Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Retur produse ridicare in magazin
#1
Posted 02 September 2015 - 09:04
Se poate returna un produs care a fost comandat online dar cu ridicare in magazin? In OG 130/2000 nu se specifica asta, dar spune asa : CAPITOLUL II
Dreptul de denuntare unilaterala a contractului Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor Teoretic contractul a fost facut la distanta, comanda fiind facuta online. |
#2
Posted 02 September 2015 - 09:13
Nu cred ca se aplica. "contractul" se refera la tranzactia de cumparare, odata ce ai cumparat contractul s-a finalizat. Poti rezilia ceva cata vreme inca nu s-a indeplinit.
|
#3
Posted 02 September 2015 - 09:19
Cred ca in fiecare saptamana aproape apare un astfel de thread, pana nu se loveste de problema romanul nu are habar cum sta treaba cu comerțul online.
De reținut ! Daca comanzi de la un magazin mic pt. uneori doar pt. 20-30 lei economie in nici un caz nu te duci sa ridici produsul din magazin, stai cuminte acasă si aștepți curierul ! Daca ceva nu-ti convine poti returna fara probleme produsul in 14 zile ! (OUG ala din 2000 toamna este aborgat de ceva vreme). Exceptie face doar emagul. Singurul magazin din RO de nota 10 in ceea ce priveste returnarea unui produs. La altex trebuie citite bine conditiile de returnare pt. produsele ridicate din magazin ! Unele produse, in anumite condiții se pot returna si dacă au fost ridicate din magazin. Edited by MD, 02 September 2015 - 09:32. |
#4
Posted 02 September 2015 - 09:23
Sunt obligați să ți-l primescă pe parcursul a 14 zile. „Suntem cetățeni europeni și avem drepturi...”
La eMAG se poate în orice condiții; la CEL specifică ceva pe site: „Produsele comandate online ce au ca modalitate de livrare: ridicarea de la punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie). Ne rezervam dreptul de a verifica si accepta produsul la solicitarea clientului”. Mi se pare straniu... Edited by yanni17, 02 September 2015 - 09:30. |
#5
Posted 02 September 2015 - 09:29
Daca ai semnat vreo hartie la ei cand ai fost sa ridici produsul, se considera ca acel contract a fost incheiat in magazin (iese de sub incidenta contractului de la distanta) si nu mai beneficiezi de dreptul de retur.
Edited by Dares, 02 September 2015 - 09:29. |
#6
Posted 02 September 2015 - 09:33
Dar legea ce spune in privinta asta? Ok ei pe site pot sa scrie ce vor ei. Intradevar am semnat "o foaie" cand am ridicat produsul.
Produsul a fost ridicat ieri de la ei. Nu au trecut nici 24 de ore. Produsul nu este defect dar nu este ce ma asteptam. Pentru produsele luate direct din magazin nu exista o perioada de retur de 24/48 de ore? LE: pe un site romanesc speicifica asta : Quote
Dacă clientul ridică produsul din magazin, mai este aplicabil dreptul de retragere? Da. Dreptul de denunțare unilaterală se aplică în cazul contractelor la distanță, deci contează doar dacă acordul de voință s-a făcut la distanță (Internet, telefon, fax etc.). Este irelevant modul de trimitere sau ridicare a produsului, ca și modalitatea de plată. Singurul caz în care nu ar fi aplicabil este cel în care clientul comandă un produs online, vine în magazin și acolo se răzgândește și de fapt cumpără un alt produs văzut acolo. Edited by mihai_tudose2006, 02 September 2015 - 09:45. |
#7
Posted 02 September 2015 - 09:47
Nu am gasit articol de lege prin care sa oblige comerciantul sa accepte retur la produsele preluate din magazin.
Singurul aspect de acest gen este specificat pentru cazurile cand produsele sunt livrate prin curierat catre client, asa zisele "contracte incheiate la distanta". Asadar, nu ai ce sa faci decat sa "cazi la pace" cu cei de la magazinul din care ai ridicat personal produsele. Tine deci de politica comerciantului in asemenea cazuri. Atat. Edited by Ciubex, 02 September 2015 - 09:48. |
#8
Posted 02 September 2015 - 09:47
legea spune ca doar contractele la distanta au drept de retur. "spiritul" legii este ca de la distanta e posibil sa nu-ti dai seama de anumite proprietati ale produsului si nici nu-l poti testa. daca ridici produsul din magazin, atunci il ai in fata si-l poti testa cat vrei, deci nu se justifica dreptul neconditionat de retur.
si nu, nu exista nici o obligatie legala de acceptare a unui retur atunci cand produsul e luat direct din magazin. dar poti discuta cu cei de la magazinul respectiv, poate sunt de acord sa-l primeasca inapoi sau sa-ti dea altceva la schimb. |
#9
Posted 02 September 2015 - 09:48
Daca se ridica de la ei - e achizitie fizica nu online.
Ti-au rezervat marfa online dar te-ai dus la ei si ti-au facut atunci factura si certificat de garantie. Achizitie online e doar atunci cand primesti marfa ( si factura ) prin curier. In rest depinde de magazin - sunt magazine care pot accepta retur in termen de 24-48h, altele chiar si 3-7 zile. Alteel nu accepta nimic si sunt totusi legali. |
#10
Posted 02 September 2015 - 09:48
mihai_tudose2006, on 02 septembrie 2015 - 09:33, said:
Dar legea ce spune in privinta asta? Ok ei pe site pot sa scrie ce vor ei. Intradevar am semnat "o foaie" cand am ridicat produsul. Produsul a fost ridicat ieri de la ei. Nu au trecut nici 24 de ore. Produsul nu este defect dar nu este ce ma asteptam. Pentru produsele luate direct din magazin nu exista o perioada de retur de 24/48 de ore? LE: pe un site romanesc speicifica asta : Ceea ce invoci tu se refera strict la comertul online.Doar acolo este valabila returnarea produselor in cele 14 zile regulamentare.Ca unii au un termen mai lung,nu inseamna neaparat ca sunt singurii de nota 10.Cele 14 zile sunt arhisuficiente ca sa-ti seama ca ai gresit. De asemenea in cazul tau,NU SE aplica aceea lege. |
|
#11
Posted 02 September 2015 - 09:52
Ok, dar daca contractul s-a incheiat ieri, cand am fost sa ridic produsul, de ce data facturii este data in care am facut comanda online mai exact 27.08.2015?
Edited by mihai_tudose2006, 02 September 2015 - 09:52. |
#12
Posted 02 September 2015 - 10:16
Factura e una, iar cand ai ridicat din magazin produsul, e altceva. Repet, incheierea contractului se considera in momentul in care ai intrat in posesia produsului.
|
#13
Posted 02 September 2015 - 10:23
Am făcut și eu greșeala de a ridica un telefon dintr-un punct de livrare emag pe 14 august. Am făcut cerere de retur duminică și până acum n-am primit niciun răspuns pe e-mail, iar la telefon nu reușesc să-i prind. Poate rezolv mergând direct în acel punct de livrare.
|
#14
Posted 02 September 2015 - 10:29
Logatu, on 02 septembrie 2015 - 10:23, said:
Am făcut și eu greșeala de a ridica un telefon dintr-un punct de livrare emag pe 14 august. Am făcut cerere de retur duminică și până acum n-am primit niciun răspuns pe e-mail, iar la telefon nu reușesc să-i prind. Poate rezolv mergând direct în acel punct de livrare. Du-te fara probleme la ei la sediu. La emag poti sa returnezi produsul in conditiile astea. |
#15
Posted 02 September 2015 - 10:40
suna-i si discuta cu ei. de obicei sunt mult mai flexibili daca vrei sa-l schimbi cu un produs tot de la ei eventual adaugand bani.
