Automodel MTA4 - Nu porneste.. probleme
Last Updated: Dec 04 2015 16:50, Started by
Gabi-mrr
, Aug 24 2015 16:28
·
0
#1
Posted 24 August 2015 - 16:28
Salut !
Recent am achizitionat un automodel mta4 s28. A mers la inceput cam 2 rezervoare cu nitro 16%, dupa am cumparat nitro 25% a mers cam 1/4 din rezervor ok, dupa a inceput sa se opreasca cand acceleram mai tare de 25%. Am incercat sa-i fac "reglajele" dupa cateva tutoriale de pe net (facute de squirrelod) dar tot degeaba, si am ajung in starea care e acum.. aveti aici link la videoclip sa vedeti cum se aude motorul cand incerc sa o pornesc, etc. https://vid.me/IO8K |
#2
Posted 24 August 2015 - 17:12
Cred ca-l supraalimentezi si-l ineci. Nu e ok sa-l pornesti cu bormasina.
|
#3
Posted 24 August 2015 - 17:18
Ba e ok ) mta4 are dual starting system, se poate porni cu pull-starterul (dar la mn s-a rupt arcul) si cu bormasina.
|
#4
Posted 24 August 2015 - 19:33
banuiesc ca bujia si glow-starterul le-ai verificat si sunt ok
poate combustibilul e ţeapă... incearca altul ce varza ai cumparat daca dupa 2 rezervoare e deja praf? |
#5
Posted 25 August 2015 - 06:53
Combustibilul e hpi 25% cumparat de la hpi-racing.ro.
Problema este de la reglaje. Motorul de la masina are carburator in 3 reglaje. Uite aici doua poze: https://i.imgur.com/N...NnnqODK.png  https://i.imgur.com/0...pjR.png  deci are doua lsn. unul in partea cu burduful, si unul in partea opusa, si e a dracu de greu de reglat. |
#6
Posted 04 December 2015 - 16:50
Schimba bujia.
Daca ai cumparat masina noua, bujia cu care vine este bujie de rodaj, arunc-o. Nu pot sa vad video-ul, sa ascult cum merge, asa am patit si eu cu a mea prima data. Cumpara bujii noi, ia-ti toate 3 tipurile, reci, calde si medii. Reglajele depind tare mult de temperatura exterioara, calitatea combustibilului si bujiile folosite, iti trebuie rabdare multa sa le aduci la normal. Important este sa iti porneasca, apoi in functie de cum merge, te joci cu LSN, HSN in pasi mici, cate un sfert de tura, urmareste tutorialele de pe YouTube. Ochii pe temperatura motorului, nu mai mult de 115 grade, peste e riscant, eu am topit un piston. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users