Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Comparatie intre tren si tir
Last Updated: Sep 01 2015 12:38, Started by
SmartBrain
, Aug 23 2015 14:21
·
0
#5
Posted 23 August 2015 - 15:14
Imi pare rau , stiu ca este o intrebare stupida insa vazusem pe un forum o discutie pe aceatsa tema si am zis ca intreb eu sa vad care este treaba plus ca speram ca sunt oameni seriosi pe forum...Sper sa nu aveti ceva cu mine ..
|
#6
Posted 23 August 2015 - 15:18
Eu as face o regula noua pe cateva sectiuni, si anume banarea celor care deschid topicuri cu intrebari al caror raspuns se putea afla in 2 minute pe google. Era si greu sa caute "dimensiuni tir" "dimensiuni vagon" (eventual cfr) si gata.
|
#7
Posted 23 August 2015 - 17:12
rumegus, on 23 august 2015 - 14:54, said:
Eu ma-ntreb de cati neuroni ai nevoie sa-ti poti da seama singur ca un camion trebuie sa poata traversa calea ferata electrificata fara sa aghate firele... Dar troleibuzul e mai înalt decât TIR-ul? Că și pe sub firele lui se trece cu camionul? Hmm?? Logic doar la prima vedere, dar trebuie gândit "și mai logic". Există un "buffer": troliul. Ar fi bine să raționăm puțin mai mult, înainte să ne apucăm să aruncăm cu pietre. P.S. Există și locomotive Diesel. |
#8
Posted 23 August 2015 - 18:27
ascended, on 23 august 2015 - 16:42, said:
Dacă și de troleala s-a ales praful. Acum,făcând comparație,trag concluzia că @LunaC era maestru în arta scrisului sau mai bine zis a narației. Ce v-aș da pe mâna lui Madam. On: Logic că trenul este mai înalt,pentru că tirul traversează calea ferată,nu invers. Mai fratilor, voi ati fost vreodata la gara? Intre partea de sus a trenului si firul de contact de 27 kV e un spatiu liber de vreo 60 cm, unde se "desfasoara" pantograful, chestia aia prin care trece curentul catre locomotiva. Camioanele standard sunt calculate pentru majoritatea podurilor, pasajelor si trecerilor la nivel cu CF. Daca au gabarit depasit, se aleg trasee speciale de transport, ca sa evite aceste zone; deci sunt si camioane mai inalte ca trenul Edited by crouchot, 23 August 2015 - 18:28. |
#9
Posted 23 August 2015 - 18:34
Mai fratilor, vagon de tir mai inalt ca un vagon cu etaj cfr nu am vazut.
|
#10
Posted 23 August 2015 - 18:37
@crouchot, nu camionul e mai inalt, eventual incarcatura, la gabaritul depasit. Apoi, la tensiunea aia nu-i nevoie sa atingi firele, ajunge sa te apropii de ele, sa ti se faca freza scrum.
|
|
#11
Posted 23 August 2015 - 19:00
Digix, on 23 august 2015 - 17:12, said: Dar troleibuzul e mai înalt decât TIR-ul? Că și pe sub firele lui se trece cu camionul? Hmm?? Deci de asta au facut avionul mai inalt decat tirul, ca sa poata trece pe sub avion Da acum nu inteleg ceva, de ce vaporul este mai inalt decat avionul? Inseamna ca avionul trece pe sub vapor nu i asa? |
#12
Posted 23 August 2015 - 19:14
rumegus, on 23 august 2015 - 18:37, said:
@crouchot, nu camionul e mai inalt, eventual incarcatura, la gabaritul depasit. Apoi, la tensiunea aia nu-i nevoie sa atingi firele, ajunge sa te apropii de ele, sa ti se faca freza scrum. Pai atunci faceti precizarea necesara: este vorba de capul tractor al camionului, si nu de remorca care poate fi inchisa, pentru transport marfuri generale, portcontainer ISO cu dimensiuni standard sau platforma deschisa pe care poti cara o racheta Ariane. Deci, daca discutam de camion, ne referim in primul rand la cabina, nu la ce atarna dupa. Si sa nu uitam de soferii cretini care-si orneaza cabina cu trompete, antene si deflectoare de zici ca-s ozeneuri sau vreun Veyron. Edited by crouchot, 23 August 2015 - 19:19. |
#13
Posted 23 August 2015 - 19:35
SmartBrain, on 23 august 2015 - 14:21, said:
Cine e mai inalt Trenul ( CFR ) sau Tirul/Camionul ? |
#15
Posted 23 August 2015 - 19:58
Ma bucur ca pe acest topic lumea chiar incearca sa ajute , spre deosebire de celalalt postat tot de mine .
Imi cer scuze pentru vorbele aruncate pe celalalt topic despre forum incep sa inteleg ca sunt si useri seriosi. ONTOPIC : Eu ma refer la un tir/camion clasic cum vedem pe strada ( nu belaz ) ) si o locomotiva sau un vagon de calatori / marfa . |
|
#16
Posted 23 August 2015 - 20:11
#17
Posted 23 August 2015 - 20:32
M-am intors de curand de la mare si cum stiti cu toti pe langa A2 merge si calea ferata , ei bine pe un pod pe sub care trece trenul scria ca are 5 metri ? cum e posibil daca doar locomotiva am inteles ca are 4,5 metri pana la acoperis....O fi indicatorul gresit sau ....
|
#18
Posted 23 August 2015 - 21:43
Maestre Louis,mi-am dat cu părerea,nu am dat cu parul.
Informația este bine venită,deși sincer nu stăteam în drum de ea.Dacă ai fi știut numerele la 6/49 eram cel mai interesat de aflarea acelei informații. Mai enervant este că-mi miroase a piatră în lac(îți dai seama la ce mă refer). Din cauza asta nu am stat pe topic,până acum când sună clopoțelul să-mi spună că mi-ai dat quote. Edited by ascended, 23 August 2015 - 21:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users