Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Despre aditivi. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

- - - - -
  • Please log in to reply
139 replies to this topic

#1
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Daca tot nu exista un astfel de topic am zis ca e timpul sa incepem o discutie legata de aditivi.

Eu folosesc de aproximativ 40k km aditivi intr-un Opel astra g 1.7 dti remapat eds. Pana acum rezultatele au fost pozitive.
- motor mai silentios
- consum mai mic
- acceleratie mai buna
- fum mai putin

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5CAzzcrl7jc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TaftS-rgNms?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]




Aditivii folositi
- redline 85 plus - doza 25ml-30 ml / 10l
- metabond megasel plus - doza 9 ml /10 l

Motorina folosita este cea de
-  Rompetrol EFIX S
-  OMW MAXX MOTION
-  MOL EVO

Redline 85 plus

Contine:
- Redline Diesel Fuel Catalyst
- 2-Ethylhexyl nitrate   20-30%
- 2-Ethylhexanol 1 - 5%

Ultimii 2 compusi reprezinta esenta cetan boost-ului., compusi foarte des folositi in domeniul aditivarii carburantului.

Metabond megasel plus

Contine:
2-etil-hexil-nitrat - max 70%
2-etilhexanol   - max 4.7 %
butanedioic - max 4.7 %

4.4 dibutil-ditio-carbamat   -  max 4.5%


Doza folosita de mine ultima oara este de 10 ml 85 plus cu 6 ml metabond megasel plus.


Pentru benzinare folosesc Millers Petron ECOMAX si REDLINE SI-1

Ideea este ca in cazul benzinei treaba sta mult mai simplu. Aproape toti compusii pe care ii gasiti in aditivul Metabond Megalene Plus ii gasiti si benzina premium.

Millers petrol ecomax nu prezinta un MSDS dar prezinta cateva informatii pe ambalaj, solvent naphtha si naftalina. Eu am folosit aproape 150 ml aditiv adica am mers cu 150 l benzina tratata.
- la Polo 9n 1.2 benzina , millers cu efix de rompetrol imi ofera cel mai bun consum pe care masinuta aia l-a scos de cand e in familie. Trage sesizabil mai bine decat cu benzina netratata.
- la Audi a3 8p 1.4 tfsi CAXC rezultatele sunt simtite atat la benzina premium cat si la cea normala.

REDLINE SI-1
- PEA pana la 50%
- isooctanol
- solvent naphtha.

Cel mai bun aditiv care poate fi gasit in Ro pentru partea de curatare.



Cateva detalii despre PEA in clipul de mai sus.


De cand merg cu aditivi la a3, motorul consuma sesizabil mai putin, trage sesizabil mai bine si  suna mai frumos.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nzk_SwUKu5s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ar0jO69queM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Kspic, 25 September 2015 - 10:39.


#2
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,003
  • Înscris: 07.11.2006

 Kspic, on 25 septembrie 2015 - 10:34, said:

Daca tot nu exista un astfel de topic am zis ca e timpul sa incepem o discutie legata de aditivi.

Eu folosesc de aproximativ 40k km aditivi intr-un Opel astra g 1.7 dti remapat eds. Pana acum rezultatele au fost pozitive.
- motor mai silentios
- consum mai mic
- acceleratie mai buna
- fum mai putin





Fara suparare,dar cum ai facut comparatiile respective?Ai cumva masuratorile pre aditivi si post aditivi?

Chestia cu fumul nici nu o mai amintesc.

#3
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Cu fumul ? Y17DT este un motor nativ fumegacios. Cu remap daca te aruncai in pedala lasai ceva norisor de fum in spate. In urma unor km si a unor litri de motorina cu aditiv consumata fumul s-a redus drastic. Pot sa o calc la podea fara sa imi mai fie jena ca las in urma mea ceata.

Zgomotul motorului ? Simplu, merg constant cu aceeasi viteza si injectia este mai silentioasa. In plus este la mintea cocosului ca un aditiv de ungere pompa de injectie o sa linisteasca un motor euro3 care merge cu motorina euro5.

Ionita123 iti poate confirma asta, la un 1.5 dci.

Consumul undeva la 6-.6.5 mixt cu 50/50 oras /drum initns. La drum intins alergata dar si in oras cu motor cald.  



0-100 fara aditiv 10.7 secunde iar cu aditiv 9.74.


