Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...
 Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 

gaze de esapament in masina

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
gorman

gorman

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 26.02.2011
salut. va rog sa imi dati un sfat.care este cauza de patrunde gaze de esapament  in masina,mentionez ca detin un Renault megan 2 din 2006 diesel

#2
catosp

catosp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 28.02.2008
Verifica racordul flexibil...daca scapa gaze pe acolo, acestea vor fi preluate de sistemul de ventilatie si bagate inauntru...
Daca masina nu e prevazuta cu racord flexibil, urmareste traseul de evacuare si vezi pe unde scapa...

Edited by catosp, 31 August 2015 - 15:42.


#3
ionitagionut7

ionitagionut7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 31.05.2014
Verifica traseul de evacuare ......scapa pe undeva !!!!!

#4
soundventure

soundventure

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 352
  • Înscris: 20.01.2009

 gorman, on 31 august 2015 - 15:38, said:

salut. va rog sa imi dati un sfat.care este cauza de patrunde gaze de esapament  in masina,mentionez ca detin un Renault megan 2 din 2006 diesel

100% pe la racordul flexibil

#5
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,980
  • Înscris: 24.02.2006
ai schimbat vreodata saibele din cupru de la injectoare?

#6
Gheorghita100

Gheorghita100

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.04.2014
Salutare!! Am un Ford focus benzina. In timp ce alimentez imi iese abur din rezervor o fii normal? Astept raspunsul vostru va multumesc anticipat

#7
En3rgiz3r

En3rgiz3r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 14.02.2007
E de la coclender.

#8
shmecherul

shmecherul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,866
  • Înscris: 22.11.2006
Cea ce vezi tu ca abur, 99% sunt vapori de benzina. Este un lucru "partial" normal, datorita si temperaturilor mari care au fost in vara aceasta.

#9
Gheorghita100

Gheorghita100

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.04.2014
Salut! La un Ford focus  benzina .aud un viziittt inauntru cind apas ambreajul nu se mai aude care ar fiii problema ? va multumesc

#10
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Ca sa nu deschid topic nou, am problema similara. La Insignia 2.0 T benzina, in habitaclu am miros de ceva ce par a fi gaze esapament, dar parca si a ceva ars(ulei, fier incins) cind merg prin oras si opresc la semafor. Uneori chiar ies aburi albi dintre capota si parbriz. Am verificat racordul flexibil care are plasa putin ciupita insa nu miros nimic la 2 cm de el (masina ridicata, relanti sau accelerata). Am iesit in afara afara orasului am turat-o vreo 30 min, apoi am oprit (cu motorul pornit), am simtit acel miros, am ridicat capota si (fiind noapte) am vazut galeria de evacuare avind coloarea rosu incandescent, m-am si speriat. Evident si turbina era rosie, spre evacuare. Nici un martor de eroare aprins in bord, masina trage cum trebuie! E posibil ca sa se incinga asa si in oras la mers subturat, adica gazele incinse nu ies ca si cum ar fi obturat ceva? Evident ziua nu am cum vedea daca e incandescenta. Nu am scurgeri de  ulei sau antigel, doar transpiratii minore la coliere. Uleiul si antigelul schimbat de 200 km, uleiul ca de obicei la approx 10.000 km. Si, casa fie mai enervant, se intimpla aleatoriu mirosul. Mecanicul meu imi zice ca e normal, altii zic ca e normal la turatii ridicate sa se inroseasca dar la mers normal nu.

#11
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Sunt de parere ca ai o scurgere de ulei care intra in contact cu partile fierbinti din circuitul de evacuare si emana acel miros care este absorbit in habitaclu prin grila de ventilatie.
Acel miros apare cand stai pe loc deoarece nu mai sunt curentii de aer din timpul mersului care dirijeaza gazele din compartimentul motor pe sub masina.
Este perfect normal sa ai galeria si turbina incandescente la un benzinar turbo.Se inroseste si la un aspirat daca ii dai forja.La multe nu le vezi ca au tabla aia care acopera galeria.

#12
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Mai mult ma tem sa nu fie circuitul de evacuare infundat, avind in vedere ca simt mirosul ala si-n oras uneori. O mai scot in afara citeodata sa-i desfund galeria, dar avind job-ul la 50 m de casa ea statoneaza mai mult. Pe de alta parte, ma gindesc ca multitudinea de senzori ar tipadaca ar fi ceva in neregula, n-ar trage motorul, ar fi simptome. Cica sa inspectez galeria si catalizatorul trebuie sa demontez juma' de masina! N-am decit sa o urmaresc seara/noaptea la drumuri urbane cind mai apare mirosul. Ca mai scapa ulei (pina acum nu) pe galerii e simplu, schimb garnituri, dar sa nu fie infundat catalizatorul...

#13
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Mai poate fi de vina si distributia sau injectia intarziata(a se intelege punerea la punct,etanseitatea supapelor,rampa de distributie si senzorii de pozitie axe) care favorizeaza postcombustia in evacuare sau amestecul sarac(vezi sonde lambda).
Chestia e ca daca erau probleme motorul nu mai mergea bine si aveai aprins cel putin martorul lambda in bord.
La post combustie inevitabil se aud pocnituri in evacuare si galeria de admisie.
Problema ta e sa cauti unde intra ulei in contact cu partile fiebinti.Este posibil ca problema sa fie chiar pe sub masina.
Trebuie incinsa bine si ridicata pe elevator sivazut  ce se intampla.
La multe masini curge ulei pe la capac/buson sau pe la semeringurile de la axa cu came si se prelinge pe galeria de evacuare.La altele pe la turbina.poate sa picure si pe dedesupt pe saxofon.

Edited by geo123, 14 October 2016 - 11:45.


#14
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Miros specific de ulei ars, de cutie , cumva ?

Edited by cobi1, 14 October 2016 - 11:40.


#15
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Nu, e  mai degraba de ceva incins. De cind am simtit mirosurile am inceput sa disting mirosul de esapament al altui vehicul din fata, sau antigel(crapat rezervorul de expansiune, schimbat cu unul nou acum) , sau ulei picurat pe conectorul de senzor oxigen(curatat vapori, scurgeri turbina, care  e linga senzor). Cutia de viteze automata a avut schimbat uleiul acum 1000 km.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate