Sfaturi alegere Van 3,5T
Last Updated: Mar 12 2023 13:26, Started by
adimaneta
, Oct 04 2015 14:13
·
0
#1
Posted 04 October 2015 - 14:13
Ma gandesc de ceva vreme care ar fi cea mai buna alegere pentru un van de 3,5t cu ajutorul caruia sa ti castigi existenta. Am citit pareri am ascultat prezentari.
1 Cu prelata si platforma hidraulica? 4,2x2,1x2? sau carosat... 2 Omologat 1,4-1,5 t la sarcina utila? 3 135HP sau 150HP sau 200HP? 4 Tractiune fata sau spate? 2 x 2 sau 2 x 4? 5 Fiat, Mercedez, Renault, Iveco? 3 Second hand sau nou? |
#2
Posted 04 October 2015 - 14:46
Ce vrei sa cari cu el?KM estimati?Tip marfa,greutate,volum,intern,extern,buget?
Apoi vei primi si informatii relevante. Ai gresit aria,vezi la Truck&bus unde se duscuta despre camionete.In general pt nou se recomanda Ducato.Pt vechi LT sau Sprinter. Edited by bolo, 04 October 2015 - 14:48. |
#4
Posted 04 October 2015 - 19:14
bolo, on 04 octombrie 2015 - 14:46, said:
Ce vrei sa cari cu el?KM estimati?Tip marfa,greutate,volum,intern,extern,buget? Apoi vei primi si informatii relevante. Ai gresit aria,vezi la Truck&bus unde se duscuta despre camionete.In general pt nou se recomanda Ducato.Pt vechi LT sau Sprinter. Vreau sa transport marfa paletizata, 8/9 europaleti, 19m3, 1,5t. Banca ma imprumuta 20k euro |
#5
Posted 04 October 2015 - 19:59
inchiriaza o luna o masina , vei afla singur ce masina ti se potriveste pt munca care o vei presta
sa nu te ingropi in datorii degeaba |
#6
Posted 04 October 2015 - 20:28
#8
Posted 05 October 2015 - 09:33
Sunt multe dube in fata magazinelor de bricolaj, soferii stau prea mult si agata cumparatorii prea agresiv. Probabil e cam greu sa-ti scoti traiul dintr-o masina.
Poate are cineva pe aici sa spuna cum merge fata de un taxi. @initiator - ai mai lucrat pe duba? stii cum se intra in piata asat, ai asigurate comenzi? ai stat de vorba cu soferii astia? Edited by Oxigen1234, 05 October 2015 - 09:58. |
#10
Posted 07 October 2015 - 15:38
#11
Posted 08 October 2015 - 07:18
Ducato? Cel mai ieftin, cel mai lat, podeaua cea mai joasa, capacitatea volumetrica cea mai mare, piese multe si aftermarket ca vin pentru 3 marci, cele mai multe dube in circulatie..
E aceeasi masina sub numele Fiat Ducato - Peugeot Boxer - Citroen Jumper. Edited by Oxigen1234, 08 October 2015 - 07:19. |
#17
Posted 11 October 2015 - 22:51
La piese e asa: tot ce e caroserie se vinde in Romania doar ORIGINAL Renault. Asa protejeaza statul roman investitorii straini - recte Reno. Ca e far, bara, un buton, etc. etc. doar original la preturi astronomice si umflate cu pompa.
De exemplu: Buton avarii Laguna/Velsatis/Trafic/Vivaro: original Renault - 220 de lei. Original Opel (comandat pentru Vivaro) - sub 80 de lei. |
#18
Posted 12 October 2015 - 12:40
Marius3k, on 11 octombrie 2015 - 22:51, said:
La piese e asa: tot ce e caroserie se vinde in Romania doar ORIGINAL Renault. Asa protejeaza statul roman investitorii straini - recte Reno. Ca e far, bara, un buton, etc. etc. doar original la preturi astronomice si umflate cu pompa. De exemplu: Buton avarii Laguna/Velsatis/Trafic/Vivaro: original Renault - 220 de lei. Original Opel (comandat pentru Vivaro) - sub 80 de lei. Clar sunt interese de a colecta cat mai mult pe baza de brand. 2 turbine se comporta normal pentru 135cai? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users