Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tepe stil Orange
Last Updated: Nov 05 2015 10:22, Started by
gabiz_ro
, Oct 09 2015 13:31
·
0
#1
Posted 09 October 2015 - 13:31
Telefon cumparat prin iarna,inceputul lui ianuarie,HTC Desire 510.
Cumparat la fidelizare,contract prelungit pe 24 luni. Telefonul a fost din start cu probleme.Trimis de cateva ori in service la Regenersis in cele din urma inlocuit cu ... HTC One S. Acum incepe distractia. Acest One S cand a venit deja avea un sim expirat in el,butoanele soft din partea de jos,back,home si celalalt nu functioneaza. Deci cum vine asta,iau un telefon de care nu ma pot folosi,platesc abonamentul,cumpar alt telefon pe care sa-l pot folosi intre timp. Acum dupa atatea trimiteri in service,telefon mai mult neutilizat,mai am si 19 luni de contract (din ianuarie pana in octombrie cate luni sunt) Nu pot rezilia,nu pot face nimic,astia de la relatii clienti ma trimit la magazin,cei de la magazin ca il trimit la Orange. |
#2
Posted 09 October 2015 - 13:36
Fabricantii de telefoane isi bat joc de clienti... insista pana e in regula.
Edited by andreic, 09 October 2015 - 13:37. |
#3
Posted 09 October 2015 - 13:38
Reclamatie la ANPC, completata online frumos si elegant. Nu trebuia sa accepti acel One S. Cand te duci la garantie ori se repara, daca nu se poate ori se inlocuieste cu unul identic, daca nu se mai poate(nu se mai fabrica) se da un model mai nou cu specificatii asemanatoare sau banii inapoi.
Edited by old_jhon, 09 October 2015 - 13:41. |
#4
Posted 09 October 2015 - 13:42
dupa ce faci reclamatie la ANPC, te vor contacta cei de la orange, asa ca nu te mai deranja sa-i cauti tu
|
#5
Posted 09 October 2015 - 13:43
Si ce te face sa crezi ca la alti operatori ar fi altfel sau ca nu pot avea si altii probleme (chiar daca asta nu te incalzeste, evident, cu nimic si nici nu-ti rezolva problema)?
Faptul ca tu ai fost ala care a "prins" acel telefon, asta e, ghinion de nesansa! E neplacut, stiu, dar asta e. Se intampla peste tot, si nu de azi de ieri, Exista loturi si cu probleme. Faptul ca ti s-a intampla tie, e cantitate neglijabila, din atatea cate de fac si se vand in lumea asta (in materie de telefoane; ma refer aici la volum). Adica 1 din milioane de utilizatori. Si nu inseamna ca ti s-a tras teapa. La fel de bine ai fi putut sa patesti si daca luai telefonul la "liber" sau de pe okazii sau olx de exemplu. Repet, stiu, e pe timpul, nervii si banii tai, dar se va rezolva. Ai garantie, stai calare pe ei si pana la urma se va rezolva. OPC-ul poate fi o solutie (daca nu te-ai gandit deja la asta). |
#6
Posted 09 October 2015 - 13:44
Eu am patit ceva asemanator cu orange in urma cu vreo 7 ani, ma asteptam sa fie si ei mai spalati dupa atata timp.
Edited by gumball3000, 09 October 2015 - 13:51. |
#7
Posted 09 October 2015 - 13:56
Deci singura varianta viabila cat de cat e ANPC.
Totusi cum sa trimiti un alt telefon cu sim deja in el. Are si cod pin activ,bineinteles 0000 deci nici macar nu a fost verificat One S trimis ca inlocuitor. |
#8
Posted 09 October 2015 - 14:20
Citeste ce am spus aici
mmm3, on 29 septembrie 2015 - 20:17, said:
Vezi ca prin service-uri (atat Orange Service cat si Regenersis) e o practica sa inlocuiasca produsul in garantie cu un produs "nou" care de fapt nu e nou, ci sunt reconditionate/reparate. Si de acolo apar probleme cu butoanele care se misca, scot zgomote, probleme cu ecranele care sunt prost montate, etc. Daca ii contactezi ei se jura ca sunt telefoane noi si nicidecum reparate, desi e evident ca sunt reparate. |
#9
Posted 09 October 2015 - 14:54
Inlocuit cu un telefon mai vechi de 3 ani care a fost gasit in sertar. Acel One S era nou/sigilat?
|
#10
Posted 09 October 2015 - 14:54
fi-v-ar Regenersis-ul al dracu'...
daca ati sti voi cine va repara telefoanele de jdemii de lei si cu cat sunt platiti amaratii aia, ati intelege de ce primiti facute prastii telefoanele trimise zob, care din fabrica vin petarde. sa nu va mai spun in ce cosmelie cu aere de mare service autorizat se "repara" junghiurile voastre, pe langa alte dracii, nu doar telefoane. si cica ei au departamente, structurate &shit. imi pare rau ca nu am facut poze cand am fost la ei si m-am plimbat prin service-ul lu' peste prajit. m-au pus sa-mi las telefonul la intrare, ca cica reguli and rahat la tava. |
|
#11
Posted 09 October 2015 - 14:59
Nu era nou.
Ca aspect arata totusi aproape impecabil.Insa a venit in cutia de 510. |
#12
Posted 09 October 2015 - 18:58
„Cartierele”țigănești din zonă sunt bântuite de salariați Orange,dornici de afirmare prin încheierea cât mai multor abonamente. Cum să refuzi un telefon de ultimă generație contra unei copii după CI!
Ulterior,nimeni nu mai plătește nici un leu iar firma recuperează doar o mică parte dintre aceste terminale. Și uite așa,cumpărătorul de bună credință poate avea ghinionul să primească unul dintre aceste aparate,prezentate firește ca nou-nouțe,fără să bănuiască că în scurt timp minunatul telefon va prezenta simptome ciudate cauzate de „tratamentele” aplicate anterior...de acești PuraDelOs! |
#13
Posted 10 October 2015 - 06:19
Cred ca ar fi cazul sa nu mai cumpere nimeni HTC, din cauza service-ului care își bat joc de clienti.
|
#14
Posted 10 October 2015 - 10:47
Stai linistit ca nici la alte service-uri nu e situatia mai buna. Toate service-urile au aceleasi practici.
|
#15
Posted 10 October 2015 - 14:58
se mai leaga cineva la cap pentru 2 ani de zile ?
mai bine iau in rate... e mult mai avantajos... si nu stau la cheremul operatorilor eu am strans bani si recent mi-am luat un Desire 510 ... fara abonament, fara obligatii, fara batai de cap daca vreodata am probleme cu el (sper sa nu) sunt destule service-uri serioase in oras la care sa apelez ultimul telefon pe care l-am luat la prelungire a fost un Nokia 6303 classic... si am abonamentul din 2004 la portocala mecanica prefer sa negociez cu ei pe partea de abonamente, e mai avantajos pentru mine cand nu sunt legat de glie si ai mei la fel, eu le iau telefoane si cand le expira abonamentele... pun mana pe telefon si sun la Retention deci in concluzie: NU va mai legati de glie, mai bine faceti rate (fara dobanda, pe 6 luni sau maxim 1 an) la eMag sau unde va convine si negociati pe partea de abonamente! E mult mai rentabil, zic eu |
|
#16
Posted 10 October 2015 - 15:00
#17
Posted 10 October 2015 - 15:03
Sunt cazuri in care valoarea abonamentului pe 24 de luni e foarte aproape de valoarea de piata a telefonului. Atunci poti spune ca merita.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users