Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
vw LUPO curge apa cand dau pe incalzire
Last Updated: Feb 02 2016 14:41, Started by
titidumitrache
, Oct 09 2015 07:55
·
0
#1
Posted 09 October 2015 - 07:55
Ajutor!!!!
Nu stiu ce se-ntampla ca imi curge apa cand dau pe incalzire Mentionez faptul ca acest lucru apare numai dupa ploaie. Banuiesc ca apa se colecteaza undeva sub bord intr-un rezervor? Sigur nu este lichid din circuitul de incalzire Ma poate ajuta cineva cu o explicatie? Am un Lupo 1,4 16 valve din 2001. Multumesc |
#2
Posted 09 October 2015 - 08:07
Nu știu cum arată dispunerea caloriferului la VW Lupo, dar dacă fenomenul apare numai după ploaie, e posibil să fie de fapt chiar apă de ploaie care se infiltrează în habitaclu când se deschid voleții de la radiatorul de încălzire. Apa aia nu se "colectează" nicăieri, cel mai probabil e înfundat ceva canal de scurgere care ar fi trebuit să evite fenomenul de la bun început.
Asta dacă ești 100% sigur că nu e de fapt lichid de răcire, că atunci ar fi mai degrabă ceva furtun/robinet fisurat. |
#3
Posted 09 October 2015 - 08:15
deschide capota si uita-te sub plasticul dintre compartimentul motor si parbriz, acolo mi se pare ca este filtrul pentru habitaclu, probabil pe acolo intra apa
|
#4
Posted 09 October 2015 - 08:19
Sigur nu este din circuitul de incalzire pt ca ar trbui sa scada nivelul din vas.
Am uitat sa spun ca intro dimineata - dupa o ploaie torentiala-am plecat catre servici si se auzea sub bord apa in balansul masinii si deodata a curs in habitaclu cca 3 l apa si s-a oprit. Cand am comutat pe incalzire pt dezaburirea parbizului, a inceput iar sa curga apa Apoi aburi, si am cumutat pe rece obligat |
#5
Posted 09 October 2015 - 08:22
E o chestie simpla, de obicei sub stergatoare unde sunt canalele de aer interioare care duc la calorifer si vaporizator ai sigur un fel de rezervor adica un jgheab in care ele se monteaza, pentru ca acolo se aduna si apa de ploaie si de la aerul conditionat, ea trebuie sa se scurga insa... daca nu o face inseamna ca e ceva murdar pana la infundare, probabil cu frunze, pamant din praf sau alte deseuri Trebuie sa dibui in compartimentul motor pe peretele dintre motor si bord (nu stiu cum e la vw) pe unde isi face evacuarea apei si sa incerci sa o deblochezi, poate fi un furtunas scurt care sa trimita apa pe jos. Am avut problema similara la Clio, furtunasul meu avea o clapeta de cauciuc la iesire si acolo erau frunze multe, cum le-am scos a inceput sa curga apa gramada. In prealabil mi se uda si mie inauntru mai ales la pasager si nu stiam pe unde vine apa.
Edited by andreic, 09 October 2015 - 08:27. |
#6
Posted 09 October 2015 - 08:24
Asta trebuie să fie. Frunze, noroi, insecte. Nu uita să scrii aici ce ai găsit și cum ai rezolvat.
Edited by buntzi, 09 October 2015 - 08:26. |
#8
Posted 02 February 2016 - 14:31
-iar va cer ajutorul,
-nu stiu cum se da jos electromotorul de pe masina -este in spatele motorului pe partea soferului |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users