostTudor Popescu, on 25 noiembrie 2015 - 14:09, said:

La garantie nu trebuie decat TVul...fara telecomanda si cablu de alimentare ( daca e detasabil).Dupa 6 luni si deja in service...grav ! Oricum du-te in service cu el...asta este. trebuie sa te resemnezi...de bun simt ar fi sa il inlocuiasca cu totul ( cu unul NOU de acelasi tip) .

Pai eu asta vreau. Sa il innlocuiasca cu acelasi tip daca se mai fabrica, daca nu sa imi dea banii inapoi si imi cumpar un Panasonic. La telefoanele Iphone am avut foarte multe cu probleme de exemplu apare o duna galbena pe ecran orizontala/verticala, niciodata nu au facut figuri, sa imi spun aca nu face obiectul garantiei sau porcarii din astea. am primit pt fiecare telefon cu problema asta, altul bulk nou nout.... Asta sper sa faca si nesimtitii astia.

#16
manoman

manoman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 25.10.2013
La un panou LCD comutarea pixelilor se face chiar in ei, in ecran. Ce ai tu acolo sint pixeli morti si defecte de comutare pe multiple linii - esti sigur ca tv-ul nu a suferit nici un soc mecanic? Nu se mai poate face nimic, intreg panoul (si intreg televizorul , din moment ce nimeni nu mai vinde panouri LCD pentru tv-uri ca piese de schimb) trebuie inlocuit.
Acum depinde de ce ai tu trecut in formularul de garantie si de politica firmei.

#17
_Achilles_

_Achilles_

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 25.11.2015

View Postmanoman, on 25 noiembrie 2015 - 14:33, said:

La un panou LCD comutarea pixelilor se face chiar in ei, in ecran. Ce ai tu acolo sint pixeli morti si defecte de comutare pe multiple linii - esti sigur ca tv-ul nu a suferit nici un soc mecanic? Nu se mai poate face nimic, intreg panoul (si intreg televizorul , din moment ce nimeni nu mai vinde panouri LCD pentru tv-uri ca piese de schimb) trebuie inlocuit.
Acum depinde de ce ai tu trecut in formularul de garantie si de politica firmei.

Pai eu l-am achizitionat de la CEL.ro. Daca este vb de Pixeli atunci sa imi innlocuiasca TV. Ideea e ca am citit ceva asemanator si ei se refereau la clouding .... arata o poza asemanatoare cu a mea numai ca era pe o raza mult mai mare fata de a mea.
Eu am dat mail celor de la Samsung pt ca ei o sa se ocupe de garantie, avand in vedere ca nu mai pot face retur....prin urmare trebuie sa il duc la ei. TV-ul nu a suferit nici un soc mecanic ca doar nu eram tampit sa trantesc 35 de mil ... efectiv a inceput sa prinda contur dupa o vreme ca nu aveam asa ceva la el.... Mai stau sa ma gandesc ca se poate si de la update-uri ? nu stiu ce sa zic dar inainte sa fac update-uri era chiar ok.

Edited by _Achilles_, 25 November 2015 - 14:38.


#18
Tudor Popescu

Tudor Popescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 21.04.2007
Nu are nici o treaba cu update-urile. E "PANEL FAILURE" ( sau poate placa LVDS, dar e tot legata de panel). Sunt obligati sa iti dea alt aparat, sau daca nu se mai fabrica modelul, sa iti dea unul cu caracteristici asemanatoare fara nici un cost din partea ta ! Tu , clientul de buna credinta, ai luat un produs al lor ( deci i-ai creditat). Produsul lor s-a stricat sau are neajunsuri...asta e , nimic nu e perfect...in cazul asta trebuie sa isi assume responsabilitatea. Dar observ ca nu. Inseamna ca sunt de rea credinta, si considera clientul ca fiind fraierul care plateste. Halal politica de firma. Nu are treaba cu upgrade-ul, si daca ar fi ar trebui sa poti sa le dezinstalezi si sa il readuci la "factory settings". Si eu am facut la Panasonic 50CX700 niste upgrade-uri si nu s-a schimbat nimic la el, afara ca am instalat niste aplicatii. Se vede la fel si de pe blu-ray ( un PHILIPS) si de pe camerele video/foto ( sony FDR-AX100/Panasonic GH4) si de pe laptop ( un Toshiba si un Toughbook Panasonic). De pe cablu pe unele canale se vede mai prost, dar e si bit-rate-ul mic la acele canale ( AXN se vede uneori prost rau de tot, pe cand Eurosport atat SD cat si HD se vad impecabil).

View Postmanoman, on 25 noiembrie 2015 - 14:33, said:

La un panou LCD comutarea pixelilor se face chiar in ei, in ecran. Ce ai tu acolo sint pixeli morti si defecte de comutare pe multiple linii - esti sigur ca tv-ul nu a suferit nici un soc mecanic? Nu se mai poate face nimic, intreg panoul (si intreg televizorul , din moment ce nimeni nu mai vinde panouri LCD pentru tv-uri ca piese de schimb) trebuie inlocuit.
Acum depinde de ce ai tu trecut in formularul de garantie si de politica firmei.

Treaba este ca panelul se mai si incalzeste local ( apar mici puncte calde), si daca din cauza incalzirii se produce o dezlipire sau mai stiu eu ce, aia e ! Insa este caz de garantie ! Stiu pe cineva care a patit asta la un Sony , insa acolo I-au reparat TVul fara sa comenteze ( schimbat displayul, pe cheltuiala SONY, si-au asumat raspunderea ca au gresit) ! AU verificat ca TVul sa nu fie lovit , I-a pus panel nou. Merge si in ziua de azi.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate