Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Nelamurire Emag

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
23 replies to this topic

#1
d4rk_ang3l91

d4rk_ang3l91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 23.11.2011
Buna ziua, am trimis un produs la Emag la garantie, in data de 17.08.2015. In aceasta data am completat formularul de la ei de pe site, in aceeasi zi a si venit curierul dupa produs. Produsul a ajuns in service in data de 20.08.2015, pana astazi nu am primit nici un semn de la ei. I-am sunat, ei au spus ca cele 15 zile nu au trecut, deoarece la ei a ajuns in data de 20.08.2015. De cand se calculeaza acele 15 zile legale?

#2
-denis-

-denis-

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 20.08.2015

View Postd4rk_ang3l91, on 01 septembrie 2015 - 16:26, said:

Buna ziua, am trimis un produs la Emag la garantie, in data de 17.08.2015. In aceasta data am completat formularul de la ei de pe site, in aceeasi zi a si venit curierul dupa produs. Produsul a ajuns in service in data de 20.08.2015, pana astazi nu am primit nici un semn de la ei. I-am sunat, ei au spus ca cele 15 zile nu au trecut, deoarece la ei a ajuns in data de 20.08.2015. De cand se calculeaza acele 15 zile legale?
Nu e clar că dacă a ajuns in 20.08.2015 la ei în service, de atunci se calculează cele 15 zile?

#3
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,622
  • Înscris: 12.02.2008
De cand l-a luat curierul

#4
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,394
  • Înscris: 06.11.2014
Normal ar fi ca data de referinta sa fie cand il primesc, ca doar nu-l pot repara in masina curierului sau telepatic..

#5
-denis-

-denis-

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 20.08.2015

View Postnicu131, on 01 septembrie 2015 - 16:31, said:

De cand l-a luat curierul
Şi cum pot lucra dacă produsul încă nu a ajuns la service-ul lor? Logic e să se calculeze 15 zile din momentul în care produsul a ajuns la ei in service.

Edited by -denis-, 01 September 2015 - 16:33.


#6
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Eu stiam ca sunt 15 zile lucratoare.

#7
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Daca tu pleci cu el de acasa, pe jos, se ia in calcul de cand ai plecat tu de acasa?! Ce chestie. Nu iti este clar ca ziua ca se calculeaza din momentul in care a ajuns la ei?

#8
d4rk_ang3l91

d4rk_ang3l91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 23.11.2011
Eu cand ma duc la un magazin (fizic, nu online) cu un produs defect, imi scrie pe hartia primita de la ei (exemplu: data primire: 01.09.2015, data maxima in care primesti produsul inapoi: 16.09.2015) si daca primesc produsu in data de 16, vad pe hartie "data ajungere in service: 03.09" sau etc :) deci...am patit ca am trimis un mouse intr-o seara, mi-a zis ca numa a doua zi il poate trimite...a patra zi era inapoi deja :)

#9
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
"Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului." Asta scrie in lege! E problema Emagului sa isi aleaga o firma de curierat serioasa sau se le imputeze alora costurile. Ce e aberatia asta, 15 zile de cand a ajuns la ei? Pai daca il trimite cu Posta Romana si face 2 saptamani ? Sau daca se imbata curierul pe drum si pierde pachetul ce fac astept 1 luna pana confirma firma de curierat ca l-au pierdut ?

#10
Ditian

Ditian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,167
  • Înscris: 04.07.2007
Daca l-ai trimis la Depanero ai un cod de inregistrare prin care urmaresti status-ul produsului. Si la mine a durat ceva aproape de cele 15 zile.

#11
d4rk_ang3l91

d4rk_ang3l91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 23.11.2011

View Postfilipxxx, on 01 septembrie 2015 - 16:45, said:

"Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului." Asta scrie in lege! E problema Emagului sa isi aleaga o firma de curierat serioasa sau se le imputeze alora costurile. Ce e aberatia asta, 15 zile de cand a ajuns la ei? Pai daca il trimite cu Posta Romana si face 2 saptamani ? Sau daca se imbata curierul pe drum si pierde pachetul ce fac astept 1 luna pana confirma firma de curierat ca l-au pierdut ?

Asa stiu si eu, din moment ce nu de la service am cumparat produsul, mi se pare absolut normal ca cele 15 zile, sa fie de cand am adus la cunostiinta celor de la Emag, ca produsul nu functioneaza conform specificatiilor.

View PostDitian, on 01 septembrie 2015 - 16:47, said:

Daca l-ai trimis la Depanero ai un cod de inregistrare prin care urmaresti status-ul produsului. Si la mine a durat ceva aproape de cele 15 zile.

Am codul de inregistrare de la Emag, si cel de la Depanero. Doua coduri diferite, la niciunul din ele nu imi apare fisa service !!! Imi apare fisa service indisponibila, sau ceva de genul. Am pus alt e-mail acolo, decat cel pe care e contul de Emag, conteaza?

#12
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
depanero...hmm, esti fript. ce produs ai la aia la reparat?

#13
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Ce logica aveti. Maine-poimaine vor aparea situatii de genul: am anuntat eMagul ca s-a stricat produsul, dar nu vreau sa-l predau la curier azi, ci peste o saptamana, sau l-am trimis cu Posta Romana ca asa am vrut eu. Desigur, cele 15 zile curg din momentul in care ai anuntat eMagul. Restul e can-can.

Sau nu a livrat curierul. Nu-i asa ca trebuie ca eMagul sa-ti repare... "aerul"?

Edited by dexterash, 01 September 2015 - 16:58.


#14
d4rk_ang3l91

d4rk_ang3l91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 23.11.2011
Ceva masina de tocat, nu toaca, calumea rosiile :) iti scoate coaja un minut, dupaia trebe sa desfaci ustensila aceea de rosie, sa o cureti, ca altfel nu mai scoate nimic, ramane in ea :)

#15
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
parca vad raspunsul depanero.... rosiile dvs sunt contrafacute, folositi rosii originale recomandate:)))

Edited by xkos, 01 September 2015 - 17:00.


#16
d4rk_ang3l91

d4rk_ang3l91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 23.11.2011

View Postdexterash, on 01 septembrie 2015 - 16:57, said:

Ce logica aveti. Maine-poimaine vor aparea situatii de genul: am anuntat eMagul ca s-a stricat produsul, dar nu vreau sa-l predau la curier azi, ci peste o saptamana, sau l-am trimis cu Posta Romana ca asa am vrut eu. Desigur, cele 15 zile curg din momentul in care ai anuntat eMagul. Restul e can-can.

Deci, daca tu duci un produs la magazinul de unde l-ai cumparat, pentru service, si ei iti scriu pe fisa de service "receptionat in data de 01.09.2015, si in maxim 15 zile ti-l aducem inapoi" da' ei ti-l trimit in data de 14.09 la service...e problema ta sau a lor? Eu cred ca e problema lor, nu tu esti de vina pentru incompetenta lor. Dar din moment ce tu le scrii dimineata celor de la Emag, si primesti in aceeasi zi raspuns ca un curier te va contacta pentru ridicarea produsului (la ei scrie ca in maxim 3 zile, deci MAXIM 3 zile, primesti raspuns daca se accepta sau nu la service produsul, si iti vor trimite un curier), si in aceeasi zi predai produsul curierului...rezulta din data aceea au 15 zile sa ti-l aduca !! Ca tu nu vrei sa il trimiti in ziua aia, ii problema ta, nu ii problema lor. Dar din moment ce tu l-ai trimis in aceeasi zi in care ti-au asigurat ei curierul, e fix problema lor ce fac mai departe, nu tu esti vinovat !

View Postxkos, on 01 septembrie 2015 - 17:00, said:

parca vad raspunsul depanero.... rosiile dvs sunt contrafacute, folositi rosii originale recomandate:)))

Haha, tare asta :))

#17
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postd4rk_ang3l91, on 01 septembrie 2015 - 17:02, said:

Deci, daca tu duci un produs la magazinul de unde l-ai cumparat, pentru service, si ei iti scriu pe fisa de service "receptionat in data de 01.09.2015, si in maxim 15 zile ti-l aducem inapoi" da' ei ti-l trimit in data de 14.09 la service...e problema ta sau a lor? Eu cred ca e problema lor, nu tu esti de vina pentru incompetenta lor.
Clar ca este a lor. Dar produsul se afla la ei.

View Postd4rk_ang3l91, on 01 septembrie 2015 - 17:02, said:

Dar din moment ce tu le scrii dimineata celor de la Emag, si primesti in aceeasi zi raspuns ca un curier te va contacta pentru ridicarea produsului (la ei scrie ca in maxim 3 zile, deci MAXIM 3 zile, primesti raspuns daca se accepta sau nu la service produsul, si iti vor trimite un curier), si in aceeasi zi predai produsul curierului...rezulta din data aceea au 15 zile sa ti-l aduca !! Ca tu nu vrei sa il trimiti in ziua aia, ii problema ta, nu ii problema lor. Dar din moment ce tu l-ai trimis in aceeasi zi in care ti-au asigurat ei curierul, e fix problema lor ce fac mai departe, nu tu esti vinovat !
Curierii sunt parte terta in "treaba" asta(de fapt, in orice comanda online). Asa cum nu poti acuza eMagul ca nu ti-a livrat in 48 de ore produsul (desi l-au expediat in mai putin de 24 de ore), dar curierul a tinut pachetul/ratacit vreo 7 zile, la fel nu intra in discutie nici cand trimiti ceva spre service.

In varianta veche a celor de la ANPC era trecut un termen de 48 de ore ca fiind "acceptabil" pentru transport spre/de la service, dupa care curgea termenul. Acum ori l-au scos de tot, ori l-au inlocuit cu o alta formulare.

#18
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Tot ce trebuie sa faci este sa astepti.
Si eu am avut o unitate dekstop trimisa in garantie care a stat 14 zile dar nu la emag la alta firma.
De fiecare data ii intrebam telefonic cat mai dureaza.
Si spuneau ca termenul maxim poate fi de pana la X zile asa si la emag daca nu respecta termenul de garantie ii poti reclama.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate