Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Benzina vs Diesel (s-au mai schimbat socotelile?)
Last Updated: Aug 30 2015 15:12, Started by
Hedonist
, Aug 30 2015 07:56
·
0
#1
Posted 30 August 2015 - 07:56
Avem Euro 6 care este dificil pt unele diesele, iar benzina turbo a devenit standard cele doua motoare fiind apropiate la pret: (500 euro la o masina de 20.000 euro) e nesemnificativ)
Tot ca o regula generala, de la mai multi producatori motopropulsorul benzina e mai scump decat diesel, si mai puternic (ca CP) avand o forta (NM) mai mica. Am sa va dau cel mai clar exemplu, Dacia Duster, unde avem motorul 1,2 TSI de 125 CP vs cel 1,5 DCI de 110 CP. Cel pe benzina fiind mai scump cu 500 euro fata de versiunea diesel, momentul motor nu l-am gasit pe Dacia.ro, si daca ne poate ajuta cineva cu greutatea motorului complet. A devenit dieselul peste noapte copilul murdar si pretentios al industriei auto, sau cum se face ca asemenea situatie paradoxala se intalneste la majoritatea marcilor...? |
#2
Posted 30 August 2015 - 08:03
Da,dar tot cel diesel este mai durabil in timp,cel de 1.2 e de drujba.Iti dai seama ce format este saracu sa scoata 125 cai din 1200 cmc?:-)
|
#3
Posted 30 August 2015 - 08:03
un exemplu Dacia e departe de a fi un etalon in industria auto
chiar si exemplul dat este ales rau, e diferenta mare de la 110 la 125 cai putere schiar si la putere egala, motorul diesel consuma sensibil mai putin asa ca exemplul si comparatia de mai sus sta ca nu ca in perete |
#4
Posted 30 August 2015 - 08:13
Uite alt exemplu din alta liga, noul XC 90 versiunea D5 AWD vs T6 AWD ambele 2000cmc unul
Twin Turbo Diesel altul Turbocharged & Supercharged "twincharged" petrol 225 hp vs 320 hp pt benzina 470 NM vs 400 NM benzina. Sincer nu stiu preturile, dar pot paria ca sunt similare LE conform carguide.com D5 e 90.000 USD si T6 e 94.000 USD, deci iata benzina e mai scumpa decat dieselul, nu cu 500 euro ca la Duster, ci cu 4000 USD. Ce avantaje o recomanda (pe benzina) pt a merita diferenta de pret si consum. Edited by Hedonist, 30 August 2015 - 08:17. |
#5
Posted 30 August 2015 - 08:17
Euro 5 si 6 la diesel a aparut de cativa ani pe camioane...Se pare ca pt sectiunea [de forta]industriala este cel mai preferat ,insa si mai poluant fata de benzina.Ex: in Paris (in centru) au fost interzise diesel-urile (inclusiv autoturismele) si transportul in comun(desi exceptat) se doreste a fi modificat pe GPL...stire data la tv...
Si...ca o paranteza...1.2 de la dacia(renault) se doreste a fi ca si ecoboost-ul de 1.0 de la Ford...Asa cum spunea cineva mai inainte,puterea se poate obtine si din turatie...Oricum,personal as prefera capacitate mare si cuplu mare ,decat putere mare si cuplu mic... De ce oare motoarele de...vapoare(de ex.) nu se fac micute si turatie mare,ci foarte mari si turatie f mica. Cred ca se doreste transformarea pietei in [piata de consum] si nu ''tehnologie pt viata''-un slogan deja depasit. |
#6
Posted 30 August 2015 - 08:42
.....dar daca dieselul are filtru de particule poti intra fara probleme in centrul Parisului :-)
|
#7
Posted 30 August 2015 - 08:54
gcom61, on 30 august 2015 - 08:17, said:
De ce oare motoarele de...vapoare(de ex.) nu se fac micute si turatie mare,ci foarte mari si turatie f mica. |
#8
Posted 30 August 2015 - 09:04
Poate inainte diesel-ul polua mai mult. Acum nu mai e asa, cum zice si colegul mai sus.
|
#9
Posted 30 August 2015 - 09:20
Hedonist, on 30 august 2015 - 08:13, said:
225 hp vs 320 hp pt benzina Ce avantaje o recomanda (pe benzina) pt a merita diferenta de pret si consum. compari 225 cai cu 320 cai? specificatii cu aproximativ 50% mai mari si tie se pare o comparatie echilibrata? |
#10
Posted 30 August 2015 - 10:22
Ewwww yuck , diesel ... Cine merge cu tractoarele alea ? Ar trebui sa va puneti ulei ars in rezervor , tot aia ar fi ...
Trebuia interzis dieselul de cand s-a inventat Hybrid-ul , deoarece nici macar cu consumul nu se poate lauda dieselul. |
|
#11
Posted 30 August 2015 - 10:53
Da, s-au schimbat in favoarea dieselului.
Benzinarele desi au devenit mai vanoase decat cele mai vechi de putere similara si ceva mai economice dar doar in sarcina mica cand pot merge cu amestec sarac, in sarcina mare consumand mai mult decat cele cu injectie indirecta, s-au scumpit si au devenit mai complexe (costuri ulterioare). |
#12
Posted 30 August 2015 - 10:56
Avantaje Diesel
1. Consum 2. Cuplu 3. Pret Avantaje benzina Puterea mai mare Kroghy, on 30 august 2015 - 09:20, said:
tu citesti ce scrii singur sau e prea dimineata? compari 225 cai cu 320 cai? specificatii cu aproximativ 50% mai mari si tie se pare o comparatie echilibrata? Si am cautat sa gasesc un avantaj si in favoarea benzinei.... cum pretul de achizitie nu o mai ajuta... Poti compara D5 cu T5 mai apropiat ca specificatii... dar atunci D5 are cuplu cu 30% mai mare Edited by Hedonist, 30 August 2015 - 11:00. |
#13
Posted 30 August 2015 - 10:59
Gresit. LA ROATA e mai mare cel al motorului pe benzina. Poti cauta rapoartele cutiei de viteze si rap final sa te convingi. Ar fi fost mai mare la roata doar daca ar fi avut aceeasi cutie de viteze.
|
#14
Posted 30 August 2015 - 11:13
cum poti baga Pretul ca avantaj diesel ?
Franta are aproximativ 80% diesel....si restul pe altceva. Este de inteles pentru aia de ce ? Diselul poate nu este cel mai curat insa solutia de curatare nu este asta dupa mintea mea, ci zone centrale unde este interzisa circulatia auto, iar ce intra in centrul orasului sa fie numai electric, biciclete sau transport public. Trebuiesc zone pietonale in orase .... mult mai multe ! Edited by Mihai_3, 30 August 2015 - 11:13. |
#16
Posted 30 August 2015 - 13:40
_-AppleS-_, on 30 august 2015 - 10:22, said:
Ewwww yuck , diesel ... Cine merge cu tractoarele alea ? Ar trebui sa va puneti ulei ars in rezervor , tot aia ar fi ... Trebuia interzis dieselul de cand s-a inventat Hybrid-ul , deoarece nici macar cu consumul nu se poate lauda dieselul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users