Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie masina
Last Updated: Oct 11 2015 12:28, Started by
Mihaitza07
, Oct 10 2015 14:42
·
0
#1
Posted 10 October 2015 - 14:42
Salut. Revin cu o noua rugaminte si va cer sfaturile / parerile / experientele voastre din nou. Dupa ce asta vara cautam o masina pe la 4 mii euro si n-am gasit, acum m-am reorientat pe ceva mai scump. Asadar doresc ceva in jurul sumei de 8-10-12 mii euro maxim. Asa la prima strigare ce imi place si mi se pare interesant ar fi Passat CC , Audi A4 B8 si Passat B7. Ideea este ca nu stiu nimic de ele, n-am prieteni care sa fi avut vreuna. Ca si motorizare cred ca diesel si mi-as dori cutie automata despre care iar nu stiu nimic. Acuma va dati seama as vrea cat mai noi si km cat mai putini. Nu vreau Insignia sau mondeo, seria 3 sau compacte.
Voi ce parere aveti ? Multumesc. |
#2
Posted 10 October 2015 - 14:52
#3
Posted 10 October 2015 - 14:56
Succes. Ti-ai ales exact gama cea mai ceruta adica cu mari sanse sa fie samsarite. Orice masina SH se verifica cu un mecanic priceput, nu poti da verdicte din spatele monitorului.
Intra si pe forumul monomarca, acolo vezi si defectiunile mai des intalnite dupa cum sunt si anunturi de scoatere la vanzare a unor masini care au avut Jurnal de Bord. De acolo poti vedea mult mai bine cum a fost intretinuta masina respectiva. In primavara eu am renuntat sa mai caut masina SH din VAG intrucat anunturile nu prezentau incredere asa ca m-am orientat spre alte marci si am gasit o japoneza pe care am luat-o de la propietar care mai era si mecanic auto. |
#5
Posted 10 October 2015 - 16:42
Eu am avut VW Jetta din 2007, mai am in familie Passat B6 si voiam sa iau un B7 dar e prea asemantor cu B6, acelasi bord, acelasi interior, aceeasi suspensie, singurele diferente sunt farurile.
Am luat un Audi A4 B8 din 2011 cu 11500 euro si sunt super mega multumit, este cu 10 clase peste Passat si merita din plin cei 500-1000 euro in plus la achizitie. Cele mai mari diferente sunt la suspensii care sunt mult mai stabile si in acelasi timp si mult mai confortabile. La interior materialele sunt de calitate mult mai buna iar designul este mai modern si toate finisajele sunt facute mai bine, de la a la z, inclusiv modul de inchidere a portierelor. Ca dimensiuni interioare A4 e putin mai mic decat Passat insa putin mai mare ca Jetta/Golf. Pe exterior A4 e cat Passat-ul Ca viitoare cheluieli imediate: recomandabil kit distributie si daca iei cutie automata atunci ulei la cutie. Eu am mai schimbat un rulment, un set de placute de frana pe spate si volanta. Pana in 12 mii euro sa te astepti la 200 mii km reali, nu te lua dupa anunturile cu 140 pt. ca acei km nu-s reali, verifica masina la reprezentanta Audi/VW si cere istoricul din Germania, si nu te speria de km multi, 200 mii km rulati pe autostrada au uzura mai mica de 100 mii prin gropile de la noi. In alta ordine de idei, japonezele sunt cu 10 clase sub Passat, folosesc tehnologii invechite ca sa fie fiabile, pisele sunt scumpe, se gasesc greu, mecanicii nu le cunosc iar cei care se baga sa repare japoneze sunt foarte scumpi. Un A4 cu 999 999 km e incomparabil mai bun decat o japoneza non-premium. Edited by Kroghy, 10 October 2015 - 16:48. |
#6
Posted 10 October 2015 - 16:45
Ce nasol e sa ai o masina cu 10 clase sub Passat dar sa fie de 10 ori mai fiabila ca un passat... chiar are logica ce spui.
Cat despre mecanici, nu prea ai nevoie la o Honda de exemplu decat pentru revizii. Mecanicii de honda repara passaturi ca sunt cu 10 clase peste. Edited by alin62, 10 October 2015 - 16:46. |
#8
Posted 10 October 2015 - 17:31
de japoneze spuneam ca sunt sub masinile nemtesti dar mai bine o japoneza decat o italiana
cred ca si frantuzoaicele sunt mai fiabile decat italienele, orice numai nu italiene masina din link o gluma, un exemplu perfect de fiabilitate dezastru, am un prieten si merge cu Golf 5 vechi dar bun pt. ca Alfa sta mai mult in service si a dat si 38 mii euro pe ea frana de mana mecanica ca la Dacia 1310 si pozitionata la pasager, bine ca nu au pus maneta pe bancheta din spate insa pe langa ca e incomod de folosit cred ca e si foarte periculos sa fie pusa la pasager pt. ca o poate actiona din greseala si in necunostinta de cauza Edited by Kroghy, 10 October 2015 - 17:35. |
#9
Posted 10 October 2015 - 17:33
Oh da, cel mai fain argument. E nasoală că ai tu un prieten.