Dovada, pe un benzinar aspirat cu un aditiv cu aproape aceeasi reteta ca millers.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VDUogAQzLAc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Curatare

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5SoZnymBSC8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



De la fum care se vedea in luneta bine s-a ajuns la asta. De precizat e faptul ca pedala era la podea iar turatia la care am schimbat este de 4600 rpm.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rP0VV9fhPCg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tjzjmclSicU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Astazi am facut plinul la audi, cu benzina de 95 efix si aditiv redline si-1 20ml/10l cu 2ml/10l millers petrol eco max.

Am mers cam 15 km pe oras si diferenta era clara fata de efix s. Motorul trage mai bine vizibil, consumul ramane de verificat la un drum Buzau-Brasov luni sau marti.

Cert e ca de la Brasov la Buzau imi ia 6.1 Audi cu benzina de 98 efix s si millers. Iar cu efix s 98 fara aditiv 6.4 cu mers mai linistit. Deci merg mai tare si consum si mai putin ? Doar cu aditivul ? Ce imi spune asta ???

Edited by Kspic, 25 September 2015 - 13:33.


#4
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Am folosit Redline 85 plus (1 flacon), Redline SI-1 (2 flacoane), cate un flacon de Metabond Megasel si Metabond Megalene, iar de peste un an folosesc doar RLI Bio-Plus™ Fuel Injector Cleaner (12 oz bottle) la K20Z2 (204.000 KM)  iar la Z13DTH (104.000 KM) Bio-Power Winter Diesel Fuel Conditioner iarna si Bio-Power™ Summer Diesel Fuel Conditioner vara. De cand pun RLI s-au mai luat dupa mine doi colegi (Mazda 3 1.6 D si Passat 2.0 TDI), astia-s foarte incantati, cica miroase mai putin urat esapamentul, motoarele au devenit mai silentioase iar pornirea mai usoara. Alimentez doar de la OMV cu gama ieftina si la cat costa aditivul (cam 6 lei pt. un plin), nu e prea mult pt. a diminua riscul defectiunilor la injectoare, pompa de injectie, etc. Nu mai e nevoie sa mentionez ca RLI este si uleiul pe care-l pun la ambele masini... Apropo, tot la EDS e remapat si GTC-ul meu.

Edited by Viorro, 25 September 2015 - 14:26.


#5
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Foarte frumos.

Am spalat masina dupa care am plecat sa o usuc putin pe dedesubt cu curentul de aer in mers. Am zis hai sa ii si dau putin sa vad cum trage masina cu noua combinatie de aditiv.

Super incantat. Benzina de 95 efix cu 20 ml /10 litri SI-1 si 2 ml /10 l millers = cu mult peste efix s.  O tura de alergat numai cu 5-6k rpm si 2 localitati dus 2 intros in cei 28 km consum mediu de 8.9.  

Abia astept sa vad cat scoate Buzau-Brasov.  La bani ies sub pretul de efix s dar ca rezultat .... hmmmmm.

Edited by Kspic, 25 September 2015 - 16:49.


#6
danut101958

danut101958

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 09.04.2013
cine poduce Matabond ?

#7
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Metabond e produs de Metabond... o firma ungureasca.


Revenind la aditivi, folosesc in prezent amestec de 20 ml Redline si-1 si 2ml millers /10 l benzina in amestec cu efix 95. Am facut 900 km cu amestecul asta si masina clar se comporta mult mai bine decat cu benzina efix s simpla.
Trage mai bine iar consumul pe un drum gen Buzau - Ploiesti a scauzt dar nu cu mult.  Cand spun ca trage mai bine ma refer ca atunci cand o articulez se infige mai bine lucru observat pe ecranul de la BC unde de la 100 km/h nu mai urca din 3 in 3 km/h cu efix s ci din 3/4 km/h in 3/4 km/h asta pana la 120/130 km/h de unde urca din 2/3 in 2/3 km/h fata de 2 in 2 cu efix s.

In plus cu amestecul cu redline si efix de 95 ies mai ieftin decat cu efix s 98.  Iar daca trage mai bine senzatia mea e ca cifra octanica e mai reala la amestec decat la efix s.

In plus
- efix are 315 ml parca Keropur /1000l benzina
- efix s are 455 ml Keropur /1000l benzina

Edited by Kspic, 30 September 2015 - 17:49.


#8
danut101958

danut101958

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 09.04.2013
Acum sunt in teste cu aditivul ADERCO 5000 - adus din Canada ( de combustibil )  este un produs extrem de performant iar la ulei merg cu WS2 ( sfera cu structura tip ceapa  ) FABRICAT  de "NIS"  Nanomaterials NanoLube
Am tratat si cu ADERCO B5500 - aditiv ce distruge si microorganismele din rezervor .

