Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
nu inteleg de ce am cost suplimentar 12 euro
Last Updated: Aug 30 2015 22:43, Started by
CTU99
, Aug 28 2015 16:10
·
0
#1
Posted 28 August 2015 - 16:10
La abonamentul cel mai ieftin de la Telekom, imi spune "cost suplimentar: 12.21 euro". Nu stiu ce am facut ca sa am 12 euro cost suplimentar, dar cum aflu? Daca am apelat un coleg, si am vorbit 10 minute, si acest coleg nu se afla in Romania cand l-am apelat, e posibil ca acei 12 euro cost suplimentar sa fie din cauza acelui apel de 10 minute ?
|
#2
Posted 28 August 2015 - 16:29
nu. tu platesti apelul ca un apel local in ro. colegul plateste diferenta pentru cele 10m vorbite,
suna la callcenter si intreaba-i pe ei. |
#3
Posted 28 August 2015 - 16:42
Cum dracu' sa ghicim noi de ce ai tu cost suplimentar? Poate ai telefon inteligent ce a facut trafic de date, poate ai fost aproape de granita si ai intrat pe roaming, poate ai apelat sau trimis sms-uri cu suprataxa.
|
#4
Posted 28 August 2015 - 16:43
Utilizarea internetului poate genera costuri suplimentare.
|
#5
Posted 28 August 2015 - 16:55
Quote Daca am apelat un coleg, si am vorbit 10 minute, si acest coleg nu se afla in Romania cand l-am apelat, e posibil ca acei 12 euro cost suplimentar sa fie din cauza acelui apel de 10 minute ? ce numar ai apelat ? 89,89,89 ??? sigur ca da, 10 minute fierbinti costa minim 10 euroi |
#6
Posted 28 August 2015 - 18:48
In MyAccount <https://www.telekom....ideo/myaccount/> nu mai e disponibil detaliul convorbirilor nefacturate din luna curenta? Pe vremuri era, ce-i drept se actualiza cu o intarziere de 1-2 zile.
|
#7
Posted 28 August 2015 - 19:40
Ai datele mobile pornite la telefon?
Daca da, de acolo, pentru ca aplicatiile ruleaza isi fac updateuri pe ascuns. |
#8
Posted 28 August 2015 - 19:54
Și ce căuta postarea asta pe Telekom (ex Romtelecom)? Ai sunat de pe fix?
|
#9
Posted 28 August 2015 - 20:18
#10
Posted 28 August 2015 - 20:31
Și de ce ai postat în Romtelecom dacă ai vorbit de pe Mobil?
Eu înțeleg că ai vorbit de pe fix, iar noi putem să ne dăm ccu părerea. La Telekom ai sunat să te interesezi de problemă? uploadfromtaptalk1440786588074.png 88.54K 36 downloads |
|
#11
Posted 28 August 2015 - 22:31
De pe abonamentul la telefonie mobila am sunat acel coleg. Iar acum, dupa 3 ore, costul suplimentar a crescut de la 12 euro la 15 euro, desi eu in aceste 3 ore nu am apelat pe nimeni, nu am trimis mesaj, si nu am facut trafic de date prin internetul mobil. Traficul de date se face de pe cartela Digi Mobil, iar smartphone-ul e dual sim.
|
#13
Posted 29 August 2015 - 13:26
Actualizarea costurilor se face cu intarziere, deci nu era nevoie sa faci ceva in alea 3 ore. Eu zic sa verifici totusi de pe care sim se face trafic de date, tare ma tem ca de pe telekom, si nu trebuie sa faci tu trafic, se fac actualizari automat la soft, aplicatii, daca n-ai setat corect telefonul.
|
#14
Posted 30 August 2015 - 22:43
CTU99, on 28 august 2015 - 16:10, said:
La abonamentul cel mai ieftin de la Telekom, imi spune "cost suplimentar: 12.21 euro". Nu stiu ce am facut ca sa am 12 euro cost suplimentar, dar cum aflu? Daca am apelat un coleg, si am vorbit 10 minute, si acest coleg nu se afla in Romania cand l-am apelat, e posibil ca acei 12 euro cost suplimentar sa fie din cauza acelui apel de 10 minute ? Intra in contul tau MyAccount , daca-l ai , daca nu fa-ti unul , si vizualizezi facturile detaliate cu apelurile efectuate pe ultimele 6 luni , vei gasi listat si apelul cu pricina ,data .ora si numarul de minute vorbite . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users