Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

O alta mizerie marca Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#1
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Discutam acum ceva vreme cu Tudor de la Vodafone de aici de pe forum, in privat, iar el imi spunea, cu alte cuvinte insa ideea aceasta era, ca nu am fost prea elogios la adresa Vodafone de-a lungul timpului. Tudor, ceea ce urmeaza, desi este o alta porcarie pe care Vodafone a facut-o fata de mine, este totusi putin fata de ceea ce am intampinat cu ei in trecut. Incerc sa fiu concis, nu vreau sa plictisesc pe nimeni, insa lumea trebuie sa stie.
Atras de atitudinea prietenoasa a lui Tudor, pe care aceasta firma nu il merita cu siguranta, am portat, cu titlu experimental(studii referitoare la reteaua 4G si in general de retelistica), doua numere in reteaua Vodafone. Pentru ambele am activat un abonament RED 10 fara telefon, pentru care am primit in magazin o reducere de 20%, deci 8 euro lunar, TVA inclus. Abonamentele au fost activate la interval de cateva zile. Reducerea este mentionata in scris pe ambele contracte, cu stampila si semnatura. Am intrebat-o pe respectiva domnisoara, de altfel de treaba si ea(insa aceasta este exceptia si in magazine), daca intr-adevar reducerea se va aplica, stiind cat de lipsiti de cuvant sunt multi angajati ai Vodafone, din experientele trecute. Am primit asigurarile necesare, iar apoi mi-am vazut de treburi.
Astazi, a fost emisa factura, desigur, ambele abonamente au fost facturate la pretul intreg, fara respectiva reducere. Am luat legatura cu Vodafone imediat, pe mai multe cai. Am scris un mesaj aici pe forum, mi s-a spus sa intru pe chat, acolo sigur ma ajuta. Pe chat, dupa ce am asteptat vreo 45 minute sa ma preia cineva, mi s-a spus ca nu au cum sa ma ajute, mi-a si dat de inteles ca reducerea este o scorneala de-a mea(la fel cum tehnicul spunea ca eu am semnal excelent, iar eu nu puteam sa vorbesc, acum doi ani). Mi s-a sugerat sa merg la magazin. Am mers la magazin, iar in prealabil am trimis si un email folosind formularul de pe site. La magazin, surpriza, nu avem cum sa va ajutam, nu stiu ce sa spun, sa vedem, sa vina colega care s-a ocupat de dvs., dar nu este la serviciu. Am plecat de la magazin. Am primit un email in urma mesajului trimis pe site, din nou mi s-a sugerat ca reducerea este o scorneala de-a mea, repet, ea fiind mentionata negru pe alb, semnata si stampilata.
Factura a fost emisa fara a se respecta contractul semnat legal de mine si de Vodafone prin reprezentant legal, greseala valabila pentru ambele numere activate la interval de cateva zile, daca era unul gresit, puteam spune ca poate a fost o greseala, o scapare, in aceste conditii, este exclusa greseala nevinovata. Nimeni nu poate remedia aceasta problema.
Am gresit sperand ca daca oameni ca Tudor si ca Irina lucreaza la Vodafone s-a schimbat ceva in esenta acestei organizatii. A ramas, in esenta ei, la fel de greoaie, de neatenta, de incorecta si de lipsita de consideratie fata de timpul si fata de nervii clientilor. Numai astazi am pierdut ore si nervi incercand sa rezolv problema, am primit doar insinuari ca sunt mincinos sustinand ca am primit reducerea. Cate ore fara numar si cati nervi mancati in trecut au fost.... Mai astept putin de tot, pentru a vedea daca fata care s-a ocupat de mine la magazin va rezolva ceva, apoi voi sesiza ANCOM si ANPC, in vederea portarii fara penalizare a ambelor numere. Este, in continuare, mare bataia de joc de la Vodafone. De ce la Digi nu mi s-a intamplat o data, macar o data, o astfel de mizerie? Toate promisiunile si reducerile pe care le-am primit de la ei de-a lungul timpului au fost respectate cu sfintenie, niciodata nu m-au facut sa imi pierd eu timpul foarte pretios pentru a remedia greseli generate de incompetenta si superificialitatea lor, asa cum se intampla la Vodafone.

#2
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Eu nu mai zic  la prima factura la abonament mi.au pus 3euro pentru "factura detaliata" si pe contract scrie "Factura Electronica GRATUITA " care e diferenta :))? Pe contract scrie una.. pe sistemul lor invechit fac alta..

