Centrala telefonica
Last Updated: Sep 15 2015 06:05, Started by
tiptil_subtil
, Aug 27 2015 18:00
·
0
#1
Posted 27 August 2015 - 18:00
Buna ziua,
va rog sa ma ajutati cu achizitionarea unei centrale telefonice. Este vorba de o firma mica cu 2 numere de telefon - un fix (telekom) si un mobil (vodafone) As vrea ca centrala telefonica sa faca urmatoarele lucruri: 1. - cand suna clientul pe fix sa-i raspunda mesageria automata (pentru limba romana apasati 1, for english press 2, pentru comenzi apasati tasta x, pentru informatii y) 2. - cand toti operatorii sunt ocupati clientul sa auda o melodie pana cand se elibereaza numarul de fix si raspunde operatorul 3. - in cazul in care nu raspunde nimeni la telefon, dupa un anumit timp centrala sa devieze apelul catre mobil 4. - atunci cand un client suna inafara orelor de program sa raspunda robotul si sa informeze clientul ca a sunat inafara programului alte cerinte - inregistrare apel - afisare id apelant, apeluri pierdute - conectare la pc si acces la statistici - cine, cat a vorbit, catre ce numar, cine a inchis primul, etc Cam atat mi-a trecut prin cap deocamdata. Buget undeva la 1500 lei. Multumesc |
#2
Posted 27 August 2015 - 20:28
O centrala cu aceste caracteristici s-ar gasi dar pretul nu este 1.500 Roni. Poate 15.000 Euro vrei sa spui.
|
#3
Posted 28 August 2015 - 07:41
Cu 15.000 euro imi fac call center gen Emag.
Cele mai importante cerinte sunt cele de la punctele 1,2,3 si 4. Probabil ca daca vreau si inregistrare costa mai mult, ca mai trebuie si un hdd, dar in nici un caz 15.000 euro |
#4
Posted 15 September 2015 - 06:05
Asterisk cu FreePBX face exact ce vrei. Modulele de care ai nevoie sint Time Conditions, Queues is IVR.
O alta varianta este hosted PBX pe care citiva operatori din Romania, le ofera. Clickphone are ce vrei tu la EUR7+TVA/luna. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users