Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Pensie urmaș cu serviciu

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
12manux

12manux

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 02.10.2015
Va salut pe toti forumistii.Sunt baiat,am 20 ani si sunt student in cadrul facultatii de Inginerie Electrica ,din Craiova ,in al doilea an.Tatal meu a decedat cu 2 saptamani inainte sa inceapa primul an de facultate,in consecinta am facut demersuri si primesc atat eu cat si fratele meu mai mic o pensie,asa cum este numita ,PENSIE DE URMAS,in cuantumul de 800 lei ( 400 eu ,400 fratele meu) ,pe perioada studiilor (4 ani licenta ,2 master,la fel si in cazul fratelui meu ) .Acum eu nu sunt din Craiova ,si stau in chirie aici,nu ma plang de situatia financiara ,adica anul trecut m-am descurcat destul de ok din aceasta pensie,si cu ajutor din partea mamei si bunicilor.De vara aceasta mi-am pus in gand sa ma angajez undeva pentru a castiga niste bani in plus,pentru mine.In consecinta am aflat de la un prieten care lucreaza la Lidl ca se fac angajari si vreau Luni sa ma duc sa depun CV si sa ma angajez.Intrebarea de baraj este daca eu ma voi angaja cu carte de munca,aceasta pensie pe care o primesc mi se va suspenda ? Va multumesc anticipat !

#2
mmm3

mmm3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,766
  • Înscris: 14.09.2015
Se poate cumula pensia de urmas cu salariul.

#3
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members