Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema AVR nJoy Akin 2000
Last Updated: Jul 25 2018 15:47, Started by
madmax80
, Oct 12 2015 09:32
·
0
#1
Posted 12 October 2015 - 09:32
Problema stabilizator nJoy AKIN 2000:
Imi arata tensiunea de intrare 240V iar tensiunea de iesire 200V in conditiile in care am un router functional si un monitor in stand-by. Pe specificatii scrie ca tensiunea de iesire este +/-10% fata de tensiunea de intrare. La un calcul simplu, se pare ca cei 10% sunt depasiti. De la o tensiune putin cam mare de 240V la una de 200V cred ca nu e chiar bine..... Ceva sfaturi? Este normal sa functioneze asa? |
#2
Posted 12 October 2015 - 10:32
#3
Posted 12 October 2015 - 10:40
nu corespunde cu specificatiile? garantie / retur / luat altu mai bun.
e ok sa fim patrioti si sa cumparam chestii RO, dar astia sunt doar brand romanesc si nu productie. si despre cat de seriosi sunt spune chiar pe site-u lor. zambete si personalitate nu prea sunt caracteristici pe care le cauti cand cumperi un produs electronic. Edited by shmu, 12 October 2015 - 10:43. |
#4
Posted 14 October 2015 - 11:36
Am vorbit cu cei de la service și prima impresie e ca sunt cam pe lângă.
Evident, sunt făcute în China și au zis ca dacă are probleme îl pun la poștă și ei îl repară..... Poftim? Păi ideea era ca dacă ai probleme vin și îl ridica ei.... Așa scrie pe emag. Deci o să îl returnez fără discuții.... |
#5
Posted 26 September 2017 - 10:03
madmax80, on 14 octombrie 2015 - 11:36, said:
Am vorbit cu cei de la service și prima impresie e ca sunt cam pe lângă. Evident, sunt făcute în China și au zis ca dacă are probleme îl pun la poștă și ei îl repară..... Poftim? Păi ideea era ca dacă ai probleme vin și îl ridica ei.... Așa scrie pe emag. Deci o să îl returnez fără discuții.... Salut, am patit acelasi lucru, cum s-a remediat in cazul tau pana la urma? |
#6
Posted 26 September 2017 - 11:24
#7
Posted 25 July 2018 - 15:47
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users