Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.8 tdci 2008
Last Updated: Nov 18 2015 22:58, Started by
andreyTer
, Sep 01 2015 17:59
·
0
#1
Posted 01 September 2015 - 17:59
Astazi am fost in oras la cumparaturi(40km distanta de unde stau eu), am ajuns si am parcat pe undeva, am rezolvat niste probleme si cand sa plec iar cu ea, am bagat contactul, am asteptat ca de fiecare data sa se stinga martorii din bord si apoi am pornit motorul. Dupa 3 secunde s-a oprit singur. Precizez ca uitasem sa opresc clima inainte sa opresc motorul dupa ce am parcat prima data. Deci cand i-am dat contact, a pornit si clima. Panica panica panica. Incerc din nou s-o pornesc ... nimic ... invartea electromotorul si atat. A pornit abia la a 3-a sau a 4-a cheie. Am asteptat un pic sa vad daca se mai opreste si nu s-a oprit. Am plecat mai departe, am avut de mers prin tot orasul ... nu s-a mai intamplat deloc. Pornea foarte repede ca de obicei. Am fost si acum seara cu ea si a pornit normal.
Precizez ca i-am facut schimb de de toate acum 1 saptamana ) (filtru polen,aer,ulei,motorina, kit distributie,curea accesorii, ulei si 2 amortizoare). In bord nu aveam niciun martor aprins cum ca ceva ar fi in neregula. In rest n-are nimic ... trage de rupe, nu scoate fum, nu se aud zgomote ciudate. De la ce o fi fost ? Alimentez de la petrom. Precizez ca atunci cand a schimbat filtrul de motorina, in acel decantor(sau cum s-o numi chestia aia in care sta filtrul) era pe fund numai apa si mizerie. Edited by andreyTer, 01 September 2015 - 18:01. |
#2
Posted 01 September 2015 - 18:14
o fi nimerit vreun gunoi, daca nu mai face probleme mergi linistit
|
#3
Posted 01 September 2015 - 18:16
Sa ma astept sa mai apara faze de genul ? Atat de proasta este motorina ?
|
#4
Posted 01 September 2015 - 18:19
pai poate nici nu e motorina 100%, unii au innimerit apa la pompa sau ceva de genul. Schimba statia. Ideal ar fi sa scoti apa si mizeria afara cat mai urgent.
Edited by xkos, 01 September 2015 - 18:19. |
#5
Posted 11 September 2015 - 06:46
Oook, revin cu aceeasi problema. Ieri dupa un drum de 100km(oras+afara), am ajuns acasa, iar dupa 10 min a trebuit sa plec iar cu ea. A facut aceeasi faza ... a pornit, s-a oprit repede si dupa nu mai pornea ... am incercat sa apas de cateva ori pe acceleratie si abia apoi cand i-am dat cheie a pornit cu greu. Incep sa cred ca nu este de la ce s-a spus mai sus.
Ceva pareri ? |
#6
Posted 11 September 2015 - 06:55
Ai cumva alarma la masina? Sau e cumva bateria de la cheie slaba?. Daca nu mergi la mecanic sa verifice sa nu ai aer la filtrul de motorina.
|
#7
Posted 11 September 2015 - 07:02
andreyTer, on 11 septembrie 2015 - 06:46, said:
Oook, revin cu aceeasi problema. Ieri dupa un drum de 100km(oras+afara), am ajuns acasa, iar dupa 10 min a trebuit sa plec iar cu ea. A facut aceeasi faza ... a pornit, s-a oprit repede si dupa nu mai pornea ... am incercat sa apas de cateva ori pe acceleratie si abia apoi cand i-am dat cheie a pornit cu greu. Incep sa cred ca nu este de la ce s-a spus mai sus. Ceva pareri ? Edited by missionnad, 11 September 2015 - 07:04. |
#8
Posted 11 September 2015 - 09:03
100% iti prinde aer pe la filtru si se dezamorseaza.E problema comuna la cam toate dieselurile.Daca mecanicul nu schimba corect filtrul si nu se asigura ca etanseaza perfect(ori e defect suportul filtrului), Garnituri tasate, oringuri si ce o mai fi acolo asa patesti.
|
#9
Posted 11 September 2015 - 09:17
Cand i-a facut schimburile, dupa ce a pus noul filtru de motorina, a pus capacul de la acel suport, l-a strans foarte tare si apoi a folosit o pompa mica electrica care tragea motorina de la masina si o baga in filtru ... i.a bagat pana nu mai avea loc ... voi merge totusi intr-o zi la el sa vad ce spune.
Multumesc pentru raspunsuri. |
#10
Posted 11 September 2015 - 09:32
Sa nu fie din cauza ca l-a strans foarte tare,cred ca la fel a pățit si amicul meu la 1.6 tdci.A strans f tare,iar acolo fiind din plastic a crapat.
|
|
#11
Posted 17 September 2015 - 17:24
Am fost azi cu ea pe tester, a aratat o eroare, nu mai stiu codul, dar spunea ceva de genu': presiune Senzor rampa scazuta.
Am asteptat vreo juma de ora pana s-o vada, a pornit-o el si s-a oprit motorul de fata cu mecanicu'. A sters eroarea, am asteptat iar vreo 15 min si nu s-a mai oprit la prima cheie. A zis ca daca mai face pana maine, sa o aduc maine sa o desfaca pe la filtru de motorina( i-am spus ce mi-ati spus si voi ). Am plecat pe la 17 din oras, totu' ok, 110/120 km/h, trage de rupe, aproape de localitatea unde stau, facea de parca i se taia alimentarea, a facut de 3 ri asa si apoi Engine Malfunction in bord. Am tras pe dreapta, am oprit motoru'. Niciun martor aprins in bord care sa indice ceva. Am pornit.o iar, bag intaia, dau sa plec, 2500 rot/min, poc iar a aparut. Opresc iar, pornesc iar, bag intaia, a doua, poc iar a aparut( mi-a taiat acceleratia si nu mai aveam ce sa fac).Pornesc, incerc s-o ambalez scoasa din viteza, se ambala ca dracu' si cand luam picioru de pe acceleratie, ramanea acul 2 sec la 1200 ture si apoi se reducea singura si la relatiu avea fluctuatii de ture. A 3a oara poate cu noroc...intaia, a doua si n-am mai incercat a 3a, am mers asa cu 40km/h pana am ajuns acasa. In tot timpul asta, mergea f prost, imi dadea impresia ca i se taia alimentarea. Am lasat-o vreo 5-10 min, am pornit-o, am ambalat-o si se ambala normal. L-am sunat pe mecanic si maine mi-a spus sa merg inapoi. Sper sa ajung cumva ca sunt vreo 35 km. Voi ce parere aveti ? Edited by andreyTer, 17 September 2015 - 17:26. |
#12
Posted 18 September 2015 - 12:45
Completare pentru ieri : am lasat-o o ora, apoi am zis sa ies pe drum cu ea sa vad daca mai face, am plecat frumos, n-a comentat nimic, turbina e ok(se simte cand intra), fum nu iese deloc(injectoare ok) ... merg 400m, bag a 3a, iar a inceput sa faca ca atunci si a aparut acelasi mesaj, am tras pe dreapta din nou si am incercat sa continui, a facut asa de vreo 3 ori, la intoarcere, a facut asa o data, si dupa am bagat acceleratia la podea cu a 3a si tragea destul de ok, dar avea momente cand parca pierdea putere ... am mers asa turata vreo 200m si am scos-o din viteza ca eram aproape de casa.
Update de azi: Am ajuns cu ea bine pana in oras(~40km), n.a mai facut figuri, doar se simtea cateodata ca i se taie alimentarea pentru o secunda, dar nu s.a mai oprit. A bagat testeru' pe ea si i.a dat ceva eroare de la regulatorul de presiune. Imi zicea el ca e vreo 3 mil, da' a sunat la un magazin de piese de unde am mai luat eu si costa de fapt 5 mil jumate. Nici nu mai am curaj sa merg cu ea, am lasat.o in oras la un prieten. Maine vine piesa si merg sa o faca. L-am intrebat de 4 ori daca este absolut sigur ca aceea e problema. Doamne ajuta sa fie aia si nu altceva ca bani nu mai am si o sa am nevoie de masina in urmatoarele saptamani. // Am vrut sa dau edit, insa butonul a disparut. Edited by andreyTer, 18 September 2015 - 12:47. |
#13
Posted 19 September 2015 - 10:56
Salut, revin cu update pentru "minunata" zi de azi.
A schimbat piesa, nici 5 min n.a durat, am facut o tura de oras si mergea bine. Am terminat ce mai aveam de facut prin oras si dau apoi sa plec catre casa. Aproape de iesirea din oras, in viteza a 2a mi.a aparut acelasi mesaj, am oprit pe dreapta, am asteptat un minut, am pornit si am plecat. La plecare facea de parca i se intrerupea alimentarea si am bagat acceleratia la podea, a facut de vreo 3-4 ori apoi n.a mai facut, a mers normal. Apoi in toti astia ~40km am simtit de 2 ori ca i se intrerupe alimentarea. Reprize foarte scurte. O sa merg intr.o zi iar la mecanic sa o bage pe tester sa vada ce erori ii da...doar asa de curiozitate, ca de bagat bani nu mai bag in ea anul asta. Dupa faza aia de la iesire din oras ma gandesc ca am dat 550 lei degeaba. Nu s.a mai uitat la filtrul de motorina, dar cand o sa merg o sa.i spun sa.l desfaca, azi am uitat. PS: Sper ca nu supar pe nimeni pentru ca am postat in continuare. |
#14
Posted 18 November 2015 - 22:58
Revin cu ceva informatii, poate a experimentat cineva acelasi lucru si stie rezolvarea problemei.
Nu am mai condus masina de o luna jumate, dar au mai mers ai mei cu ea si au avut aceeasi problema. La un drum de ~40km au primit si ei mesajul acela in bord(fara niciun alt martor aprins) de 2 ori. Au mers direct la tester si i-a dat eroare pe cilindrul 3. Eroare pe care am primit-o si eu cand am fost cu ea pe tester prin septembrie. Prima data se pare ca am mers pe "bâjbâite" si am schimbat ceva regulator de presiune si se pare ca am dat degeaba 550 lei .... Astept ceva sfaturi ! Multumesc anticipat. // Si inca ceva, s-a blocat un CD si nu am reusit sa-l scot in niciun fel. E greu de desfacut cd-playerul ? Edited by andreyTer, 18 November 2015 - 23:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users