Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Fluctuatie/oscilatii turatie relanti

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
stefanutz13

stefanutz13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 742
  • Înscris: 04.12.2011
Am un Peugeot 206 1.9 HD din 2002 , si din cand in cand am oscilatii de turatie la relanti.Fenomenul se intampla in mai multe moduri , de exemplu:
1.Sunt in trafic , temperatura de afara 37 grade + , stau la semafor si incepe sa se auda un sunet , de urcare si coborare , si acul de la turometru sus jos , si se misca in intervalul de 700-800 RPM.am lasat masin ala relanti si 10 minute si la fel face , deci nu isi revine , si a tinut si 10 minute .

2.Am fost la mare , am parcat la Rompetrol , am stat vre-o 10 minute , am baut un suc , si am plecat la drum.Cand sa plec , am vrut sa dau cu spatele si am oprit 2 sec ca sa pun avariile si pac .Motorul la relanti , avariile puse , iar incep oscilatiile de turatie.

3.Daca deschid aerul conditiionat , numai este nici o problema.Nu imi explic de ce.

De la ce poate fi? Am citit undeva ca poate fi sonda lambda?!

Edited by stefanutz13, 30 August 2015 - 19:56.


#2
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Posibil , mizerie/"sorici" pe admisie , filtru de aer imbicsit , furtune turbo fisurate/pori , etc .
Cind pornesti Ac-ul , ala deja "fura" ceva caluti din puterea motorului .

#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 tidicristi, on 30 august 2015 - 20:15, said:

Posibil , mizerie/"sorici" pe admisie , filtru de aer imbicsit , furtune turbo fisurate/pori , etc .
Cind pornesti Ac-ul , ala deja "fura" ceva caluti din puterea motorului .

As mai adauga: senzor aer/debitmetru, clapeta acceleratie, bujii/fise, EGR...

 stefanutz13, on 30 august 2015 - 19:55, said:

...am vrut sa dau cu spatele si am oprit 2 sec ca sa pun avariile ...
Scuze ofttopic-ul, dar de ce ai face asta?

#4
stefanutz13

stefanutz13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 742
  • Înscris: 04.12.2011
Era doar un mod de a spune ... Am mai pus o sticla cu apa in spate ca statea pe frana de mana si ma incomoda ... N am dat toade detaliile :)))

#5
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Cu A/C cuplat?

#6
stefanutz13

stefanutz13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 742
  • Înscris: 04.12.2011
@alexa32 , daca te referi la oscilatii , cu A/C cuplat (dat drumu) nu mai sunt vibratii/oscilatii.Doar la relanti ,fara A/C cuplat,apar vibratii/oscilatii!

#7
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,293
  • Înscris: 07.02.2003
Am un Saxo fab 2001 care face asa din 2007 de cand il am Posted Image Avand in vedere ca Peugeot si Citroen sunt aproape unu si acelasi lucru la piese merita stiut ca asta al meu nu are nimic murdar, clapetele si orificiile de regulare merg oki, sensorii la fel, e un fenomen care se intampla la mai multe masini pe acre le-am vazut si se cheama galopare. De regula cand se incalzeste bine si combustia e la punctul ideal, tinde sa subtureze si il corecteaza ritmic computerul, de aia galopeaza, cand ii pui o sarcina se linisteste ca-i da benzina mai multa. Acuma nu stiu daca merita sa faci ceva, probabil ca daca-i dai sa mentina o turatie mai mare de 700 fie mecanic din reglaj la acceleratie fie din computer (daca se poate, nu stiu), sa zicem 750 s-ar putea sa se stabilizeze dar asta inseamna si un consum mai mare.

Edited by andreic, 30 August 2015 - 22:22.


#8
stefanutz13

stefanutz13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 742
  • Înscris: 04.12.2011
@andreic , multumesc de raspuns ... O sa vad ce fac ... Pana atunci , am coborat sa iau ceva din masina , si am baia de ulei sparta :)) . Faza mai naspa r alta ... Baia de ulei normal costa pana in 500 de lei ... Dar pentru ca am aer conditionat , creste undeva intre 800-1000 ron :( ... Sad i know that ... Este fisurata defapt , nu sparta . Atasez o poza ... Ce recomandati sa fac: sa o sudez sau sa o schimb?
Si care este legatura dintre baia de ulei si A/C?Attached File  ImageUploadedByTapatalk1440968297.639314.jpg   205.47K   27 downloadsAttached File  ImageUploadedByTapatalk1440968310.449461.jpg   278.21K   26 downloads

#9
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,293
  • Înscris: 07.02.2003
Cum ai reusit... ? Pare serioasa lovitura.

#10
stefanutz13

stefanutz13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 742
  • Înscris: 04.12.2011
Nu stiu ... M am trezit cu ea asa :(

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate