Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Achizitie masina sh 8000 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
alex_softpedia

alex_softpedia

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 27.08.2015
Buna seara, sunt nou pe aici, e prima mea postare.As vrea sa ma prezint intai, sunt tanar, am 19 ani, sunt student, si v-as ruga frumos daca se poate sa ma ajutati in privinta achizitiei unei masini, bugetul fiind de 8000 de euro (plus minus 10%, fara inmatriculare si alte taxe).
Pana acum am condus masina familiei, o Skoda Octavia 1.4 TSI (122 de cai).Nu sunt vitezoman, chiar nu imi place sa depasesc suta, dar nici nu vreau o masina submotorizata (de genul 75 de cai si o tona jumatate).
Voi merge in jur de 10.000 de km pe an (poate chiar mai putin), cam 60% in afara orasului, 40% in oras.Vreau deci benzina neaparat, nu ma intereseaza deloc diesel.As vrea o masina din clasa compacta, desi m-am gandit si la clasa mica, dar mi-e frica de stabilitatea pe care o au masinile mici la viteze mai mari (80-100 de km/h).
M-am gandit la un Volkswagen Golf 6 tot 1.4 TSI, cu putini km, eventual sa-l aducem din Germania.Ar mai fi si Honda Civic (sunt fan japoneze), dar in bugetul asta nu iau euro 5, doar euro 4.Masina as vrea s-o tin 6-7 ani.
Imi cer scuze ca v-am facut sa cititi atat, astept sugestii, va multumesc anticipat.

#2
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092