Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ulei pe langa injector mercedes w123
Last Updated: Oct 12 2015 14:59, Started by
Jerry_w123
, Oct 10 2015 17:01
·
0
#1
Posted 10 October 2015 - 17:01
Salut , de curand detin un Mercedes w123 2.4d iar astăzi ștergand meticulos motorul am observat ca pe langa injectorul 4 se sperlinge ulei, l-am sters bine, am pornit masina iar dupa 2 minute de mers era din nou acolo ! Care ar putea fi cauza, sa fie terminate garniturile ? O imagine ca sa va faceti idee de unde provine uleiul !https://imagizer.ima.../912/C4XMNE.jpg
Edited by Jerry_w123, 10 October 2015 - 17:02. |
#3
Posted 10 October 2015 - 17:15
Mai mult ca sigur , garnitura de la capac tacheti este coapta si nu mai etanseaza bine .
|
#4
Posted 10 October 2015 - 17:17
Lui îi dă cu ulei pe lângă injector. Nu văd ce legătură ar avea garnitura de la capac.
|
#5
Posted 10 October 2015 - 17:29
Este posibil să ai acolo un mix de motorină/ulei nearse.
După cum bine știi nu-i un motor tocmai nou, posibil la ultima reparație să nu fi fost înlocuite ghidurile și simeringurile de pe supape. Treci peste problemă, până vei lua decizia de a-l face ca la carte. Nu va fi o decizie ieftină... |
#6
Posted 10 October 2015 - 17:32
#7
Posted 10 October 2015 - 17:37
In poza se vede o "urma" de rosu la garnitura de la capac , cineva a incercat sa "dreaga" scurgerea .
Cit despre injector , poti incerca sa-l mai stringi . Dar ramine in picioare varianta cu uzura , explicata de @scaiba . |
#8
Posted 10 October 2015 - 17:54
dan210, on 10 octombrie 2015 - 17:32, said:
simeringurile alea sunt de fapt garnituri de cupru si cand se uzeaza se aude un zgomot ciudat (sufla) si se produce o calamina care inegreste totul imprejur E posibil să fie cum spui tu. La Opel, sus sunt simeringurile alea din cauciuc tare iar sub injectoare sunt șaibele din cupru. Am crezut că și la Mercedes sunt la fel. injector.jpg 73.91K 26 downloads simering.jpg 18.52K 26 downloads Oricum, așa cum a spus și scaiba, ca să facă presiune și să dea cu ulei pe acolo trebuie să aibă scăpări pe la supape. Edited by ammazon, 10 October 2015 - 18:04. |
#9
Posted 10 October 2015 - 18:13
ammazon, on 10 octombrie 2015 - 17:54, said: E posibil să fie cum spui tu. in alta ordine de idei, simeringurile sunt dispozitive de etansare folosite pentru etansarile pe ax/arbore/osie |
#10
Posted 12 October 2015 - 14:52
Posibil sa fie acele simeringuri deoarece acest motor este inca virgin, nici macar capacul de la culbutori n-a fost dat jos ! Este foarte posibil ca dânsele să fie uzate ! O sa le desfac saptamana asta sa vad despre ce este vorba ! Inca o intrebare ar mai fi , șaiba aia de sub șurubul de la injector pentru ce este ? O poza :https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/911/9K85Rc.jpg. Multumesc pentru atenția acordată !
|
|
#11
Posted 12 October 2015 - 14:59
tidicristi, on 10 octombrie 2015 - 17:15, said:
Mai mult ca sigur , garnitura de la capac tacheti este coapta si nu mai etanseaza bine . Exact. Si la Cobra mea, tot pe acolo pierdeam... Astea is injectoarele in cauza, nu au nici un simering sau alta bazaconie: [ https://dq4zp01npifg0.cloudfront.net/sites/default/files/field/commerce/4rebuiltmonarks.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by calinkgb, 12 October 2015 - 15:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users