Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
S-Class Cabriolet (C217)
Last Updated: Dec 09 2015 01:27, Started by
MrReason
, Oct 04 2015 10:31
·
0
#1
Posted 04 October 2015 - 10:31
Superb!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XWYaDJMs_pg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EdDUMw7N3VI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] familionul intreg: [ https://i.imgur.com/FwErJSw.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 04 October 2015 - 10:37
Da, dar panza aceea ii strica tot aspectul. Nu inteleg de ce nu i-au pus un hard-top.
|
#3
Posted 04 October 2015 - 10:40
Superb!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aN-nJk1C0us?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4
Posted 04 October 2015 - 10:44
Merzanul arata muuult mai bine, dar la banii mei merge si BMW-ul
|
#5
Posted 04 October 2015 - 10:49
#7
Posted 04 October 2015 - 12:40
Merzanul arata bine dar cu BMW-ul agati mai usor...
Castigator : BMW |
#8
Posted 04 October 2015 - 22:40
E fantastic S-ul, cabrio, coupe sau limuzina, n-ai cum sa gresesti orice ti-ai lua.
S-ul cabrio e o clasa peste seria 6, e si mult mai scump de altfel. Iar hardtop nu i-au pus din cauza ca la cat e de mare acoperisul, fie strica dinamica masinii din cauza greutatii, fie arata nasol pentru ca era prea mare. Ati vazut cum arata la seria 3/4 cabrio hardtopul? E absolut odios, strica toata linia masinii. E cam greu sa pui hardtopuri pe masini atat de mari. Edited by emil_sv, 04 October 2015 - 22:40. |
#9
Posted 04 October 2015 - 23:01
Mda.. cum ziceam mai demult. Intrii pe pagina lu' benz, te uiti la modele, dupa 5 minute dai un refresh, si au mai lansat un model nou.
Deja vad prin oras GLC GLE in curand GLS etc.. pe banda. Macar ca au talent. Mie imi place la ei ca fiecare model si generatie are frumusetea ei de sine statatoare. Cand apare generatia noua, nu se compara cu cea precedenta, fara sa o faca pe cea vechie sa para urata, cum se intampla la alte marci unde pur si simplu parca sunt numai facelifturi. emil_sv, on 04 octombrie 2015 - 22:40, said: E fantastic S-ul, cabrio, coupe sau limuzina, n-ai cum sa gresesti orice ti-ai lua. S-ul cabrio e o clasa peste seria 6, e si mult mai scump de altfel. Iar hardtop nu i-au pus din cauza ca la cat e de mare acoperisul, fie strica dinamica masinii din cauza greutatii, fie arata nasol pentru ca era prea mare. Ati vazut cum arata la seria 3/4 cabrio hardtopul? E absolut odios, strica toata linia masinii. E cam greu sa pui hardtopuri pe masini atat de mari. |
#10
Posted 05 October 2015 - 15:22
|
#11
Posted 18 October 2015 - 17:12
Am vazut unul inmatriculat deja pe calea victoriei cu numere de B definitive. Defapt pe calea victoriei am vazut cam toata gama de mercedesuri, cat m-am plimbat de la Piata victoriei pana la Ateneu. Mai toate modelele noi lansate.
|
#12
Posted 18 October 2015 - 19:45
tfmercedez, on 18 octombrie 2015 - 17:12, said:
Am vazut unul inmatriculat deja pe calea victoriei cu numere de B definitive. Defapt pe calea victoriei am vazut cam toata gama de mercedesuri, cat m-am plimbat de la Piata victoriei pana la Ateneu. Mai toate modelele noi lansate. Ai vazut coupe-ul nu cabrio, banuiesc. Cabrio inca nu se vinde. |
#13
Posted 26 November 2015 - 14:43
#14
Posted 04 December 2015 - 01:38
#15
Posted 07 December 2015 - 21:26
De data asta au intins coarda prea mult. Si la clasa asta sa nu pui tu hard-top... penibil.
|
|
#16
Posted 08 December 2015 - 23:51
Osiris1981, on 07 decembrie 2015 - 21:26, said:
De data asta au intins coarda prea mult. Si la clasa asta sa nu pui tu hard-top... penibil. Nu prea ai cum la clasa asta sa pui hardtop, e foarte mare masina. Nu e ca nu vor, e ca nu prea pot tehnic, sau daca pot o sa arate cum arata cel de pe seria 4 care e din 3 bucati si se vede groaznic. De asemenea mai e problema si de greutate si de locul ocupat de acoperis cand e strans. La SL au hardtop pentru ca habitaclul e mult mai mic. Iar softopurile actuale nu mai sunt ca alea vechi, izoleaza la fel de bine ca si un hardtop. Si Bentley si Rolls Royce, folosesc softtop la masinile cabrio din acelasi motiv. Porsche la fel, dar nu ca sunt mari masinile ci din considerente de dinamica. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users