problema frecventa cu internetul
#1
Posted 10 October 2015 - 14:19
Buna ziua !
Va scriu in legatura cu o problema legata de conexiunea mea la RDS in ceea ce priveste internetul. La fiecare 2 luni (poate chiar si mai putin) imi tot pica reteaua de internet cu regularitate. Si povestea se repeta de fiecare data: ori incerc eu sa o rezolv (scot routerul din functiune, introduc doar cablu, inchid/pornesc routerul, schimb porturile etc) sau sun la ei. De fiecare data, cu 2 exceptii, ei au venit in cursul zilei in care am sunat si au rezolvat problemele. Ideea este ca sunt deja satul de telefoanele pe care le dau la ei. Nu mi se pare corect ca eu, care am facturile la zi, sa nu beneficiez de serviciile lor 24 din 24 de ore. V-as intreba: voua vi se intampla la fel ? Patiti la fel de des aceeasi problema ? In blocul meu nu mai este nimeni la RDS, doar la Telekom. O zi buna Edited by blue_white_is, 10 October 2015 - 14:21. |
#2
Posted 10 October 2015 - 14:25
Rabdare si ... tutun. Daca telekom iti da aceeasi viteza, muta-te!
|
#3
Posted 10 October 2015 - 14:26
Pai ce iti zic ei atunci cand vin ?? E router-ul de vina sau ce ?? Unde-i buba ?? Daca e router-ul, schimba-l ...
|
#4
Posted 10 October 2015 - 14:38
poate fi de la router, daca nu, e de la switch-ul lor din scara blocului. daca vor schimba switch-ul, tot cu unul sh il vor schimba, va tine o perioada dupa care iar vor incepe problemele pana vor pune unul nou. mergi si fa sesizari la ei, si cate o reclamatie in fiecare saptamana.
|
#5
Posted 10 October 2015 - 14:45
blue_white_is, on 10 octombrie 2015 - 14:19, said:
Buna ziua ! Va scriu in legatura cu o problema legata de conexiunea mea la RDS in ceea ce priveste internetul. La fiecare 2 luni (poate chiar si mai putin) imi tot pica reteaua de internet cu regularitate. Si povestea se repeta de fiecare data: ori incerc eu sa o rezolv (scot routerul din functiune, introduc doar cablu, inchid/pornesc routerul, schimb porturile etc) sau sun la ei. De fiecare data, cu 2 exceptii, ei au venit in cursul zilei in care am sunat si au rezolvat problemele. Ideea este ca sunt deja satul de telefoanele pe care le dau la ei. Nu mi se pare corect ca eu, care am facturile la zi, sa nu beneficiez de serviciile lor 24 din 24 de ore. V-as intreba: voua vi se intampla la fel ? Patiti la fel de des aceeasi problema ? In blocul meu nu mai este nimeni la RDS, doar la Telekom. O zi buna Initiator, in ce oras/zona se intampla fenomenul? Edited by xmanyacs77, 10 October 2015 - 14:45. |
#6
Posted 10 October 2015 - 18:13
xmanyacs77, on 10 octombrie 2015 - 14:45, said:
Initiator, in ce oras/zona se intampla fenomenul? ei (rds-ul) ce sa spuna: ultima data mi s-a spus ca ori este de la placa de retea (afirmatie falsa deoarece dupa ce a plecat tipul am schimbat laptop-urile dar degeaba), ori de la niste conexiuni (pastile cum i-a spus tipul care a venit) care sunt deasupra tocului usii mele. aceste pastile nu pot fi schimbate, decat daca se schimba tot firul care intra in casa, dar problema este ca firul este incastrat in tencuiala. e mai multa munca...pentru ei bineinteles !! despre switch....de obicei pica atunci cand sunt pene de curent, vin ii dau un restart apoi este ok. treaba cu pana de curent care afecteaza traficul de internet este reala, s-a intamplat mai peste tot in iasi si nu numai. as vrea sa plec la telekom, dar din pacate nu sunt eu titularul...trebuie sa duc munca de convingere Edited by blue_white_is, 10 October 2015 - 18:14. |
#7
Posted 10 October 2015 - 20:45
Nu pleci la nici un Telepom, mai ales daca au tehnica pe sarma comunista, xDSL, ah, e Iasi, tocmai ca au FTTH acolo ar trebui ca RDS sa-ti bage FTTH, dar probabil ai abonament minim de 100 mbps la 29 lei, de la 39 de lei in sus iti baga fibra in apartament.
Altfel, convige-i sa-ti puna alt cablu UTP in apartament. Aia cu pastile e o prostie. Am si eu net la bloc si nu au fost probleme la penele de curent sau altceva, in 10 ani s-a ars de 2 ori alimentatorul switch-ului. |
#8
Posted 10 October 2015 - 20:56
Lasa-l Neaceasca sa plece, probabil crede ca rozul ala e de la atata bine pe care il fac abonatilor.
@initiator Deci pana la urma dai vina pe RDS pt ca ei nu pot verifica corespunzator din cauza cablului tau "incastrat" care probabil nici nu poate fi schimbat nu? |
#9
Posted 10 October 2015 - 23:51
Poate chiar de la incastrarea in tencuiala semnalul Ethernet este castrat, trebuie alt cablu, eu cand am ingropat Romtelepomul in beton pe un traseu de 5 cm langa casa, a inceput sa mearga ADSL-ul numai in desincronizari si se auzea un bazait pe fundalul telefonului fix comunist, deci orice material de constructie afecteaza un cablu ingropat direct in el, fara teava sau izolatie groasa.
