Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Restanta anul 1

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
pol8520

pol8520

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 10.01.2012
Salutare , sunt student in anul 2 la Facultatea de Electronica . Am o mica intrebare . Daca am ramas cu o restanta din anul 1 , pot sa platesc refacerea materiei si sustinerea examenului in anul 3  sau trebuie neaparat sa o fac in anul 2?

#2
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
nu platesti refacerea materiei, nu va veni nimeni sa-ti predea din nou toata materia, ci platesti taxa de reexaminare. asta e tot

#3
pol8520

pol8520

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 10.01.2012
Ma rog , ideea este ca in regulament scrie ca promovarea in anul 3 se face doar daca ai promovat toate disciplinele din anul 1 . Interesant este ca am vazut studenti din anul 3 sau chiar 4 la examene sau partiale ale materiilor din anul 1 . Din aceasta cauza stau si ma intreb daca nu cumva acea regula este neglijata de facultate deliberat si se afla acolo doar ca sa sperie studentii .

#4
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,087
  • Înscris: 06.01.2005
Electronica, unde?