Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
bmw f20 118d vs audi a4 2.0
Last Updated: Oct 06 2015 07:45, Started by
bardas
, Oct 05 2015 09:48
·
0
#1
Posted 05 October 2015 - 09:48
Salut,
Initial am pornit cu ideea sa imi cumpar un BMW 118d modelul nou f20. Insa tot uitandu-ma pe site-urile de anunturi la banii aia s-ar gasi si un Audi a4 2.0 tdi. Ca si performante sunt asemantoare, insa ma intereseaza ca si confort si plecerea/usurinta de a conduce. Ce parere aveti, care dintre aceste masini ati alege? Merci |
#3
Posted 05 October 2015 - 10:13
N-as tine un rwd mic ca singura masina.
Motor greu pe fata, greutate mica pe spate... |
#4
Posted 05 October 2015 - 10:20
#5
Posted 05 October 2015 - 10:25
bmw-urile cred ca au cea mai buan echilibrare dintre toate masinile, nu e asta problema.
|
#6
Posted 05 October 2015 - 10:33
Ala e echilibru static de 50-50 si doar in cazul unor versiuni. Nu vor avea si hatchurile si sedanurile sau breakurile 50-50 indiferent de motorizare ca nu-s vapoare sa le bage balast. Chestia cu 50-50 e poveste.
In plus, echilibrul static e valabil doar la plecare de pe loc. In mers conteaza echilibrul dinamic. |
#7
Posted 05 October 2015 - 10:35
problema e ca nu a specificat suma de bani disponibila pentru achizitie, ca asa iti gasim si un f10 facut din 2, 140 000 km tipla nu bate nu troncane.
|
#8
Posted 05 October 2015 - 10:37
Seria 1 inca este rwd, probleme pe carosabil uscat si umed nu vei avea cat timp ai sistemele activate si anvelope bune. Pe carosabil acoperit cu zapada/gheata trebuie doar sa nu accelerezi tare, mai ales in curba.
A4 este in alta clasa, poate fi comparat cu seria 3, trebuie sa stii ce vrei, de ce ai nevoie. |
#10
Posted 05 October 2015 - 10:38
|
#11
Posted 05 October 2015 - 10:39
underb, on 05 octombrie 2015 - 10:33, said:
Ala e echilibru static de 50-50 si doar in cazul unor versiuni. Nu vor avea si hatchurile si sedanurile sau breakurile 50-50 indiferent de motorizare ca nu-s vapoare sa le bage balast. Chestia cu 50-50 e poveste. In plus, echilibrul static e valabil doar la plecare de pe loc. In mers conteaza echilibrul dinamic. Distributia maselor intre punti este 50-50, ma rog aproape, in functie de motorizare,dotari. |
#12
Posted 05 October 2015 - 10:40
#13
Posted 05 October 2015 - 10:40
Pe termen lung poate fi mai practica seria 1 daca vei mai lua inca o masina, gen SAV/SUV. Ca singura masina, mai bine A4.
Edited by underb, 05 October 2015 - 10:40. |
#14
Posted 05 October 2015 - 10:41
underb, on 05 octombrie 2015 - 10:37, said:
Ia accelereaza la vale intr-o curba cu un BMW sa vezi cum e cu echilibrul dinamic. Daca accelerezi la iesire nu se intampla nimic, nici mcara cu dsc partial dezactivat, mai ales cu un 2000cm diesel. Edited by ionutMembruAnonimut, 05 October 2015 - 10:42. |
#16
Posted 05 October 2015 - 11:50
Deja o dam in SFuri, ajungem la exemple gen VTM sau coasta si asa mai departe si nu are rost.
Nu-i ia nimeni nici meritele, nici calitatile care nu sunt putine dar hai sa nu transformam limitarile unei solutii constructive in calitati. 118d, da? Edited by underb, 05 October 2015 - 11:58. |
#17
Posted 05 October 2015 - 11:54
bardas, on 05 octombrie 2015 - 10:38, said:
Ai dreptate, este alta clasa. Insa pe termen lung care ar fi mai practica ? Inteleg ca e o comparatie putin cam dificila. Bmw seria 1 este inferior la interior, materiale (mult) mai bune pt A4. Pe termen lung masina cu km mai putini dar si cu motorizarea mai putin problematica (aici te interesezi tu) E ca si cand ai compara Logan nou cu Octavia. Edited by OmulLLORT, 05 October 2015 - 11:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users