Edited by Neaceasca85, 10 October 2015 - 23:53. |
#10
Posted 11 October 2015 - 09:18
blue_white_is, on 10 octombrie 2015 - 14:19, said:
Buna ziua ! Va scriu in legatura cu o problema legata de conexiunea mea la RDS in ceea ce priveste internetul. La fiecare 2 luni (poate chiar si mai putin) imi tot pica reteaua de internet cu regularitate. Si povestea se repeta de fiecare data: ori incerc eu sa o rezolv (scot routerul din functiune, introduc doar cablu, inchid/pornesc routerul, schimb porturile etc) sau sun la ei. De fiecare data, cu 2 exceptii, ei au venit in cursul zilei in care am sunat si au rezolvat problemele. Ideea este ca sunt deja satul de telefoanele pe care le dau la ei. Nu mi se pare corect ca eu, care am facturile la zi, sa nu beneficiez de serviciile lor 24 din 24 de ore. V-as intreba: voua vi se intampla la fel ? Patiti la fel de des aceeasi problema ? In blocul meu nu mai este nimeni la RDS, doar la Telekom. O zi buna La fiecare 2 luni zici, huh? Eu am 26 tickete deschise in ultimele 3 luni la ei, pe nefunctionalitate internet EoC. Tu, poti sa fii bucuros ca iti merge netul, si pica odata la 2 luni. Gandeste-te ca sunt altii care stau cu un cablu gros cat degetu', si au viteze de 20Mbps. Iar altii, se lafaie la 1000mbps, la 3 km de mine, eu am rezolvat doar mergand in sediu RDS Mures, si facand un mic scandal, dupa care m-au pus sa dau o declaratie, iar pe data de 13 sunt programat in audienta. DIGI nu se v-a autosesiza never and ever, asta sa stii. Asa ca, fa putin scandal, si ti-se rezolva problema (poate). |
|
#11
Posted 11 October 2015 - 13:45
Eu am avut sârmă comunistă, dar cu puțin efort am trecut la sârmă capitalistă.
Probleme majore nu mai sunt la mine Nu e dracul chiar atât de „roz”. |
#12
Posted 11 October 2015 - 20:40
Eu am deschis mai mult acest topic daca si altor abonati RDS li se intampla la fel. Ma gandesc ca nu sunt singur caruia ii pica internetul intr-o veselie.
Edited by blue_white_is, 11 October 2015 - 20:40. |
#13
Posted 12 October 2015 - 00:31
Mie imi pica in ritm de Kalashnikov pe Telekom ADSL, fulgerul si deconectarea, pe RDS nu, decat rareori cand au avut lucrari pe retea.
|
#14
Posted 12 October 2015 - 07:58
blue_white_is, on 11 octombrie 2015 - 20:40, said:
Eu am deschis mai mult acest topic daca si altor abonati RDS li se intampla la fel. Ma gandesc ca nu sunt singur caruia ii pica internetul intr-o veselie. Bineinteles ca nu esti singurul, dar asta nu inseama ca peste tot este aceeasi problema si trebuie facuta o revolutie impotriva celor de la RDS. Fiecare caz trebuie tratat ca atare si investigat conform situatiei din teren. |
#15
Posted 12 October 2015 - 18:10
Cum spune și domnu' simpatizant RCS&RDS, să ascundem gunoiul sub preș, nu să semnalăm pe forum. E rușine...
@diZy, dacă continui, sunt convins că luna asta iei mai mult, cel puțin de-o acadea... Edited by internetmax, 12 October 2015 - 18:11. |
|
#16
Posted 12 October 2015 - 19:54
diZy, on 12 octombrie 2015 - 07:58, said:
Bineinteles ca nu esti singurul, dar asta nu inseama ca peste tot este aceeasi problema si trebuie facuta o revolutie impotriva celor de la RDS. Fiecare caz trebuie tratat ca atare si investigat conform situatiei din teren. Am dorit sa aflu parerea si altor abonati. Edited by blue_white_is, 12 October 2015 - 19:55. |
#17
Posted 13 October 2015 - 16:44
Am 2 intrebari, care poate sunt cauzatoare de caderea internetului.
1. Legat de router: Nu am mai umblat in setarile acestuia de cand l-am instalat, nu i-am dat niciodata restart, pur si simplu l-am instalat cu mici dificultati (nu sunt o persoana prea tehnica... )si apoi nu am mai avut treaba cu el. Sa fie o problema ? Nu prea as crede, deoarece am pus si cablul, fara router, merge dar pica si trebuie reconectare. 2. Sa fie vorba de probleme la placa mea de retea ? Am un laptop relativ nou, cumparat la prima mana in anul 2013. Cum as putea verifica daca am probleme la placa de retea? Intreb acest lucru, deoarece in urma cu aproximativ 3 saptamani a venit un tip de la rds, a stat cam o ora pe la mine, s-a tot uitat in switch, in laptop-ul meu si nu i-a dat de capat. A spus ca ar fi probleme la placa mea de retea (asta era parerea lui). Mentionez si ca atunci cand imi pica internetul, pun alt laptop in loc, dar la fel. Deci, consider ca varianta a 2-a pica si ea. |
#18
Posted 13 October 2015 - 19:19
Sa nu fie cablul care vine de la echipamentul redese la echipamentul tau. Sau mufele.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users