Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Help ! Programare in JAVA

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Smartisbetter

Smartisbetter

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 02.09.2015
Salut tuturor !!  Am niste grile de rezolvat si as aveam nevoie de ajutorul cuiva care stie programare in Java deoarece eu sunt incepator in acest program si as vrea sa fiu sigur ca le-am facut corect asa daca se poate sa se uite cineva peste ele si sa imi spuna care credeti ca ar fii raspunsul cel mai corect m-ati ajuta enorm . Va multumesc !!
raspunsurile mele :
1-c
2-a
3-
4-c
5-d
6-d
7-b
8-c
9-d
10-b,c
11-a,d
12-b
13-
14-c ,d ,e
15 -b
16-b
17
18 -d

Attached Files


Edited by Smartisbetter, 02 September 2015 - 15:52.


#2
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,423
  • Înscris: 10.08.2005

Quote

eu sunt incepator in acest program si as vrea sa fiu sigur ca le-am facut corect
aratam noi a debugger?
p.s. nu vad sa fi raspuns la nici una, deci n-ai facut nimic

Edited by MarianG, 02 September 2015 - 15:39.


#3
4evryng

4evryng

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 24.10.2007
50euro chioratul pentru calitatea pozelor
100euro rezolvarea

Acum serios, tu ce ai facut? Grilele alea sunt aiurea, pentru ce imi trebuie sa stiu pe de rost ce metode am pentru List? De curiozitate pentru ce iti trebuie!?

Edited by 4evryng, 02 September 2015 - 15:48.


#4
dgamma

dgamma

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,989
  • Înscris: 02.09.2011