Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ulei cutie viteze norma GL4/GL5 in cutie doar GL4
#1
Posted 12 October 2015 - 22:25
Uleiul Mobil Mobilube1 SHC 75W90 API GL4\GL5 poate fi pus la o cutie care are DOAR norma GL4?
Am inteles ca GL5 ar avea in plus o cantitate mai mare de aditivi si ca ar coroda unele piese din cutie......Dar in mod logic daca pe eticheta uleiului sunt trecute ambele norme insemna ca n-ar fi probleme,nu?? Astept pareri avizate si competente. |
#2
Posted 12 October 2015 - 22:46
#3
Posted 12 October 2015 - 22:57
Corodeaza sigur vo 3 lei in plus in buzunar.
Bulionul corodeaza omule il bagi la stomac si n-ai nimic. |
#4
Posted 12 October 2015 - 23:20
#5
Posted 13 October 2015 - 05:45
missionnad, on 12 octombrie 2015 - 23:20, said:
In cutie sunt niste piese(sincroane) din bronz,iar fosforul din aditivi reactioneaza. Ai si un material care sa sustina chestia asta? missionnad, on 12 octombrie 2015 - 23:20, said:
E sintetic toata ziua. In gama asta de vascozitate exista si mineral |
#6
Posted 13 October 2015 - 06:33
#7
Posted 13 October 2015 - 08:21
Uleiul cu API GL-4 + / GL-5 are un continut sulf mai mare si corodeaza mai puternic sincronizatoarele din bronz. Rezulta ca nici o schimbare prea deasa a uleiului din cutia de viteze nu este recomandata pentru ca la fiecare schimb se adauga o noua cantitate de sulf.
|
#8
Posted 13 October 2015 - 09:05
Pune ce specifica fabricantul atunci si nu fa experiente.
Eu stiu ca toate uleiurile de cutie contin sulf si in cantitati mari e coroziv ca de aia pute. Fosfor cred ca exista insasi in compozitia bronzurilor dar nu-s sigur stiu ca este sigur in alama. Cum chimia e cam complicata poate ca e coroziv in in conditii de temperatura , presiune , care in cutie nu sunt. Cred ca depine si de producatorul uleiului pt ca unii testeaza altii mai putin si de cand e pe piata pt ca daca sunt probleme la un moment e retras. Din nou-De ce vrei tu sa pui piper mai mult ca in reteta?Nu mai gasesti GL4? Te iei dupa vanzator ca vrea sa-si vanda marfa? |
#9
Posted 13 October 2015 - 09:29
unucelalalt, on 13 octombrie 2015 - 09:05, said:
Pune ce specifica fabricantul atunci si nu fa experiente. M-am pus pe ganduri acum cateva zile in urma unui articol gasit la intamplare pe net[masina mea este cu totul alta marca],mai bine zis pe forumul marcii Hyundai spunea cineva ca GL5 strica cutia cu GL4,dar in cazul meu uleiul este unul mixt,nicidecum exclusiv GL5.....cate bordeie,atatea obicee vorba zicalei....Unu zice intr-un fel,altu in alt fel... Oricum am trimis un mail la Mobil Romania.... Repet,daca este trecuta pe bidon SI norma GL4,atunci logic este compatibil si nu face niciun rau.Am postat aici in speranta ca voi fi lamurit negru pe alb chiar de cineva care a folosit aceasta combinatie. Nu este Mobil singuru care are norma mixta GL4/GL5.....am mai avzut si la alte marci de uleiuri. http://www.mobil.com...SHC_75W-90.aspx Dupa cum se poate observa chiar pe pagina producătorului,uleiul este indicat si recomandat si ptr API GL4,deci cred ca nu erau nebuni sa-ti bata joc de cutiile de viteza a milioane de masini. Attached FilesEdited by missionnad, 13 October 2015 - 09:51. |
#10
Posted 13 October 2015 - 09:54
marceltapi, on 13 octombrie 2015 - 08:21, said:
Uleiul cu API GL-4 + / GL-5 are un continut sulf mai mare si corodeaza mai puternic sincronizatoarele din bronz. Rezulta ca nici o schimbare prea deasa a uleiului din cutia de viteze nu este recomandata pentru ca la fiecare schimb se adauga o noua cantitate de sulf. Ca sa glumesc daca era sa fie nociv si punea jos cutiile,iti dai seama ca ar fi aparut imediat scandal Mobilube cu mult inainte de Dieselgate-ul de la VW? unucelalalt, on 13 octombrie 2015 - 09:05, said:
poate ca e coroziv in in conditii de temperatura , presiune , care in cutie nu sunt. |
|
#11
Posted 13 October 2015 - 11:29
Eu nu cred ca un producator ca Mobil sau unul auto recomanda lubrifianti fara teste pe un anume nr de angrenaje in tot felul de conditii similare cu cele de exploatare.
Apoi fac si ca ala-Ce mama ma-sii de substanta acida trebuie sa distrugi niste pinioane cementate, tratate termic si finisate cu o rugozitate f mica . Are ceva care o sa topeasca aluminiul sau bronzul?Si tiganu stie ca apa tare si soda caustica le mananca. |
#12
Posted 13 October 2015 - 11:52
missionnad, on 13 octombrie 2015 - 06:33, said:
Hmmm....normal, un exemplu? missionnad, on 13 octombrie 2015 - 09:29, said:
Nu este Mobil singuru care are norma mixta GL4/GL5.....am mai avzut si la alte marci de uleiuri. Nu este norma mixta, inseamna doar ca uleiul ala depaseste normele impuse si de GL4 si de GL5, norma care se refera la tipul transmisiei daca-mi aduc aminte de acum ani buni... |
#13
Posted 13 October 2015 - 12:02
tsunnami, on 13 octombrie 2015 - 11:52, said:
Nu este norma mixta, inseamna doar ca uleiul ala depaseste normele impuse si de GL4 si de GL5, norma care se refera la tipul transmisiei daca-mi aduc aminte de acum ani buni... Dar daca ei recomanda si scrie clar pe site-ul lor GL4\GL5,atunci e ok. Mixt,adica e pentru ambele norme. Edited by missionnad, 13 October 2015 - 12:05. |
#14
Posted 13 October 2015 - 12:07
#15
Posted 13 October 2015 - 12:09
unucelalalt, on 13 octombrie 2015 - 11:29, said:
Eu nu cred ca un producator ca Mobil sau unul auto recomanda lubrifianti fara teste pe un anume nr de angrenaje in tot felul de conditii similare cu cele de exploatare. Apoi fac si ca ala-Ce mama ma-sii de substanta acida trebuie sa distrugi niste pinioane cementate, tratate termic si finisate cu o rugozitate f mica . Are ceva care o sa topeasca aluminiul sau bronzul?Si tiganu stie ca apa tare si soda caustica le mananca. tsunnami, on 13 octombrie 2015 - 12:07, said:
Nici n-am spus asa ceva Astept exemplele alea "de pe net" in care uleiul distruge sincroanele Citeste postarile #10,#11,#12 si #13 http://www.hyundaicl...?showtopic=9639 Edited by missionnad, 13 October 2015 - 12:13. |
|
#16
Posted 13 October 2015 - 12:27
#18
Posted 13 October 2015 - 12:43
Uite ce zice asta la # 3 si # 6 desi si astia barfesc ca si noi , nu-s surse de la mama uleiului.
http://vwforum.ro/to...viteze-manuala/ Edited by unucelalalt, 13 October 2015 - 12:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users