Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Nelamurire Emag
Last Updated: Sep 01 2015 22:36, Started by
d4rk_ang3l91
, Sep 01 2015 16:26
·
0
#1
Posted 01 September 2015 - 16:26
Buna ziua, am trimis un produs la Emag la garantie, in data de 17.08.2015. In aceasta data am completat formularul de la ei de pe site, in aceeasi zi a si venit curierul dupa produs. Produsul a ajuns in service in data de 20.08.2015, pana astazi nu am primit nici un semn de la ei. I-am sunat, ei au spus ca cele 15 zile nu au trecut, deoarece la ei a ajuns in data de 20.08.2015. De cand se calculeaza acele 15 zile legale?
|
#2
Posted 01 September 2015 - 16:30
d4rk_ang3l91, on 01 septembrie 2015 - 16:26, said:
Buna ziua, am trimis un produs la Emag la garantie, in data de 17.08.2015. In aceasta data am completat formularul de la ei de pe site, in aceeasi zi a si venit curierul dupa produs. Produsul a ajuns in service in data de 20.08.2015, pana astazi nu am primit nici un semn de la ei. I-am sunat, ei au spus ca cele 15 zile nu au trecut, deoarece la ei a ajuns in data de 20.08.2015. De cand se calculeaza acele 15 zile legale? |
#4
Posted 01 September 2015 - 16:31
Normal ar fi ca data de referinta sa fie cand il primesc, ca doar nu-l pot repara in masina curierului sau telepatic..
|
#5
Posted 01 September 2015 - 16:33
#7
Posted 01 September 2015 - 16:36
Daca tu pleci cu el de acasa, pe jos, se ia in calcul de cand ai plecat tu de acasa?! Ce chestie. Nu iti este clar ca ziua ca se calculeaza din momentul in care a ajuns la ei?
|
#8
Posted 01 September 2015 - 16:44
Eu cand ma duc la un magazin (fizic, nu online) cu un produs defect, imi scrie pe hartia primita de la ei (exemplu: data primire: 01.09.2015, data maxima in care primesti produsul inapoi: 16.09.2015) si daca primesc produsu in data de 16, vad pe hartie "data ajungere in service: 03.09" sau etc deci...am patit ca am trimis un mouse intr-o seara, mi-a zis ca numa a doua zi il poate trimite...a patra zi era inapoi deja
|
#9
Posted 01 September 2015 - 16:45
"Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului." Asta scrie in lege! E problema Emagului sa isi aleaga o firma de curierat serioasa sau se le imputeze alora costurile. Ce e aberatia asta, 15 zile de cand a ajuns la ei? Pai daca il trimite cu Posta Romana si face 2 saptamani ? Sau daca se imbata curierul pe drum si pierde pachetul ce fac astept 1 luna pana confirma firma de curierat ca l-au pierdut ?
|
#10
Posted 01 September 2015 - 16:47
Daca l-ai trimis la Depanero ai un cod de inregistrare prin care urmaresti status-ul produsului. Si la mine a durat ceva aproape de cele 15 zile.
|
|
#11
Posted 01 September 2015 - 16:50
filipxxx, on 01 septembrie 2015 - 16:45, said:
"Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului." Asta scrie in lege! E problema Emagului sa isi aleaga o firma de curierat serioasa sau se le imputeze alora costurile. Ce e aberatia asta, 15 zile de cand a ajuns la ei? Pai daca il trimite cu Posta Romana si face 2 saptamani ? Sau daca se imbata curierul pe drum si pierde pachetul ce fac astept 1 luna pana confirma firma de curierat ca l-au pierdut ? Asa stiu si eu, din moment ce nu de la service am cumparat produsul, mi se pare absolut normal ca cele 15 zile, sa fie de cand am adus la cunostiinta celor de la Emag, ca produsul nu functioneaza conform specificatiilor. Ditian, on 01 septembrie 2015 - 16:47, said:
Daca l-ai trimis la Depanero ai un cod de inregistrare prin care urmaresti status-ul produsului. Si la mine a durat ceva aproape de cele 15 zile. Am codul de inregistrare de la Emag, si cel de la Depanero. Doua coduri diferite, la niciunul din ele nu imi apare fisa service !!! Imi apare fisa service indisponibila, sau ceva de genul. Am pus alt e-mail acolo, decat cel pe care e contul de Emag, conteaza? |
#12
Posted 01 September 2015 - 16:56
depanero...hmm, esti fript. ce produs ai la aia la reparat?
|
#13
Posted 01 September 2015 - 16:57
Ce logica aveti. Maine-poimaine vor aparea situatii de genul: am anuntat eMagul ca s-a stricat produsul, dar nu vreau sa-l predau la curier azi, ci peste o saptamana, sau l-am trimis cu Posta Romana ca asa am vrut eu. Desigur, cele 15 zile curg din momentul in care ai anuntat eMagul. Restul e can-can.
Sau nu a livrat curierul. Nu-i asa ca trebuie ca eMagul sa-ti repare... "aerul"? Edited by dexterash, 01 September 2015 - 16:58. |
#14
Posted 01 September 2015 - 16:57
Ceva masina de tocat, nu toaca, calumea rosiile iti scoate coaja un minut, dupaia trebe sa desfaci ustensila aceea de rosie, sa o cureti, ca altfel nu mai scoate nimic, ramane in ea
|
#15
Posted 01 September 2015 - 17:00
parca vad raspunsul depanero.... rosiile dvs sunt contrafacute, folositi rosii originale recomandate:)))
Edited by xkos, 01 September 2015 - 17:00. |
|
#16
Posted 01 September 2015 - 17:02
dexterash, on 01 septembrie 2015 - 16:57, said:
Ce logica aveti. Maine-poimaine vor aparea situatii de genul: am anuntat eMagul ca s-a stricat produsul, dar nu vreau sa-l predau la curier azi, ci peste o saptamana, sau l-am trimis cu Posta Romana ca asa am vrut eu. Desigur, cele 15 zile curg din momentul in care ai anuntat eMagul. Restul e can-can. Deci, daca tu duci un produs la magazinul de unde l-ai cumparat, pentru service, si ei iti scriu pe fisa de service "receptionat in data de 01.09.2015, si in maxim 15 zile ti-l aducem inapoi" da' ei ti-l trimit in data de 14.09 la service...e problema ta sau a lor? Eu cred ca e problema lor, nu tu esti de vina pentru incompetenta lor. Dar din moment ce tu le scrii dimineata celor de la Emag, si primesti in aceeasi zi raspuns ca un curier te va contacta pentru ridicarea produsului (la ei scrie ca in maxim 3 zile, deci MAXIM 3 zile, primesti raspuns daca se accepta sau nu la service produsul, si iti vor trimite un curier), si in aceeasi zi predai produsul curierului...rezulta din data aceea au 15 zile sa ti-l aduca !! Ca tu nu vrei sa il trimiti in ziua aia, ii problema ta, nu ii problema lor. Dar din moment ce tu l-ai trimis in aceeasi zi in care ti-au asigurat ei curierul, e fix problema lor ce fac mai departe, nu tu esti vinovat ! xkos, on 01 septembrie 2015 - 17:00, said:
parca vad raspunsul depanero.... rosiile dvs sunt contrafacute, folositi rosii originale recomandate:))) Haha, tare asta ) |
#17
Posted 01 September 2015 - 17:07
d4rk_ang3l91, on 01 septembrie 2015 - 17:02, said:
Deci, daca tu duci un produs la magazinul de unde l-ai cumparat, pentru service, si ei iti scriu pe fisa de service "receptionat in data de 01.09.2015, si in maxim 15 zile ti-l aducem inapoi" da' ei ti-l trimit in data de 14.09 la service...e problema ta sau a lor? Eu cred ca e problema lor, nu tu esti de vina pentru incompetenta lor. d4rk_ang3l91, on 01 septembrie 2015 - 17:02, said:
Dar din moment ce tu le scrii dimineata celor de la Emag, si primesti in aceeasi zi raspuns ca un curier te va contacta pentru ridicarea produsului (la ei scrie ca in maxim 3 zile, deci MAXIM 3 zile, primesti raspuns daca se accepta sau nu la service produsul, si iti vor trimite un curier), si in aceeasi zi predai produsul curierului...rezulta din data aceea au 15 zile sa ti-l aduca !! Ca tu nu vrei sa il trimiti in ziua aia, ii problema ta, nu ii problema lor. Dar din moment ce tu l-ai trimis in aceeasi zi in care ti-au asigurat ei curierul, e fix problema lor ce fac mai departe, nu tu esti vinovat ! In varianta veche a celor de la ANPC era trecut un termen de 48 de ore ca fiind "acceptabil" pentru transport spre/de la service, dupa care curgea termenul. Acum ori l-au scos de tot, ori l-au inlocuit cu o alta formulare. |
#18
Posted 01 September 2015 - 17:09
Tot ce trebuie sa faci este sa astepti.
Si eu am avut o unitate dekstop trimisa in garantie care a stat 14 zile dar nu la emag la alta firma. De fiecare data ii intrebam telefonic cat mai dureaza. Si spuneau ca termenul maxim poate fi de pana la X zile asa si la emag daca nu respecta termenul de garantie ii poti reclama. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users