Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
un atelier auto ieftin
Last Updated: Oct 14 2015 09:52, Started by
antiques
, Oct 13 2015 08:08
·
0
#1
Posted 13 October 2015 - 08:08
Buna,
Am si eu o intrebare: stiti cumva un garaj, un atelier de mecanica auto, fara mari pretentii, destul de ieftin, un pensionar mecanic care ar vrea sa se ocupe de masinuta mea ( Matiz care a avut un accident: a intrat in bordura si s-a deplasat sasiul, s-a spart cutia de viteze, s-a cam botit tot dedesubt). Am fost la un service si mi-au cerut 110 mil pentru inlocuit si reparat si parca cu suma asta as putea sa imi cumpar 2 Matiz-uri si inca imi mai ramane. Dar tin mult la masinuta mea si nu as vrea sa o vand avariata ca nu se pot pune nici rotile daca s-a deplasat sasiul. Va multumesc mult pt sugestii. |
#3
Posted 13 October 2015 - 08:22
Tocmai ce am explicat ca nu vreau sa o vand nici pt piese, nici avariata. Vreau sa o repar. Multumesc
|
#4
Posted 13 October 2015 - 08:23
daca s-a indoit "sasiul", e dauna totala, nu ai ce sa ii mai faci. adica, poti sa o repari, dar nu va mai fi niciodata ca inainte.
|
#5
Posted 13 October 2015 - 08:26
Masina ta nu poate fi reparata intr un garaj de coltul blocului de un nea mesteru. Matizul are caroserie autoportanta, adica caroseria ti-e si sasiu, aia cand se descentraza trebuie fixata si trasa cu lanturi/cabluri sa isi revina cat de cat la forma initiala. Nu multi stiu sa faca asta intr o maniera profesionista.
|
#6
Posted 13 October 2015 - 08:27
Pot sa-ti recomand un service din Zalau sau ne spui si din ce oras esti ca sa-ti recomande cineva unul din aceeasi localitate ?
P.S. pariez ca e vorba de Bucuresti dar , pentru conformitate , spune-ne tu ! |
#7
Posted 13 October 2015 - 08:29
Asa e, scuze ca am omis acest lucru: da, pentru Bucuresti.
|
#8
Posted 13 October 2015 - 08:29
Un sasiu indoit nu-ti mai asigura acelasi comportament al masinii. Odata modificata structura acestuia, e buna de dus la remat, fara suparare.
Oricat de bun e mecanicul, nu o sa mai fie ca din fabrica. Am vazut (cel putin) o masina cu o astfel de reparatie si nu-mi venea sa cred ca fata era intr-o pozitie si spatele era tras spre dreapta... Mergea drept pe strada dar pozitia ei era stramba... LE: Acu tu stii daca mai merita sau nu... Edited by paso87, 13 October 2015 - 08:30. |
#9
Posted 13 October 2015 - 08:50
Nu stiu daca e indoit, asta e...ca a fost tata la service... mi s-a zis ca e deplasat mult in spate...si ca ar trebui reglat din nou in fata
|
#11
Posted 13 October 2015 - 09:13
Eu nu as mai merge niciodata cu o masina care se face zob dintr-o bordura.
|
#12
Posted 13 October 2015 - 09:27
Inca un vot pentru o alta masina. Pe bune ca nu inteleg aceste legaturi sentimentale intre om si obiect. Ok inteleg ca a fost "prima masina" / "masina in care ai sarutat prima fata", etc dar pana la sa nu poti sa renunti la ea e cale lunga. Daca tot esti asa "indragostit" de ea si nu poti sa te desparti de ea tine-o in curte asa avariata, dar pentru uz cumpara alta masina.
Edited by dacibesti, 13 October 2015 - 09:30. |
#13
Posted 13 October 2015 - 09:30
Omul n-are bani sa isi repare un amarat de matiz (de aia intreaba de un service ieftin) d'apoi sa isi cumpere alta masina.
Asta este pisoi, tocmai ce ai devenit pieton. |
#14
Posted 13 October 2015 - 09:40
O masina stramba se indreapta cu multi bani si niciodata rezultatul nu va fi ok 100%. Daca acei bani sunt mai multi decat valoarea masinii atunci tre sa fii nebun la cap sa o mai repari pe principiul "dar tin mult la masinuta mea si nu as vrea sa o vand" (vezi primul post). In plus de asta la o verificare ITP s-ar putea sa nu iei viza, s-ar putea sa iti roada cauciucurile. Deci pe langa costurile cu reparatia, cu siguranta vei avea si costuri suplimentare ulterioare generate de faptul ca masina nu mai poate fi adusa "la linie".
Edited by dacibesti, 13 October 2015 - 09:41. |
#15
Posted 13 October 2015 - 09:50
imi aduc aminte cum mergeau camioanele alea pe vremuri, cand rotiile din spate calcau la juma de metru lateral fata de cele din fata.
|
|
#16
Posted 13 October 2015 - 09:59
Cauta o caroserie cheala, adica fara nimic pe ea, nici macar portiere/capota/etc, muti piesele si gata masina. Barem asa poti trage o antifonare si ceva reperatii specifice caroseriei.
|
#17
Posted 13 October 2015 - 10:01
O masina cu sasiul deformat nu mai...e masina ! Nu va mai avea aceeasi tinuta de drum si periclitezi viata ta si a altora.In plus in viitor te asteapta alte "surprize" ! Tocirea rapida a cauciucurilor , masina va trage stanga sau dreapta si vei face corectii permanente , franele se vor uza neuniform iar la frane bruste...te duci unde vrea masina(derapaje),se vor forta si alte componente! In plus nu vei mai obtine ITP-ul !
Stiu ca iti este greu sa accepti situatia , stiu ca suntem romani si vrem "minuni" sau "lasa ba ca merge si asa" dar situatia e CLARA ! Alta sau transport public . |
#18
Posted 13 October 2015 - 10:04
Bun, am inteles opiniile voastre si va multumesc pt ele...poate aveti dreptate...dar raspuns la intrebarea mea nu am primit vreunul (((...stiti, va rog, vreun atelier auto ieftin? si o sa decid in functie de ce imi va zice...dar nu vreau sa iau o decizie inainte de a mai afla si alte preturi si posibilitati.
da, la posibilitatea asta cu caroseria m-am gandit si eu...sa iau piese de pe o masina nefunctionala |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users