Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Sfat achizitie masina

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Salut. Revin cu o noua rugaminte si va cer sfaturile / parerile / experientele voastre din nou. Dupa ce asta vara cautam o masina pe la 4 mii euro si n-am gasit, acum m-am reorientat pe ceva mai scump. Asadar doresc ceva in jurul sumei de 8-10-12 mii euro maxim. Asa la prima strigare ce imi place si mi se pare interesant ar fi Passat CC , Audi A4 B8 si Passat B7. Ideea este ca nu stiu nimic de ele, n-am prieteni care sa fi avut vreuna. Ca si motorizare cred ca diesel si mi-as dori cutie automata despre care iar nu stiu nimic. Acuma va dati seama as vrea cat mai noi si km cat mai putini. Nu vreau Insignia sau mondeo, seria 3 sau compacte.
Voi ce parere aveti ?
Multumesc.

#2
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
vrei km cat mai putini? ai sanse mai multe cu una pe benzina. strict din cele 3, Audi b8 e in avantaj fiind marca premium, deci materiale mai buna in interior, si design mai futurist chiar si fata de cc.

l.e. de ce nu un Volvo s60 II?

Edited by debusy, 10 October 2015 - 14:56.


#3
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Succes. Ti-ai ales exact gama cea mai ceruta adica cu mari sanse sa fie samsarite. Orice masina SH se verifica cu un mecanic priceput, nu poti da verdicte din spatele monitorului.
Intra si pe forumul monomarca, acolo vezi si defectiunile mai des intalnite dupa cum sunt si anunturi de scoatere la vanzare a unor masini care au avut Jurnal de Bord. De acolo poti vedea mult mai bine cum a fost intretinuta masina respectiva.
In primavara eu am renuntat sa mai caut masina SH din VAG intrucat anunturile nu prezentau incredere asa ca m-am orientat spre alte marci si am gasit o japoneza pe care am luat-o de la propietar care mai era si mecanic auto. Posted Image

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Iti arunci banii pe geam la bugetul ala pe modelele alea. O sa iei cele mai tavalite masini posibile.

Mai bine iau o Toyota Auris cu km reali decat mizeriile alea

#5
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Eu am avut VW Jetta din 2007, mai am in familie Passat B6 si voiam sa iau un B7 dar e prea asemantor cu B6, acelasi bord, acelasi interior, aceeasi suspensie, singurele diferente sunt farurile.
Am luat un Audi A4 B8 din 2011 cu 11500 euro si sunt super mega multumit, este cu 10 clase peste Passat si merita din plin cei 500-1000 euro in plus la achizitie.
Cele mai mari diferente sunt la suspensii care sunt mult mai stabile si in acelasi timp si mult mai confortabile.
La interior materialele sunt de calitate mult mai buna iar designul este mai modern si toate finisajele sunt facute mai bine, de la a la z, inclusiv modul de inchidere a portierelor.
Ca dimensiuni interioare A4 e putin mai mic decat Passat insa putin mai mare ca Jetta/Golf. Pe exterior A4 e cat Passat-ul
Ca viitoare cheluieli imediate: recomandabil kit distributie si daca iei cutie automata atunci ulei la cutie. Eu am mai schimbat un rulment, un set de placute de frana pe spate si volanta.
Pana in 12 mii euro sa te astepti la 200 mii km reali, nu te lua dupa anunturile cu 140 pt. ca acei km nu-s reali, verifica masina la reprezentanta Audi/VW si cere istoricul din Germania, si nu te speria de km multi, 200 mii km rulati pe autostrada au uzura mai mica de 100 mii prin gropile de la noi.
In alta ordine de idei, japonezele sunt cu 10 clase sub Passat, folosesc tehnologii invechite ca sa fie fiabile, pisele sunt scumpe, se gasesc greu, mecanicii nu le cunosc iar cei care se baga sa repare japoneze sunt foarte scumpi. Un A4 cu 999 999 km e incomparabil mai bun decat o japoneza non-premium.

Edited by Kroghy, 10 October 2015 - 16:48.


