Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
program recepție comenzi - cu coduri
Last Updated: Oct 28 2015 17:37, Started by
scintl
, Sep 02 2015 16:55
·
0
#1
Posted 02 September 2015 - 16:55
Bună ziua!
Sunt în căutarea unei soluții software pentru eficientizarea / fluidizarea lucrului în firmă. Primim comenzi către printare, fiecare cu specificațiile ei. Caut un soft care să îmi ofere posibilitatea, după ce am atașat un sticker cu un cod unic de identificare, să vizualizez detalii despre comanda respectivă, status-ul ei, cine a preluat-o, cine e responsabil de ea, cât e făcut din ea și nu numai. Am avut în minte modelul Cargus / FanCurier / UPS. Aștept sugestiile voastre cu interes! Salut, cu respect, întregul colectiv al acestui forum! |
#2
Posted 02 September 2015 - 17:18
Despre ce numar de comenzi zilnice vorbim? (Daca sunt putine poate un Excel va fi suficient)
Cate persoane participa la toata treaba? (Daca sunt multe atunci e nevoie de server, probabil acces diferit la functii) Vrei ca softul sa faca si altceva decat evidenta comenzilor si a productiei? (Asta, in mare parte, va dicta si costul aplicatiei) Comenzile in ce format sau cum vin? (daca sunt documente atunci mai e nevoie de o prelucrare a loc, daca sunt telefonice atunci e nevoie , probabil, de un modul separat) Si probabil mai sunt cateva dar nu imi aduc aminte acum sau ii las pe altii sa le puna. Edited by sorin147, 02 September 2015 - 17:18. |
#3
Posted 03 September 2015 - 08:22
Muțumesc pentru întrebări și interes.
Excel exclus. Prea editabil. Mecanismul e cam așa: vine un client care vrea X exemplare din fișierul Y. Dar mai are, pe stick/ne trimite pe mail, un fișier Z, ce urmează sa-l facă după ce terminăm noi cu Y. Că vrea să vadă cum iese, că mai lucrează la el... diverse motive. Între timp mai pot apărea alți clienți și ei cu cererile lor, cu fișierele lor... Echipa de lucru e din doi operatori. Unul printează, altul verifică dacă e cazul calitatea printului. Cine preia comanda telefonic sau prin internet are nevoie să noteze undeva numărul de exemplare, detaliile pe care clientul le specifică și altele necesare pentru realizarea comenzii (spre ex, dacă trebuie cumpărată hârtie sau mai știu eu ce... asta se poate rezolva ușor cu o secțiune cuprinzătoare de Notes, care să admită câteva sute, poate chiar mii de caractere). Odată ce s-a preluat comanda, dacă s-au notat cele dorite de client, e de ajuns ca echipa care va lucra/executa efectiv comanda să citească chestiile pe care le-a notat persoana ce a preluat comanda. În timpul procesului mă interesează să pot pune status: Începută, În curs, Terminată, Probleme tehnice sau alte status-uri care să ne ajute să ne dăm seama, la venirea clientului, de ce comanda nu a putut fi gata la timp. Mai sunt cazuri și de genul. După ce s-a terminat comanda, aceasta va trece la un alt departament, care spre exemplu se ocupă de împachetarea ei sau de fațetare, dacă e cazul. Unii poate vor cărți. Și noi trebuie să știm că a ajuns la departamentul respectiv. Să existe acolo notat. (Apropo, legat de fișier, fiindcă ai menționat. Dacă se denumește fișierul cu numărul unic de identificare, la preluarea comenzii, cred că asta ne scapă de atașamente sau mai știu eu ce rubrici care ar încărca un asemenea soft.) La fel, să știm și care e status-ul lucrului în cadrul celui de-al doilea departament.. dat fiind faptul că vorbim de o lucrare importantă, complexă și cu un număr de exemplare suficient de luat în considerare. Și dacă toate chestiile de mai sus ar fi disponibile, desigur că mă gândesc și la un fel de History sau Archive de unde eu pot să-mi scot niște date: pot vedea cât s-a lucrat, ce s-a realizat, de ce s-au decalat termenele de predare, cauze, probleme tehnice sau altele.. Pe șleau, pot fi un fel de Big Brother al echipei și o pot ajuta. Când se lucrează pe mai multe mașini, cu echipe mici pentru fiecare mașină, softul acesta ar prinde excelent. Aștept cu interes alte idei, sugestii și întrebări! Sper că am răspuns corespunzător întrebărilor și am zugrăvit o imagine destul de bună a subiectului în discuție. Toate cele bune! |
#4
Posted 03 September 2015 - 09:19
ai un astfel de fisier? pune-l aici sa vedem ce format are si ce date contine.
|
#5
Posted 03 September 2015 - 09:31
nu cred că e necesar. un simplu pdf cu un text, spre ex. textul unei cărți. un astfel de pdf ar avea peste 250 pagini. să spunem că fișierul ar avea 40-50 mb.
dacă e vorba de ceva mai mic, ar fi maxim 10 mb. spre ex, cum e o copertă de carte. Edited by scintl, 03 September 2015 - 09:31. |
#6
Posted 03 September 2015 - 09:39
bun, atunci ce sa inteleg? numele fisierului reprezinta un ID unic si softul sa afiseze statusul comezii (a id-ului respectiv) pe baza datelot introduse de diversi useri de prin diverse compartimente ?
cam asa ceva? |
#7
Posted 03 September 2015 - 09:47
da. este corect ceea ce ai spus.
nu mă interesează atât de mult fișierul în sine, cât mă interesează tranzitul lui. fișierul e într-un folder, pe un calculator, de care știe toată lumea. eventual pe server. dacă se cunoaște numărul unic de identificare, se ia de acolo și se lucrează cu el. tranzitul e important: să știu la ce departament e comanda, în ce status, cine se ocupă de ea ș.a. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users