|
#10
Posted 10 October 2015 - 17:46
Kroghy, on 10 octombrie 2015 - 16:42, said:
In alta ordine de idei, japonezele sunt cu 10 clase sub Passat, folosesc tehnologii invechite ca sa fie fiabile, pisele sunt scumpe, se gasesc greu, mecanicii nu le cunosc iar cei care se baga sa repare japoneze sunt foarte scumpi. Un A4 cu 999 999 km e incomparabil mai bun decat o japoneza non-premium. Adevărul este ca un soft care sa facă dintr-un motor euro 4 unul euro 6 (numa' la testare sa ne intelegem) este tehnologie NASA... Cu italienesc și Alfa iarăși aberezi la greu. Socrul meu are un 1.9 jtd (pe Stilo) cu 530000 km (l-a primit de la patronul lui din Italia acum 8 ani cu aproape 300000), merge de rupe. Evident ca a schimbat bujii, o turbina și egr, dar în rest doar ulei și motorina. @initiator. Intre 8 și 12 mii de euro e diferenta mare. La 8000 uitate spre compacte. La 12000 ai șanse sa găsești un Passat b6/ b7 decent și corect. Pt a4 în mințile lui pregătește macar 15000. Edited by aandrei_24, 10 October 2015 - 17:53. |
|
#11
Posted 10 October 2015 - 18:00
Kroghy, on 10 octombrie 2015 - 16:42, said:
In alta ordine de idei, japonezele sunt cu 10 clase sub Passat, folosesc tehnologii invechite ca sa fie fiabile, ... |
#12
Posted 10 October 2015 - 18:05
Kroghy, on 10 octombrie 2015 - 17:31, said: fiabilitate dezastru Nu intenționam să răspund că la urma urmei e cam offtopic (omul caută VAG) - dar ai adăugat cuvintele astea la edit și... Quote Golf V - 63% of cars pass their MoT Alfa 159 - 67% of cars pass their MoT Nu că asta ar fi măsura supremă a fiabilității, dar pe bune, nici prietenul tău nu e. |
#13
Posted 10 October 2015 - 18:40
pufarin, on 10 octombrie 2015 - 18:00, said: Dar TDI-ul ce este? Ultimul ragnet in materie nu-i asa? Toti constructorii au trecut la common rail, nemti au schimbat doar softu'. sneaker, on 10 octombrie 2015 - 18:05, said: Sa nu-mi spui ca tu chiar crezi studiile cercetatorilor britanici onesti...aandrei_24, on 10 octombrie 2015 - 17:46, said:
@initiator. Intre 8 și 12 mii de euro e diferenta mare. La 8000 uitate spre compacte. La 12000 ai șanse sa găsești un Passat b6/ b7 decent și corect. Pt a4 în mințile lui pregătește macar 15000. Eu am dat 11500 pe A4 B8, am schimbat piese de inca 1000 euro (revizie, kit distributie, ulei cutie viteze, volanta, 1 rulment) si acum e impecabila, ruleaza exemplar, silentios si bine. La 11500-12000 euro sunt zeci de A4 B8, trebuie putina atentie si se poate alege un exemplar bun, fara probleme si de acolo inainte sanatate si multi km. Edited by Kroghy, 10 October 2015 - 18:36. |
#14
Posted 10 October 2015 - 18:52
Kroghy e beat.
Pana si cei din Isis stiu ca masinile Toyota sunt mai bune Nu te obosi insa sa spui ca sunt mai fiabile deoarece sunt slabe din punct de vedere tehnologic/lux. Uita-te la vreun Lexus daca asta cauti. Eu personal cand ma gandesc la masini de lux Lexus imi vine mereu in minte. La masini fiabile Honda/Toyota. Avem in Romania prea multe VW/Audi/BMW, iar noi traim cu impresia ca astea sunt cele mai bune masini. Acum cativa ani lumea evita sa cumpere altceva decat dacii ca se temeau de lipsa pieselor. Peste vreo 5 ani o sa treca lumea peste ideea asta si atunci vom avea si noi mai multe japoneze. Daca brandul Honda de exemplu a fost creat in Japonia NU inseamna ca doar in japonia se fabrica piese de Honda. https://en.wikipedia...xport_expansion https://en.wikipedia...an#World_leader https://en.wikipedia...motive_industry |
#15
Posted 10 October 2015 - 18:59
|
#16
Posted 11 October 2015 - 12:28
Multumesc tuturor de informatii pana acum. M-am referit la pret de la 8-12 miii pt. ca vreu o masina buna, in stare buna cu km cat mai putini. Nici cea mai ieftina si in starea cea mai proasta. Ca idee la uitam la CC deoarece imi place cum arata, nu stiu cum merge, nici de motoare. Audi e ceva premium, va dati seama ca mi-ar place, dar cam greu deoarece cam pe la banii aia sunt cele mai ieftine. Volvo nu stiu ce sa zic de el. Legat de motorizare, ceva pana in 2.000 cmc. Am un astra g din 2003 care a ajuns la 180.000km si vreau sa fac un pas mai mare in ceea ce priveste urmatoarea masina. Legat de nr de km, vreau cat mai putini, daca la aia din 2003 am ajuns la 180de mii, asta mai noua vreau categoric sub km aia. Nu vreau sa trec de la astra g la Yaris sau focus sau astra i. Nu zic ca nu ar fi un pas, dar vreau alta clasa.
Am vb cu tatal meu si el spune ca in principiu sa luam din germania. Aici la noi mi-ar fi fost mai comod, dar nu cred ca am sanse sa gasesc ceva bun. Edited by Mihaitza07, 11 October 2015 - 12:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users