#3
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Nu ma priveste cum este sistemul lor, ei nu respecta doua contracte legale in cazul meu, as fi putut sa initiez portarea inca de astazi pentru ambele numere, insa eu, foarte naiv, am sperat ca se poate rezolva problema civilizat. Mare greseala!

#4
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Cel mai bine nu ii mai astepta ca astepti mult si degeaba, ANCOM , ANPC si mergi linistit pe canapea si bea un ceai cald se rezolva:))

#5
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Da, probabil ca ai dreptate, am retrait astazi cosmarele pe care le-am avut cu Vodafone in trecut. Mi-am zis ca, totusi, sa le dau o sansa pentru a rezolva civilizat problema, v-am descris cat m-am agitat, m-am ales doar cu timpul pierdut, cu insinuari si cu alte cateva sute de mii de neuroni omorati. In conditiile in care am si un serviciu, nu sunt in vacanta.

Edited by brasoveanul, 24 November 2015 - 18:21.


#6
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 15.03.2005

View PostGotyc, on 24 noiembrie 2015 - 18:12, said:

Eu nu mai zic  la prima factura la abonament mi.au pus 3euro pentru "factura detaliata" si pe contract scrie "Factura Electronica GRATUITA " care e diferenta :))? Pe contract scrie una.. pe sistemul lor invechit fac alta..
Sunt lucruri diferite, aia electronica e nedetaliata ( de altfel nici nu au obligatia sa trimita detaliate, doar contra cost) si se ref doar la feptul ca o trimit pe mail si nu prin posta

#7
alex1912

alex1912

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 28.06.2015
Tu esti vinovat pentru nervii creati, daca ai mai avut probleme cu ei si stii ca sunt dobitoci de ce ai mai insistat sa astepti sa fii preluat pe chat, sa bati drumuri aiurea? Trebuia sa bati drumuri in alte parti daca nu o puteai rezolva la telefon. Ei nu aveau o copie a contractelor tale? sau fiecare vorbea din amintiri? daca tot ai fost dispus sa te deranjezi atat de ce nu ai luat contractele cu tine?

#8
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Nu stie cum sa-i ia....

Cu vodafone trebuie sa flosesti tehnica lui Basescu, sa zici invers ca sa iasa ce vrei.

Eu am cerut de 11 E fara tel, si nu au vrut sa-mi dea nici de 11, nici de 10, mi-au dat in scris ca e de 9, ca sa nu respecte nici asta si sa primesc factura de 8 E ... cu voce nelimitat in toate retelele, plus 3 GB, plus roaming 150 min....

Edited by loock, 24 November 2015 - 18:46.


#9
mmm3

mmm3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,766
  • Înscris: 14.09.2015

View Postloock, on 24 noiembrie 2015 - 18:44, said:

Cu vodafone trebuie sa flosesti tehnica lui Basescu, sa zici invers ca sa iasa ce vrei.

Eu am cerut de 11 E fara tel, si nu au vrut sa-mi dea nici de 11, nici de 10, mi-au dat in scris ca e de 9, ca sa nu respecte nici asta si sa primesc factura de 8 E ... cu voce nelimitat in toate retelele, plus 3 GB, plus roaming 150 min....
Cum reusiti oameni buni.
Sa vrei sa dai 11, sa te convinga ei sa dai 9 si apoi sa dai 8.
Asa noroc sa tot ai.

#10
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006

View Postalex1912, on 24 noiembrie 2015 - 18:37, said:

Tu esti vinovat pentru nervii creati, daca ai mai avut probleme cu ei si stii ca sunt dobitoci de ce ai mai insistat sa astepti sa fii preluat pe chat, sa bati drumuri aiurea? Trebuia sa bati drumuri in alte parti daca nu o puteai rezolva la telefon. Ei nu aveau o copie a contractelor tale? sau fiecare vorbea din amintiri? daca tot ai fost dispus sa te deranjezi atat de ce nu ai luat contractele cu tine?