#6
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,451
  • Înscris: 26.02.2012
Ce nasol e sa ai o masina cu 10 clase sub Passat dar sa fie de 10 ori mai fiabila ca un passat... chiar are logica ce spui.
Cat despre mecanici, nu prea ai nevoie la o Honda de exemplu decat pentru revizii. Mecanicii de honda repara passaturi ca sunt cu 10 clase peste.

Edited by alin62, 10 October 2015 - 16:46.


#7
sneaker

sneaker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 04.04.2004
Voi lăsa acest link aici

#8
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
de japoneze spuneam ca sunt sub masinile nemtesti dar mai bine o japoneza decat o italiana
cred ca si frantuzoaicele sunt mai fiabile decat italienele, orice numai nu italiene
masina din link o gluma, un exemplu perfect de fiabilitate dezastru, am un prieten si merge cu Golf 5 vechi dar bun pt. ca Alfa sta mai mult in service si a dat si 38 mii euro pe ea
frana de mana mecanica ca la Dacia 1310 si pozitionata la pasager, bine ca nu au pus maneta pe bancheta din spate insa pe langa ca e incomod de folosit cred ca e si foarte periculos sa fie pusa la pasager pt. ca o poate actiona din greseala si in necunostinta de cauza

Edited by Kroghy, 10 October 2015 - 17:35.


#9
sneaker

sneaker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 04.04.2004
Oh da, cel mai fain argument. E nasoală că ai tu un prieten.

#10
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007

View PostKroghy, on 10 octombrie 2015 - 16:42, said:

In alta ordine de idei, japonezele sunt cu 10 clase sub Passat, folosesc tehnologii invechite ca sa fie fiabile, pisele sunt scumpe, se gasesc greu, mecanicii nu le cunosc iar cei care se baga sa repare japoneze sunt foarte scumpi. Un A4 cu 999 999 km e incomparabil mai bun decat o japoneza non-premium.
Asta cu 999999 este de pus în rama... va meritați soarta când va plângeți ca ați fost samsariti în ultimul hal și Passatu' are de fapt juma' de milion de km, injectoarele sunt scumpe și proaste iar la cutia DSG trebuie schimbate cele doua ambreiaje care costa cat un sfert de coteț.

Adevărul este ca un soft care sa facă dintr-un motor euro 4 unul euro 6 (numa' la testare sa ne intelegem) este tehnologie NASA...

Cu italienesc și Alfa iarăși aberezi la greu. Socrul meu are un 1.9 jtd (pe Stilo) cu 530000 km (l-a primit de la patronul lui din Italia acum 8 ani cu aproape 300000), merge de rupe. Evident ca a schimbat bujii, o turbina și egr, dar în rest doar ulei și motorina.

@initiator. Intre 8 și 12 mii de euro e diferenta mare. La 8000 uitate spre compacte. La 12000 ai șanse sa găsești un Passat b6/ b7 decent și corect. Pt a4 în mințile lui pregătește macar 15000.

Edited by aandrei_24, 10 October 2015 - 17:53.


#11
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006

View PostKroghy, on 10 octombrie 2015 - 16:42, said:

In alta ordine de idei, japonezele sunt cu 10 clase sub Passat, folosesc tehnologii invechite ca sa fie fiabile, ...
Dar TDI-ul ce este? Ultimul ragnet in materie nu-i asa? Toti constructorii au trecut la common rail, nemti au schimbat doar softu'.

#12
sneaker

sneaker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 04.04.2004

View PostKroghy, on 10 octombrie 2015 - 17:31, said:

fiabilitate dezastru

Nu intenționam să răspund că la urma urmei e cam offtopic (omul caută VAG) - dar ai adăugat cuvintele astea la edit și...

Quote

Golf V - 63% of cars pass their MoT
Alfa 159 - 67% of cars pass their MoT
Honest John

Nu că asta ar fi măsura supremă a fiabilității, dar pe bune, nici prietenul tău nu e.

#13
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postpufarin, on 10 octombrie 2015 - 18:00, said:

Dar TDI-ul ce este? Ultimul ragnet in materie nu-i asa? Toti constructorii au trecut la common rail, nemti au schimbat doar softu'.
TDI din pacate a trecut la CR de aproximativ 6 ani, PD-urile vechi erau adevarate uzine, CR-urile sunt ca niste barbati cu gene pensate, par si unghii vopsite, am TDI-CR si am nostalgia vechiului TDI-PD

View Postsneaker, on 10 octombrie 2015 - 18:05, said:

Sa nu-mi spui ca tu chiar crezi studiile cercetatorilor britanici onesti...

View Postaandrei_24, on 10 octombrie 2015 - 17:46, said:

@initiator. Intre 8 și 12 mii de euro e diferenta mare. La 8000 uitate spre compacte. La 12000 ai șanse sa găsești un Passat b6/ b7 decent și corect. Pt a4 în mințile lui pregătește macar 15000.
Se gasesc B8 de la 8500 euro, probabil ceva mai uzate dar cu cateva mii de euro le aduci la linia de plutire si e mult mai "masina" decat un Golf VI.
Eu am dat 11500 pe A4 B8, am schimbat piese de inca 1000 euro (revizie, kit distributie, ulei cutie viteze, volanta, 1 rulment) si acum e impecabila, ruleaza exemplar, silentios si bine.
La 11500-12000 euro sunt zeci de A4 B8, trebuie putina atentie si se poate alege un exemplar bun, fara probleme si de acolo inainte sanatate si multi km.

Edited by Kroghy, 10 October 2015 - 18:36.


#14
silviu_1232

silviu_1232

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.09.2015
Kroghy e beat.
Pana si cei din Isis stiu ca masinile Toyota sunt mai bune

Nu te obosi insa sa spui ca sunt mai fiabile deoarece sunt slabe din punct de vedere tehnologic/lux. Uita-te la vreun Lexus daca asta cauti.

Eu personal cand ma gandesc la masini de lux Lexus imi vine mereu in minte.
La masini fiabile Honda/Toyota.

Avem in Romania prea multe VW/Audi/BMW, iar noi traim cu impresia ca astea sunt cele mai bune masini.
Acum cativa ani lumea evita sa cumpere altceva decat dacii ca se temeau de lipsa pieselor.
Peste vreo 5 ani o sa treca lumea peste ideea asta si atunci vom avea si noi mai multe japoneze.

Daca brandul Honda de exemplu a fost creat in Japonia NU inseamna ca doar in japonia se fabrica piese de Honda.

https://en.wikipedia...xport_expansion
https://en.wikipedia...an#World_leader

https://en.wikipedia...motive_industry

#15
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

View PostMihaitza07, on 10 octombrie 2015 - 14:42, said:

Dupa ce asta vara cautam o masina pe la 4 mii euro si n-am gasit
Hai na!
Mie imi place totusi bugetul ala al tau 8-10-12-16-20k euro. Sunt sigur ca nici de banii astia n-ai sa gasesti nimic.

#16
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Multumesc tuturor de informatii pana acum. M-am referit la pret de la 8-12 miii pt. ca vreu o masina buna, in stare buna cu km cat mai putini. Nici cea mai ieftina si in starea cea mai proasta. Ca idee la uitam la CC deoarece imi place cum arata, nu stiu cum merge, nici de motoare. Audi e ceva premium, va dati seama ca mi-ar place, dar cam greu deoarece cam pe la banii aia sunt cele mai ieftine. Volvo nu stiu ce sa zic de el. Legat de motorizare, ceva pana in 2.000 cmc. Am un astra g din 2003 care a ajuns la 180.000km si vreau sa fac un pas mai mare in ceea ce priveste urmatoarea masina. Legat de nr de km, vreau cat mai putini, daca la aia din 2003 am ajuns la 180de mii, asta mai noua vreau categoric sub km aia. Nu vreau sa trec de la astra g la Yaris sau focus sau astra i. Nu zic ca nu ar fi un pas, dar vreau alta clasa.
Am vb cu tatal meu si el spune ca in principiu sa luam din germania. Aici la noi mi-ar fi fost mai comod, dar nu cred ca am sanse sa gasesc ceva bun.

Edited by Mihaitza07, 11 October 2015 - 12:34.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate