Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Ulei pe langa injector mercedes w123

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Jerry_w123

Jerry_w123

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 10.10.2015
Salut , de curand detin un Mercedes w123 2.4d iar astăzi ștergand meticulos motorul am observat ca pe langa injectorul 4 se sperlinge ulei, l-am sters bine, am pornit masina iar dupa 2 minute de mers era din nou acolo ! Care ar putea fi cauza, sa fie terminate garniturile ? O imagine ca sa va faceti idee de unde provine uleiul !https://imagizer.ima.../912/C4XMNE.jpg

Edited by Jerry_w123, 10 October 2015 - 17:02.


#2
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,548
  • Înscris: 08.10.2007
Garniturile alea sunt de fapt niște simeringuri iar când se uzează scapă ulei pe lângă ele. Cel puțin la mine la Opel așa este.
Faza e că la tine cred că trebuie să demontezi injectorul pentru a o schimba.

#3
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Mai mult ca sigur , garnitura de la capac tacheti este coapta si nu mai etanseaza bine .

#4
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,548
  • Înscris: 08.10.2007
Lui îi dă cu ulei pe lângă injector. Nu văd ce legătură ar avea garnitura de la capac.

#5
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Este posibil să ai acolo un mix de motorină/ulei nearse.
După cum bine știi nu-i un motor tocmai nou, posibil la ultima reparație să nu fi fost înlocuite ghidurile și simeringurile de pe supape.

Treci peste problemă, până vei lua decizia de a-l face ca la carte.
Nu va fi o decizie ieftină...

#6
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,149
  • Înscris: 24.06.2006

 ammazon, on 10 octombrie 2015 - 17:14, said:

Garniturile alea sunt de fapt niște simeringuri iar când se uzează scapă ulei pe lângă ele.
simeringurile alea sunt de fapt garnituri de cupru si cand se uzeaza se aude un zgomot ciudat (sufla) si se produce o calamina care inegreste totul imprejur

#7
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
In poza se vede o "urma" de rosu la garnitura de la capac , cineva a incercat sa "dreaga" scurgerea .
Cit despre injector , poti incerca sa-l mai stringi .
Dar ramine in picioare varianta cu uzura , explicata de @scaiba .

#8
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,548
  • Înscris: 08.10.2007

 dan210, on 10 octombrie 2015 - 17:32, said:

simeringurile alea sunt de fapt garnituri de cupru si cand se uzeaza se aude un zgomot ciudat (sufla) si se produce o calamina care inegreste totul imprejur

E posibil să fie cum spui tu.
La Opel, sus sunt simeringurile alea din cauciuc tare iar sub injectoare sunt șaibele din cupru.
Am crezut că și la Mercedes sunt la fel.
Attached File  injector.jpg   73.91K   26 downloadsAttached File  simering.jpg   18.52K   26 downloads

Oricum, așa cum a spus și scaiba, ca să facă presiune și să dea cu ulei pe acolo trebuie să aibă scăpări pe la supape.

Edited by ammazon, 10 October 2015 - 18:04.


#9
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,149
  • Înscris: 24.06.2006

 ammazon, on 10 octombrie 2015 - 17:54, said:

E posibil să fie cum spui tu.
este asa, la motorul in cauza injectorul nu este montat in chiulasa prin capacul acesteia ca si in cazul tau, unde are nevoie de o garnitura de etansare

in alta ordine de idei, simeringurile sunt dispozitive de etansare folosite pentru etansarile pe ax/arbore/osie

#10
Jerry_w123

Jerry_w123

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 10.10.2015
Posibil sa fie acele simeringuri deoarece acest motor este inca virgin, nici macar capacul de la culbutori n-a fost dat jos ! Este foarte posibil ca dânsele să fie uzate ! O sa le desfac saptamana asta sa vad despre ce este vorba ! Inca o intrebare ar mai fi , șaiba aia de sub șurubul de la injector pentru ce este ? O poza :https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/911/9K85Rc.jpg. Multumesc pentru atenția acordată !

#11
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008

 tidicristi, on 10 octombrie 2015 - 17:15, said:

Mai mult ca sigur , garnitura de la capac tacheti este coapta si nu mai etanseaza bine .

Exact.
Si la Cobra mea, tot pe acolo pierdeam...

Astea is injectoarele in cauza, nu au nici un simering sau alta bazaconie:

[ https://dq4zp01npifg0.cloudfront.net/sites/default/files/field/commerce/4rebuiltmonarks.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by calinkgb, 12 October 2015 - 15:00.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate