Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
fierbe apa in motor
Last Updated: Oct 09 2015 22:53, Started by
a3-8l-2001
, Oct 09 2015 18:41
·
0
#1
Posted 09 October 2015 - 18:41
a3, 8l, 1.6 benzina, 2001
dupa ce am mers cu ea ceva mai turata prin oras vreo 3km, a inceput alarma in bord, acul de la temp apei era la maxim. am oprit, si-a revenit si am plecat usurel la mecanic unde mi-a zis ca este termocupla pe care am si schimbat-o. am pers o perioada de vreo 2 saptamani cu ea... totul bine si frumos. Astazi dupa ce i-am dat un tapla prin oras... tot cu ea ceva mai turata, a inceput sa imi creasca iar nivelul temperaturii in motor, aproape de maxim. am lasat-o usor, in parcare... ventilatorul de la radiator merge, poate fi termostatul? caldura baga iar cand a inceput sa creasca temperatura la motor, baga aer si mai fierbinte... nu scoate fum, apa pe esapament, lichidul de racire nu scade, spuma inbaia de ulei nu am si nici ulei in vasul de expansiune. |
#3
Posted 09 October 2015 - 19:16
Termostatul. Si antigelul.
Edited by Super Chief, 09 October 2015 - 19:17. |
#4
Posted 09 October 2015 - 19:35
Verifici la mana daca se poate radiatorul sa vezi daca este incalzit uniform ( bineinteles sa nu iti bagi mainile pe la termocupla ca nu poti sa stii cand porneste ).
Daca radiatorul e ok, cel mai probabil e blocat termostatul intr-o anumita pozitie si nu deschide la maxim. Edited by eug3n92, 09 October 2015 - 19:35. |
#5
Posted 09 October 2015 - 19:45
eug3n92, on 09 octombrie 2015 - 19:35, said:
Verifici la mana daca se poate radiatorul sa vezi daca este incalzit uniform ( bineinteles sa nu iti bagi mainile pe la termocupla ca nu poti sa stii cand porneste ). Daca radiatorul e ok, cel mai probabil e blocat termostatul intr-o anumita pozitie si nu deschide la maxim. am verificat si in partea de jos parea mai rece decat restul... |
#6
Posted 09 October 2015 - 20:22
Posibil sa fie si depuneri in radiator, dar e posibil datorita termostatului sa nu ajunga suficienta apa in radiator ca sa se incalzeasca.
Cel mai simplu e sa scoti termostatul si il incalzesti intr-o oala pe aragaz. Daca ai avea si un termometru cu care sa masori temperatura la care deschide ar fi ideal. In mod normal ar trebui sa deschida la 88 de grade. Edited by eug3n92, 09 October 2015 - 20:23. |
#7
Posted 09 October 2015 - 20:22
E normal ca jos sa fie mai rece ca sus, cand zici ca fierbe, furtunul gros care vine de la chiulasa si intra in radiator e fierbinte de nu poti sa tii mana pe el? Daca nu e fierbinte in momentul supraincalzirii trebuie sa schimbi termostatul. Ce motor ai (codul, cumva AVU sau BFQ)?
Edited by dicdobre, 09 October 2015 - 20:23. |
#8
Posted 09 October 2015 - 20:53
#9
Posted 09 October 2015 - 20:55
dicdobre, on 09 octombrie 2015 - 20:22, said:
E normal ca jos sa fie mai rece ca sus, cand zici ca fierbe, furtunul gros care vine de la chiulasa si intra in radiator e fierbinte de nu poti sa tii mana pe el? Daca nu e fierbinte in momentul supraincalzirii trebuie sa schimbi termostatul. Ce motor ai (codul, cumva AVU sau BFQ)? |
#10
Posted 09 October 2015 - 21:09
eug3n92, on 09 octombrie 2015 - 19:35, said:
Verifici la mana daca se poate radiatorul sa vezi daca este incalzit uniform ( bineinteles sa nu iti bagi mainile pe la termocupla ca nu poti sa stii cand porneste ). Daca radiatorul e ok, cel mai probabil e blocat termostatul intr-o anumita pozitie si nu deschide la maxim. Glumesc... vezi (din nou) ce face termostatul ala! Edited by e_bulu, 09 October 2015 - 21:10. |
|
#13
Posted 09 October 2015 - 21:29
Termostatul la AVU e comandat electronic de ECU. Tu nu ai doua ventilatoare?
|
#14
Posted 09 October 2015 - 22:05
dicdobre, on 09 octombrie 2015 - 21:29, said:
Termostatul la AVU e comandat electronic de ECU. Tu nu ai doua ventilatoare? am doua ventilatoare, din cate am inteles termostatul meu e putin mai ciudat, are o carcasa cu un senzor sau ceva de geul asta... nu il pot lua separat. l-am comandat deja. luni revin cu rezultatele. |
#15
Posted 09 October 2015 - 22:53
a3-8l-2001, on 09 octombrie 2015 - 22:05, said:
asta inseamna ca poate fi alta cauza? am doua ventilatoare, din cate am inteles termostatul meu e putin mai ciudat, are o carcasa cu un senzor sau ceva de geul asta... nu il pot lua separat. l-am comandat deja. luni revin cu rezultatele. Abele ventilatoare trebuie sa porneasca impreuna pe tr1 si tot impreuna pe treapta 2, daca zici ca ai mers in oras intr-un singur ventilator, racirea e insuficienta. Daca cu motorul pornit si inca rece dai drumul la AC/clima si nu pornesc ambele ventilatoare cel ce nu porneste e defect. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users