|
|
#16
Posted 02 September 2015 - 10:54
Logatu, on 02 septembrie 2015 - 10:23, said:
Am făcut și eu greșeala de a ridica un telefon dintr-un punct de livrare emag pe 14 august. Am făcut cerere de retur duminică și până acum n-am primit niciun răspuns pe e-mail, iar la telefon nu reușesc să-i prind. Poate rezolv mergând direct în acel punct de livrare. La emag este sigur ca ti-l primesc inapoi in 30 de zile, ca nu ti-au răspuns la mail in 2 zile este altceva dar sigur il poti returna fara pb. Daca mergi intr-un showroom rezolvi pe loc problema. |
#17
Posted 02 September 2015 - 16:55
Am cumparat din Carrefour berceni,o masina de cusut;dupa fix 30 zile m-am prezentat la magazin si am cerut banii inapoi.Dupa 45min asteptare,s-a prezentat o angajata si la intrebarea ''de ce o returnati'' am raspuns sec:pt ca nu face ceea ce mi s-a spus.Am primit banii in 5 minute.Intamplarea...acum 2 ani...
|
#18
Posted 02 September 2015 - 21:56
Comentariu general pentru toti cei care au scris randurile de mai jos: OUG 34/2014 spune la articolul 8 :
(9) Momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul confirmării, pe un suport durabil, de către profesionist a acceptării comenzii transmise de consumator. Daca sunteti interesati o sa gasiti pe Drept Online urmatoarea explicatie: Contractul de vanzare – cumparare comerciala este acel contract prin care o parte ( vanzatorul ), se obliga sa transmita dreptul de proprietate asupra unui bun catre cealalta parte ( cumparator ), care se obliga sa plateasca o suma de bani drept pret. Un contract presupune un acord de vointe ce da nastere la obligatii. Un contract nu se incheie in momentul efectuarii platii, in momentul emiterii facturii fiscale sau in momentul primirii produsului. Toate acestea sunt abuzuri ale comerciantilor pe care de cele mai multe ori consumatorii le accepta. Pe cei care nu sunt de acord cu cele de mai sus i-as ruga sa imi raspunda la doua intrebari: 1) Daca plata se efectueaza online si ridicarea produsului se face in magazin, despre ce fel de contract vorbim? Daca momentul incheierii contractului este emiterea facturii fiscale, pe ce baza imi incaseaza comerciantul banii? 2) Chiar credeti ca exista vreun comerciant care sa va lase sa testati orice produs in magazin inainte de a face plata ? De ce ati accepta explicatii puerile care justifica abuzul ? overseas, on 02 septembrie 2015 - 09:13, said:
Nu cred ca se aplica. "contractul" se refera la tranzactia de cumparare, odata ce ai cumparat contractul s-a finalizat. Poti rezilia ceva cata vreme inca nu s-a indeplinit. Dares, on 02 septembrie 2015 - 09:29, said:
Daca ai semnat vreo hartie la ei cand ai fost sa ridici produsul, se considera ca acel contract a fost incheiat in magazin (iese de sub incidenta contractului de la distanta) si nu mai beneficiezi de dreptul de retur. Ciubex, on 02 septembrie 2015 - 09:47, said:
Nu am gasit articol de lege prin care sa oblige comerciantul sa accepte retur la produsele preluate din magazin. _Smiley_, on 02 septembrie 2015 - 09:47, said:
legea spune ca doar contractele la distanta au drept de retur. "spiritul" legii este ca de la distanta e posibil sa nu-ti dai seama de anumite proprietati ale produsului si nici nu-l poti testa. daca ridici produsul din magazin, atunci il ai in fata si-l poti testa cat vrei, deci nu se justifica dreptul neconditionat de retur. eiffel, on 02 septembrie 2015 - 09:48, said:
Daca se ridica de la ei - e achizitie fizica nu online. Achizitie online e doar atunci cand primesti marfa ( si factura ) prin curier. Ciubex, on 02 septembrie 2015 - 10:16, said:
Factura e una, iar cand ai ridicat din magazin produsul, e altceva. Repet, incheierea contractului se considera in momentul in care ai intrat in posesia produsului. Edited by alexoiuy, 02 September 2015 - 21:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users