Imagini vectoriale in Unity3D
Last Updated: Oct 05 2015 15:39, Started by
emy149
, Oct 05 2015 15:28
·
0
#1
Posted 05 October 2015 - 15:28
Fam facut un joc si am nevoie acum de partea grafica pentru el. Si ma gandeam daca nu as putea sa fac obiectele in Adobe Illustrator (butoane, in principal) si apoi sa le pun in Unity3D, dar sa ramana tot vectoriale. Am nevoie de mai multe butoane si ar fi cam ineficient sa trebuiasca sa le fac pe fiecare in parte. Asa ca vreau sa fac unul singur pe care sa il pot redimensiona cum am nevoie.
Am inteles ca pot folosi formatul SVG, dar nu imi e foarte clara treaba asta. |
#2
Posted 05 October 2015 - 15:39
https://www.assetsto...!/content/19822
Default Unitu3D nu suporta asseturi vectoriale, trebuie exportate in png, eventual daca nu ti neaparat la spatiu daca e vorba de un joculet cu nu foarte multa grafica, poti exporta la rezolutie mai mare astfel incat sa se vada bine pe fullhd. Daca pe FullHD se vede bine, pe QHD nu ar fi mare diferenta datorita densitatii in primul rand, si plus ca dimensiunea nu este exagerat de mare in comparatie cu FHD. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users