Nu am impresia ca trebuie sa umblu cu contractele Vodafone dupa mine oriunde m-as duce. Am vazut porcaria cand eram la serviciu, eu ajung seara acasa, cand nu mai am cu cine sa vorbesc, mi-am facut iluzia ca se poate rezolva civilizat, insa am alergat si m-am agitat ca fraierul. Evident ca au si ei contractele, cea care m-a preluat pe chat a confirmat, atentie, a confirmat ca am dreptate, deoarece a vazut contractele in sistem, insa mi-a spus ca nu are cum sa ma ajute(???), felul in care am fost tratat este cu atat mai scandalos in aceste conditii.

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cuvantul reprezentantei contra cuvantul tau.  Discutia e cam inutila, daca in contract nu apare acea reducere promisa de 2 euro.

#12
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Steaua, tu ai citit ce am scris? Scrie in contract despre reducere si este stampilata si semnata mentiunea, contractul este legal, Vodafone este in ilegalitate. Interesant este sa mentionez ca cea de pe chat a cautat contractul dupa ce eu, revoltat ca ma considera mincinos, am insistat sa caute, a constatat ca am dreptate si nu-s mincinos, insa mi-a spus ca nu are ce sa imi faca.

#13
alex1912

alex1912

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 28.06.2015
fecesebeule2006 tu citesti ce zice omul?

Quote

Reducerea este mentionata in scris pe ambele contracte, cu stampila si semnatura.

@Brasoveanul
La sediu cand ai vorbit cu oamenii aia nu le-ai zis sa se uite pe contract? ei ce zic? sunt chiar atat de tampiti?

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Atunci mergi la ANPC cu acel contract si se rezolva.

#15
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006

View Postalex1912, on 24 noiembrie 2015 - 19:29, said:

fecesebeule2006 tu citesti ce zice omul?


@Brasoveanul
La sediu cand ai vorbit cu oamenii aia nu le-ai zis sa se uite pe contract? ei ce zic? sunt chiar atat de tampiti?

Bineinteles ca le-am spus, ei au contractul in sistem, i-am spus sa se uite celei de acolo, a spus ca nu stie, ca sa vada, ca sa vina cealalta colega a ei care este in concediu, ca, pe scurt, pierd vremea de pomana pe-acolo. Nu m-am mai intins la discutii, eram dupa cateva ore de alergatura, conversatii pe chat, completare formulare asistenta, mesaje aici pe forum, toate fara rezultat.

Si iar spun, timpul acesta atat de pretios pierdut si nervii omorati, cine ni le da inapoi si cum? Retoric....

View PostMembruAnonim, on 24 noiembrie 2015 - 19:29, said:

Atunci mergi la ANPC cu acel contract si se rezolva.

Uite asta-i treaba, cand o asa zisa companie respectabila te aduce in situatia de a merge la ANPC, nu este bine, inseamna alt timp pierdut. Probabil ca asa voi proceda pana la urma.

#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Posteaza, te rog, contractul aici. Acopera datele personale.

No offence, pe tine te citesc pe topicul Vodafone de cativa ani. Si ceea ce citesc e doar cum te fura Vodafone.
Eu sunt pe Vodafone de 12 ani, de pe vremea Connex si niciodata pana acum nu m-au furat sau sa-si fi batut joc, din contra, primesc bonusuri si cand nu e cazul.

#17
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006

View PostMembruAnonim, on 24 noiembrie 2015 - 19:38, said:

Posteaza, te rog, contractul aici. Acopera datele personale.

No offence, pe tine te citesc pe topicul Vodafone de cativa ani. Si ceea ce citesc e doar cum te fura Vodafone.
Eu sunt pe Vodafone de 12 ani, de pe vremea Connex si niciodata pana acum nu m-au furat sau sa-si fi batut joc, din contra, primesc bonusuri si cand nu e cazul.

Tu esti o exceptie, foarte bine. Nu am scanner, insa asa este cum spun. De altfel, daca nu spun adevarul, chiar il rog pe Tudor sau pe oricine sta in spatele utilizatorului Vodafone sa faca public faptul ca nu este contractul asa cum spun eu(banuiesc ca vor verifica si ei...). Sunt un om intelegator si tolerant, insa relatia mea cu Vodafone a fost cea descrisa aici pe forum de atatea ori, fara ca eu sa fiu un dificil sau unul cu probleme de comportament, pur si simplu, Vodafone are probleme.

Edited by brasoveanul, 24 November 2015 - 19:42.


#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ok, dar nu inteleg de ce nu te-ai mutat in alta retea? Daca ar fi facut marsavii cu mine plecam in secunda 2.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate