Spalatul, spuma activa si aparate de spalat cu presiune
Last Updated: Jul 21 2020 09:10, Started by
StGermain
, Jan 21 2006 20:29
·
0
#235
Posted 24 November 2009 - 10:36
Le-am dat un mail si mi-au zis ca cea la 35 ron este spuma activa,dar din pacate nu pot distribui si in Ploiesti(desi pe site am vazut ca apare si Ploiesti pe acolo) ci doar de la sediul lor
|
#236
Posted 24 November 2009 - 23:17
Salut la toata lumea!
Prin 2004 am renuntat la spalat masina in spalatoriile de specialitate. Motivele: -singura perioada din saptamana in care puteam spala masina era w-endul. timpul de asteptare de 2-2,5 ore ma exaspera. -praful din zonele mai putin facile pe care il descopeream ma facea sa turbez (vis a vis de sarguinciozitatea angajatilor "premiati" oricum cu 2-5 lei pentru "atentia" cu care m-au tratat, nu? ) -panza de paianjen de pe masina proaspat adusa din Germania (un B4 pe care mi-l dorisem din liceu, Black silver) -dupa ce am schimbat spalatoria cu buretele pe una cu spuma activa, ornamentele de crom au oxidat (buburuze gri de oxid), cauciucul kederelor se exfolia -in Brasov (unde-mi fac veacul) au ajuns preturile in ceruri. era, parca, 10 lei ext, 8 lei interiorul plus spaga. Asa ca m-am dus in Metro si mi-am luat un Karcher K6.50, un set de pastile detergent si mi-am rezolvat problema. Am dat pe el 650 RON. Pe vremea aia era mult, foarte mult dar dupa calculele facute, in 12 luni mi-am amortizat investitia. In 2006 am deschis o afacere si am dus Karcherul la firma unde am spalat cu el, saptamanal, 3 masini. Din pacate in Feb 2009 am pus lacatul pe usa. Dar Karcherul marge in continuare fara probleme dupa 5 ani! Intre timp am luat si accesorii: peria rotativa pentru capace, furtun lung, dispozitiv de spalat terasa (in curte am pus dale de beton si trebuie spalate de doua trei ori pe an). Cu el spal si fatada casei primavara si anul asta am incercat si pe un covor (n-am scapat de gura nevesti-mi!) Cam atat despre aparat. In ceea ce priveste solutiile de spalat, in prezent folosesc un detergent de la KENT, gentil cu vopseaua, kederele si cromurile. Geamurile, luneta, perbrizul, le spal cu Clin cu Alcool si le tratez o data la 3 spalari cu GS27 Anti Pluie. Pentru jenti si musculite, dupa ce am incercat solutii ieftine fara succes, am optat tot pentru detergentii Karcher. A! Desi detergentul este activ, folosesc totusi o perie moale cu coada lunga, pentru "frecarea" caroseriei. Am un Glof 5 acum, are 2 ani si vopseaua (inca) are luciu ok (cu exceptia catorva julituri despre care nevasta-mea spune ca s-a procopsit cu ele prin parcari. "asa am gasit-o!" |
#237
Posted 03 December 2009 - 22:45
Salut
am gasit un filmulet la oamenii astia pe site, ce parerea aveti despre el ? parerea mea spalatul cu spuma activa acasa e cam pierdere de timp si bani. ca sa obtii rezultate cat de cat satisfacatoare e musai sa nu ai masina prea murdara cat despre vopsea .. sa fim seriosi...nu cred ca o sa fie prea afectata de spuma minune atata timp cat cea pt utilizatorii "casnici" este diluata de la mama ei |
#238
Posted 11 December 2009 - 14:41
mayman, on 3rd December 2009, 22:45, said: Parerea mea e ca filmuletul din link-ul tau e mai mult antireclama.... ala cam habar nu are sa spele masina, parerea mea! Iar samponul ala .... e fis.. Eu folosesc sampon comandat din UK de la cleanyourcar... costa cam 15-20 de lire un bidon sampon . Eu trag de un bidon din 2008 toamna... spal masina saptamanal atata timp cat sunt peste 10 grade C, ( sub 10gr C nu merita sa trag o raceala) si mai am cam 1 treime din bidonul de 5L. La o saplare consum cam 50-80ml pe care il diluez intr-un pet de 0,5l care la randul sau se dilueaza in lancea de pulverizare, unde poti regla cat de groasa vrei sa fie spuma! Iese o spuma mai groasa decat la bere, care ramane pe masina fara sa curga aproape un minut, timp in care las sa actioneze.. Apoi dau cu un burete curat prin spuma groasa, peste toata masina, (frec usor) apoi clatesc si gata masina e luna! INca o solutie pentru sampon... mi-aduc aminte ca odata m-am dus la vecinu' din colt (la spalatoria lui auto-la care nu ma mai duc ever, ca sapala ca pasta) si mi-a vandut cu 10lei 1 litru de sampon activ din bidonul lor de 20 de L . Deci daca nu stiti ce sampon sa cumparati , mai bine incercati sa cumparati de la spalatorie (va intelegeti cu baiatu') decat sa aruncati banii pe pseudo sampoanele de la supermarket, care sunt acolo sa umple rafturile. De ex, nimic din ce am cumparat vreodata de la real, sau metro sau ce vreti voi, auchan nu mi-a folosit la nimic (stergatoare, sampon, aspirator de masina, chit de retusat vopseaua sau alte rebuturi) in afara de parbrizol si bradut parfumat. Edited by tfmercedez, 11 December 2009 - 14:52. |
#239
Posted 31 January 2010 - 11:50
Eu am renuntat de ceva timp la serviciile spalatoriilor "de cartier", dupa ce m-am pricopsit cu cateva zgarieturi mai pronuntate. Am ajuns la concluzia ca cea mai sigura metoda este spalatul in regie proprie. M-am dotat cu un minim de produse necesare (galeti, sampon auto, manusa din blana de miel, prosoape din microfibra pt. uscare) si inarmat cu destula rabdare reusesc sa obtin rezultate foarte bune si, cel mai important, fara sa produc daune vopselei.
Nu recomand nimanui sa spele masina doar cu spuma activa, decat daca este foarte putin murdara (un strat fin de praf), altfel e imperios necesara continuarea spalarii cu sampon auto si manusa din blana sau microfibra. Eu m-am convins de acest lucru cand, in urma unei spalari am cerut ca masina sa nu fie stearsa dupa clatirea de spuma. Am ramas uimit de stratul fin de mizerie ce a ramas dupa uscare. Cred ca banuiti care sunt consecintele daca acest strat de mizerie nu este inlaturat si se trece direct la stergerea cu lavete. |
#240
Posted 31 January 2010 - 11:54
frantic, on 31st January 2010, 11:50, said: Cred ca banuiti care sunt consecintele daca acest strat de mizerie nu este inlaturat si se trece direct la stergerea cu lavete. Se matuieste in ultimul hal vopseaua, asta am patit la Citroen, se vede foarte bine, probabil si din cauza culorii pretentioase, celalta nu are nimic. De spalat le spal cu spuma activa si la aparat, nu tot timpul eu, mai mult la spalatorie, dar in perioada asta, le las mai mult jegoase, nu le spal foarte des, nu-mi fac griji privind rugina, cand se face frumos afara o sa le spal de sus pana jos, pana atunci, jegul e bun, de camuflaj |
#241
Posted 31 January 2010 - 12:02
Din pacate in perioada asta nu prea mai am cum sa o spal eu si, o data la 2 sapatamani, pt. a scapa cat de cat de jeg si de ce se mai arunca pe drumuri pt dezapezire, o duc la spalatorie insa nu-i las sa o stearga dupa clatire.
|
#242
Posted 31 January 2010 - 12:15
frantic, on 31st January 2010, 11:50, said: Eu am renuntat de ceva timp la serviciile spalatoriilor "de cartier", dupa ce m-am pricopsit cu cateva zgarieturi mai pronuntate. Am ajuns la concluzia ca cea mai sigura metoda este spalatul in regie proprie. M-am dotat cu un minim de produse necesare (galeti, sampon auto, manusa din blana de miel, prosoape din microfibra pt. uscare) si inarmat cu destula rabdare reusesc sa obtin rezultate foarte bune si, cel mai important, fara sa produc daune vopselei. Nu recomand nimanui sa spele masina doar cu spuma activa, decat daca este foarte putin murdara (un strat fin de praf), altfel e imperios necesara continuarea spalarii cu sampon auto si manusa din blana sau microfibra. Eu m-am convins de acest lucru cand, in urma unei spalari am cerut ca masina sa nu fie stearsa dupa clatirea de spuma. Am ramas uimit de stratul fin de mizerie ce a ramas dupa uscare. Cred ca banuiti care sunt consecintele daca acest strat de mizerie nu este inlaturat si se trece direct la stergerea cu lavete. Stratu ala fin de ''mizerie'' nu e mizerie, e calcarul si cloru din apa, poti s-o speli cu 16 mii de sampoane, daca nu o stergi, si afara e cald, tot raman pete de albeata pe ea (cum ramane pe orice pahar/oala spalata si lasata sa se uste la soare). E IMPERIOS necesar ca dupa spalare, clatire si totul lui tot, sa stergi vopsaua cu o carpa profi (adica piele naturala) sau macar semi-profi (piele sintetica, dar de calitate buna, absortie mare de apa). Edited by Octavian___, 31 January 2010 - 12:15. |
#243
Posted 31 January 2010 - 13:53
Nu e calcar; stiu cum arata acesta dupa ce se usca. E chiar mizerie, denumita si "road film" si nu scapi de ea decat prin metodele amintite mai sus.
Referitor la lavetele pt. stergere, cele mai bune sunt cele din microfibra. Multi prefera sa foloseasca pielea de caprioara, dar cu cele de microfibra se obtin rezultate mult mai bune. |
#244
Posted 31 January 2010 - 13:58
Atunci poate chiar ai vazut mizerie, dar asta nu e regula la fiecare spalatorie daca nu se sterge masina.
Data cu spuma activa, apoi clatita bine, nu ramane mizerie decat la spalatoriile cu scule de amatori sau care nu fac treaba cum trebuie. In mod normal pe carpa nu trebuie sa apara nici o urma de mizerie la stergere. Eu acasa nu mai folosesc si spuma activa (numai daca e inuman de murdara), jet, manusa din bumbac inmuiata in apa cu sampon, apoi jet cat incape si iese brici. |
|
#245
Posted 31 January 2010 - 14:20
Cel putin in oras la mine, la toate spalatoriile la care am fost, am patit la fel.
Cand o spal eu, procedez ca si tine si sunt supermultumit si eu de rezultate. Daca nu ai folosit pana acum, iti recomand sa incerci o manusa din blana de miel si o laveta pt. uscare din MF. Sunt convins ca vei fi foarte multumit! |
#246
Posted 12 February 2010 - 11:53
Salutare,
Am luat samponul auto karcher de 5L din bricostore (parca), undeva la 55ron. Folosesc la spalare un karcher k2.14 si apa calcaroasa Rezultatul: samponul asta mi se pare putin mai bun decat daca as spala doar cu apa. Am comandat jedy de la mafra si un degresant de pe acolo. Astept sa vina, astept sa se faca frumos afara si revin cu pareri. |
#247
Posted 12 February 2010 - 17:53
stie careva de unde pot cumpara sau comanda lavete produse de cei de la carplan?
|
#248
Posted 25 February 2010 - 08:46
Am scuter si doresc sa-mi cumpar un apalat de spalat. Am gasit karcher la 290lei si un aparat chinezesc la 120 lei. Mi s-a parut scump karcher avand in vedere ca-mi trebuie doar pentru scuter.
Merita sa dau banii pe karcher sau ma pot folosi si de cel chinezesc? Foloseste cineva aparate de spalat cu presiune chinezesti? Opinii? Edited by dobrotescunicol, 25 February 2010 - 08:48. |
#249
Posted 25 February 2010 - 13:59
Daca la 120 lei vrei sa faca si pres de min. 100 bari si mai vrei sa tina, e deja prea mult.
Un Karcher mic il gasesti pe la 220-240 lei. Nu conteaza ca e pt scuter sau pt masina. |
|
#250
Posted 25 February 2010 - 14:29
Deocamdată n-am auzit pe nimeni spunând că a luat chinezesc și n-a ținut. Asta aș dori să aud. Pe cel chinezesc scrie că face doar 70 bari. Pentru scuter cred că ar fi suficienți și 70. Din ce-am citit pe net, nu presiunea e așa importantă, debitul ar fi problema.
Văd că au și site chinezii www.anlu.com (sper că nu se consideră reclamă, doar nu câștig nimic eu din asta). Edited by dobrotescunicol, 25 February 2010 - 14:29. |
#252
Posted 25 February 2010 - 19:41
La Ambient am vazut promotie - aparat de spalat cu presiune la 179 de lei, redus de la 259. Nu am retinut firma, era de culoare albastra si modelul era din gama mica, nu avea role sau mai stiu eu ce nebunii.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users