Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Numere de proba Germania
Last Updated: Dec 05 2015 20:56, Started by
AlexMihai123456
, Sep 01 2015 16:36
·
0
#1
Posted 01 September 2015 - 16:36
Buna ziua
Cautand pe internet(mai ales pe autovit) am observat multe masini cu numere cu banda rosie de proba din Germania. Par ok, intretinute si curate, insa sunt mult mai ieftine decat masinile inmatriculate. Bineinteles ca m-am gandit si la varianta ca au fost accidentate si reparate, sau cu km dati inapoi.. Dar oare sa fie asa multi care fac asta? Sunt foarte multe masini de genul asta. Si daca masinile sunt bune, ce motiv au sa le aduca in Romania pentru a le vinde imediat cu acele numere? Nu inteleg. Poate ma ajuta cineva. Multumesc! |
#2
Posted 01 September 2015 - 16:54
esti sigur ca sunt numere de proba?
genul asta de numere se elibereaza doar producatorilor si dealer-ilor, si nu cred ca-ti vinde nimeni asa ceva. |
#3
Posted 01 September 2015 - 16:56
#4
Posted 01 September 2015 - 17:12
Nu sunt numere de proba, sunt numere provizorii si probabil sunt numere pentru masini pentru export.
Nu stiu de ce banda rosie vorbesti. https://en.wikipedia...ates_of_Germany |
#5
Posted 01 September 2015 - 17:15
Friskey, on 01 septembrie 2015 - 17:12, said:
Nu sunt numere de proba, sunt numere provizorii si probabil sunt numere pentru masini pentru export. Nu stiu de ce banda rosie vorbesti. https://en.wikipedia...ates_of_Germany |
#6
Posted 01 September 2015 - 17:15
Friskey, on 01 septembrie 2015 - 17:12, said:
Nu sunt numere de proba, sunt numere provizorii si probabil sunt numere pentru masini pentru export. Nu stiu de ce banda rosie vorbesti. https://en.wikipedia...ates_of_Germany Attached Files |
#8
Posted 01 September 2015 - 18:52
Edit: am sters raspunsul initial. Ti-am mai citit o data postarea si nu merita timpul pierdut pt un raspuns...
Edited by Lowrider, 01 September 2015 - 19:00. |
#9
Posted 01 September 2015 - 19:20
În cazul achiziţionării de autovehicule din Republica Federală Germania, destinate a circula pe drumurile publice din România, trebuie solicitate autorităţilor competente germane plăcuţe cu numere de înmatriculare de export (plăcuţe cu numere de înmatriculare cu caractere de culoare neagră, în care perioada de validitate este înscrisă în partea din dreapta, pe fond roşu). Conducerea unui vehicul care nu are drept de circulaţie pe teritoriul statului român constituie infracţiunea de punerea în circulaţie sau conducerea unui autovehicul neînmatriculat.
sursa: https://www.igpr.ro/...nicat1436359538 |
#10
Posted 02 September 2015 - 07:02
AlexMihai123456, on 01 septembrie 2015 - 16:56, said:
Da, de la dealeri din cauza asta sunt convins ca te inseli si ca masinile respective nu au numere de proba, ci sunt numere temporare. poza postata de tine fix asta contine. si ca raspuns la intrebarile din primul topic: da, sunt multi care aduc masini lovite, le repara si le vand "ca noi". sunt multi care dau kilometrajul inapoi si-ti vand "masina unui pensionar, a facut 25.000 km in 20 de ani pentru ca mergea doar pana la piata". daca vrei sa afli preturile reale pentru acele masini, intra pe un site gen mobile.de si vei vedea cu cat se vand acolo. |
|
#11
Posted 02 September 2015 - 14:50
denumirea oficiala a numarului din poza este Ausfuhrkennzeichen, adica numar pentru export. Cifrele din dreapta reprezinta data limita pana cand vehicolul este asigurat in germania si are voie sa circule pe drumurile publice (in germania). in cazul din exemplu este 9 septembrie 2005.
pana la acea data masina trebuie exportata din germania. valabilitatea numarului in sine este de 1 an. ce altfel de numar sa aibe masini aduse din germania, daca nu numere de export? cine-i suficient de loaza sa-si vanda si sa predea masina inmatriculata pe numele lui? ca fix asta se inampla daca lasi numerele vechi. |
#12
Posted 02 September 2015 - 21:46
Acum am inteles, multumesc tuturor pentru raspunsuri, numai bine!
|
#13
Posted 05 December 2015 - 20:56
Salut, un prieten si-a cumparat de la ceva autohaus un Golf6 si are numere din astea cu rosu si negru. S-a apucat deja si si-a facut pe saptamana viitoare programare la RAR si traducere acte, se gandea sa isi faca si Casco, ii e frica de banii dati.
Intrebarea mea este: - poate merge la RAR cu masina neradiata de pe Germania ? Il primesc cu numerele astea ? - daca nu reuseste sa traduca actele pana atunci, il primesc aia ? - poate face Casco cu numerele astea ? Eu i-am zis ca cred ca nu, ca trebuie sa o inscrie permanent pe RO. Multumesc Edited by nicolaie, 06 December 2015 - 12:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users