Consumul mi-a scazut cu aprox 4-5 %

vad ca in procesul metabond - finante  privitor la  aditivii de combustibili expertul desemnat de completul de judecata afirma dupa teste pe care si le descrie ca megalene sau megasel este orice numai combustibil nu este !

#9
florinbro

florinbro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 19.05.2014
Am testat, DuraLube, documentat de Metabond, dar cel mai multumit sunt de NanoLub, cred ca e cam acelasi cu ce spune domnul Danut10xxxxx.
DuraLube mi-a tinut compresia pe un Fiat Doblo 2 zile, dupaia gata. Alt Duralube alte doua zile ... si dupa ce am luat 3 DuraLuburi … si am dat 750 lei pe el ... cind cu 4000 lei mi-am segmentat motorul ... am spus stop.
M-am documentat cit am putut si am aflat cum functioneaza NanoLub. La presiune si temperatura (ceea ce se intimpla in baia de ulei) sferele se desfac in straturi si plimbindu-se cu uleiul se atasaza de piesele motorului (conform unei legi a fizicii care spune ca intre un corp extrem de mic cum e foaia de wolfram de 1 nano si pistonul de 5 cm de exemplu, se exercita o foarte de atractie foarte mare). Astfel ele se aseaza prima data in zonele cu uzura sau zgarieturi .. urmind ca daca apare o frecare mare sa se rearanjeze. De asemenea centrul sferei ..  “bila din centru” cu diametrul aprox de 1 nano are membrana flexibila si interiorul gol. Astfel se justifica reducerea de sunet cu 2 decibeli prin amortizarea vibratiilor motorului pe miliarde de astfel de bilute.
Stiu ca pare putin SF insa de 2 ani studiez si asta e chintesenta la tot ce am aflat.
Legat de aditivii de combustibil am testat MPG si EnviroTabs cele din urma cistigindu-mi atentia prin arderea mai completa (fum mai putin) insa momentan cu reducere de consum mica 5-6 %.
Mentionez ca am pe masina si NanoLub si EnviroTabs.

D-ul Danut .. ar trebui sa ne imprietenim daca din intimplare testam acelasi lucru :)

Edited by florinbro, 02 October 2015 - 22:06.


#10
danut101958

danut101958

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 09.04.2013
maestre Kspic ca tot te-a taiat de pe metabond ai citit dosarul de proces dintre metabond si finante sa vezi ce zice acel expert despre megalene si megasel ( ing . Dumitrache Eugen expert specialist in petrol si gaze ) care prezinta si cum a testat aceste produse .

vezi ca eu nu vand ws2 si acolo nu am pomenit nimic de ws2 .

altii da vand ( lower friction - canada sau TTws2 - zerrul etc . )

asa ca raspunde concret da ai citit si cum combati acel raport prezentat in fata unui tribunal !

#11
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Acel proces ti-am zis este mai mult ca sigur o magarie drept dovada Metabond inca se vinde. Aceeasi compusi de crestere a cifrei octanice/cetanice se folosesc si in aditivii din benzinarii dar si in restul aditivilor de pe afara.
Un test facut cu audi-ul meu 1.4 tfsi stock.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qMZ3HvHfnms?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Un 1.4 TFSI  stock tot Audi a3
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cCeFRtp8Vcg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Acelasi audi de mai sus 1.4 TFSI remapat REVO pe la 155 cp
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KPkqfBj7wDc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Diferentele intre a3-ul meu stock si acel a3 remapat revo sunt mici. Tinand cont de faptul ca eu am testat acceleratia cu benzina de 95 efix, aditivii nu pare sa inrautateasca arderea.

Edited by Kspic, 30 November 2015 - 15:41.


#12
danut101958

danut101958

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 09.04.2013
Repet inca o data
Daca procesul e o porcarie avem 1. importatorul , producatorul metabond a sfeclit-o . De ce pentru ca in acest caz ar trebui sa plateasca accize si de ani de cand nu plateste cred ca sunt cateva milioane de Euro .

atentie Metabondul a cerut procesul !!!!

2. Expertul tehnic ar trebui bagat in puscarie ar trebui sa nu mai fie asistent la fac. de petrol si gaze sa i se rupa acreditarea / diploma si stiinta pe care o are etc . ( in schimb este interesant curajul lui ( lor ) de a publica pe net expertiza )


3 daca metabondul contine ingrediente pe care le intalnim si in alti aditivi asta nu inseamna ca este si performant ; e ca la ulei ; mai toate au cam aceleasi ingrediente dar nu sunt egale in performante .

4. ca sa- ti dai seama daca inrautateste sau nu arderea ar trebui sa mergi la un laborator de teste ceea ce este extrem de greu - necesita dotare .

5 partenerii mei si cu mine au vandut peste 1000 de flacoane de metabond megasel sau megalene si nimeni nu a remarcat imbunatatiri de ardere , de mers etc ( doar mi se pare si nu asa se face un test e mai complicat ) de fapt metabondul de combustibili se vindea mai mult pentru lubrifiere si protectie la uzura pompa , injectoare etc adica vrajeli . Eu veneam cu standul faceam teste la megasel si la megalene la presiune mare - testul cu bila deci redicam presiunea si temperatura prin frecare si aratam uzura mica apoi ( nu avem asa ceva in pompa sau injectoare ) dar mergea si tare se mai vindea pe vremuri acum nu mai stiu ca nu ma mai intereseaza .

6 de ce as cumpara metabond ca aditiv de combustibil si nu as cumpara millers aditiv de combustibil sau aderco sau BMW aditiv . Sunt mult mai multe nume de produse cu mai multa prestanta decat de la un aditiv care vine dintr-o nebulozitate.

7. si salamul si parizerul , si produse KFC etc se vind da asta nu inseamna ca e si bun si mai ales sanatos . nu are nici o legatura

8 . eu nu opresc pe nimeni sa foloseasca dar eu sunt un ing cu 16 ani de fabrica producatoare de produse de calitate
( am lucrat in Aerostar Bacau f-ca de avioane ) am proiectat si produs pompe de apa si ulei pentru Dacia la greu . am proiectat planetare R-Zepa la greu am proiectat sisteme hidraulice la greu si cred ca cam stiu cum se pun problemele
inclusiv am proiectat motorul stea ( mai bine zis adaptat ca la origine era rusesc ) pe tehnologie si echipamente din dotare a avionului IAK 52

Toate astea le-am facut in colectiv si de TCM-isti  de Tratamentisti si de Chimisti si de SDV-isti etc unde deci am avut ce invata si mai ales cum se pun se se rezolva problemele de la plansa la piesa / amsamblul fizic si functional .

Repet mare plasa am mai luat cu metabondul pe la societatile pe unde am dat ca eu chiar am crezut in el la vremea aceea dar recunosc am crezut in   stil bisericesc adica am crezut si nu am cercetat .

#13
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Foarte multe lucruri implica aspecte financiare. Sunt foarte multe teste care au dovedit faptul ca aditivii extra pusi fac diferenta la consum, putere, curatenie in motor.  Daca arderea ar fi fost afectata in motor ai fi gasit depuneri majore de carbon ceea ce nu s-a gasit in cazul aditivilor de prestigiu.
Daca arderea ar fi fost afectata consumul ar fi mai mare cu metabond decat fara ceea ce nu se confirma in cazul motoarelor 1.4 TFSI CAXC, 1.7 DTI Y17DT, 2.0 CDTI A20DTH, 1.2 9N, 2.7 TDI A6.... etc.

Parerea mea este ca acel proces este o mare magarie iar acele afirmatii sunt lipsite de realitate. Toti compusii folositi si in megasel si megalene sunt mentionati in foarte multe documente de pe afara ca avand rol in cresterea cifrei cetanice/ octanice.

Eu folosesc la fiecare litru de benzina metabond iar motorul e plin de viata. Merge superb pe VCDS turatia fiind aproape constanta. Nu am ce sa ii reprosez. Consumul este la minim la acelasi stil de a conduce in sensul ca eu cu 1.4 TFSI scot consum cum scoate un coleg cu 1.9 TDI de 130 cp cu Passat pe oras.  

Mai ales faptul ca pompa de inalta este mai linistita imi confirma faptul ca acel compus de protectie din megalene isi face treaba. Restul mancatoriilor sunt cancan.


Sa citesti MSDS-ul de la metabond eco si ai sa vezi ca multi compusi pe care ii are acel aditiv ii gasesti in uleiuri. Actioneaza asupra bazei uleiului cu rol antioxidant, crestere a TBN-ului la final ca si rezultat. Depuneri ceramice.... nu sunt chiar fanul lor dar isi fac treaba.

Ai sa vezi ca aditivul de ulei Liqui Moly MoS2 pus intr-un ulei de calitate duce 25k-30k km cu uzuri ca la 10k km iar TBN-ul e inca bun. Nu se stie cat e de safe acel aditiv pentru orice motor, dar in cazul acelui tip treaba e fost... exceptioanala din toate punctele de vedere.

#14
danut101958

danut101958

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 09.04.2013
eu am alta optica . folosesc un produs daca ii stiu producatorul si ceva date despre el .
referitor la depuneri de ceramica sunt o multime de studii facute de institute renumite inclusiv in RO care arata ca ceramica se depune in anumite conditii , conditii pe care in motor nu le regasim .

ca sa fie clar daca folosesti metabond f. bine eu am aratat ce stiu si surse . Eu folosesc Aderco pt.
combustibil si IF-Ws2 pt. motor si sunt sigur ca la ambele capitole sunt peste metabond si asta e important daca metabond este asa de tare gaseam cel putin un referat despre el . Eu nu am gasit si daca ai ceva in
plus astept . repet am vandut metabond ; am cumparat mapa de prezentare am intrat in MLM - ul lor am luat toate tipurile de produse pe care le au etc am dat de la masini la fabrici . La Fabrici am facut retur la
toate produsele si am dat banii inapoi .

Nu am sa cred in viata mea ca Ungurii sunt la tehnologie peste canadieni si israelieni si pastrez aceasta
credinta


Deci repet se face cum se doreste .

cam ce consum ai la masina ? . as dori o medie ( la ce vit medie si pe ce parcurs ) de ex la 3000 km ce
viteza medie ai si ce consum )

Referitor la MoS2 cand aditivam un motor rotativ de IAK 52 cu asa ceva resursa de zbor scadea cu 40 % > Asa scria in caietul de sarcini si aditivarea se facea numai in sezon rece . Bisulfura de Mo aveam la uzina din
1985 . Eu foloseam in 1991 bisulfura de MO la OltCIT  si puneam o lingurita rasa la un litriu de ulei .
aveam chiar praf de bisulfura din Franta . Importa uzina pt. ceea ce aveam nevoie

#15
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Brasov - Ploiesti - Buzau la un aproape maxim din ceea ce se poate scoate ca timp consum de 8 fix.
Comarnic - Banesti 160-200 iar de la Banesti la Ploiesti 140-150 km/h. O tura de Ploiesti dupa care Ploiesti -Buzau cu 90-100 km/h in localitate cu variatii spre 50-60 km/h pana apucam sa depasesc. In rest iar 100-160 km/h.  Si 2 persoane in masina plus bagaje

Buzau - Ploiesti - Bucuresti - Buzau cu 3 persoane in masina. In afara localitatii 120-130 pana la Ploiesti. De la Ploiesti pe a3 140 km/ h constant, frecus prin capitala, iar de la Bucuresti la Buzau talpa la greu pentru depasiri si viteza de cam 130-150 km/h.
Consum 7.5.

Benzina folosita este mol tempo 95 cu metabond.

In oras noaptea 5,3-5,7 ziua 8-8.5 daca se circula. Daca stau la cozi intre 10-11.
Ploiesti - Brasov cu mers legal sub 5.5 l/100 km/h

La mine cu benzina de 95 si metabond trage cel putin la fel ca si cu benzina de 98/100 si la cel putin acelasi consum.

Un consum mediu Buzau-Brasov + 200 km Brasov - Buzau este de 8.4.  In consumul asta intra si drumul descris mai sus cu consum de 8.

App ca am terminat primul flacon d megalene plus si urmeaza unul nou.

Merg de la 56k km cu aditivi si acum am 64300 km iar consumul a tot scazut in timp.

Edited by Kspic, 13 December 2015 - 15:16.


#16
danut101958

danut101958

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 09.04.2013
din experienta mea cam astea sunt consumurile .

#17
danut101958

danut101958

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 09.04.2013
trebuie sa si spui de ce aditivii fac rau , si .........depinde de aditivi .

sunt firme de prestigiu in lume care fac aditivi exceptionali dar este intradevar o problema ca trebuie sa-i intelegi si apoi sa-i dibui pe aplicatia necesara

daca ii ai merita mai ales in RO .

#18
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 16.09.2013
A aparut in magazinul importatorului oficial liqui moly un aditiv Pro-Line Diesel System Cleaner K cod 5144.
Contine ca si 85+ 2-ethylhexanol si ethylhexylnitrate dar avantajul fata de alti aditivi este pretul. Ai 1 litru la 64 lei ceea ce il face deosebit de economic.
Chiar daca producatorul spune ca ajunge pentru 300 litri se poate folosi si in doza mai diluata avand in vedere ca 85+ care are doar 1-3% ethylhexylnitrate se poate folosi 1 ml la 1 litru de motorina, iar cleanerul 5144 contine 1-5% ethylhexylnitrate.
A se retine: nu vand si nici nu am vreun beneficiu de la liqui moly.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate