Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...
 Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 

Automodel MTA4 - Nu porneste.. probleme

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Gabi-mrr

Gabi-mrr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 22.08.2015
Salut !
Recent am achizitionat un automodel mta4 s28. A mers la inceput cam 2 rezervoare cu nitro 16%, dupa am cumparat nitro 25% a mers cam 1/4 din rezervor ok, dupa a inceput sa se opreasca cand acceleram mai tare de 25%. Am incercat sa-i fac "reglajele" dupa cateva tutoriale de pe net (facute de squirrelod) dar tot degeaba, si am ajung in starea care e acum.. aveti aici link la videoclip sa vedeti cum se aude motorul cand incerc sa o pornesc, etc.

https://vid.me/IO8K

#2
rinser

rinser

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 03.11.2010
Cred ca-l supraalimentezi si-l ineci. Nu e ok sa-l pornesti cu bormasina.

#3
Gabi-mrr

Gabi-mrr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 22.08.2015
Ba e ok :)) mta4 are dual starting system, se poate porni cu pull-starterul (dar la mn s-a rupt arcul) si cu bormasina.

#4
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
banuiesc ca bujia si glow-starterul le-ai verificat si sunt ok
poate combustibilul e ţeapă... incearca altul

ce varza ai cumparat daca dupa 2 rezervoare e deja praf?

#5
Gabi-mrr

Gabi-mrr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 22.08.2015
Combustibilul e hpi 25% cumparat de la hpi-racing.ro.
Problema este de la reglaje. Motorul de la masina are carburator in 3 reglaje.
Uite aici doua poze: https://i.imgur.com/N...NnnqODK.png   https://i.imgur.com/0...pjR.png  deci are doua lsn. unul in partea cu burduful, si unul in partea opusa, si e a dracu de greu de reglat.

#6
forbidden27

forbidden27

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 03.07.2008
Schimba bujia.
Daca ai cumparat masina noua, bujia cu care vine este bujie de rodaj, arunc-o.
Nu pot sa vad video-ul, sa ascult cum merge, asa am patit si eu cu a mea prima data.
Cumpara bujii noi, ia-ti toate 3 tipurile, reci, calde si medii.
Reglajele depind tare mult de temperatura exterioara, calitatea combustibilului si bujiile folosite, iti trebuie rabdare multa sa le aduci la normal.
Important este sa iti porneasca, apoi in functie de cum merge, te joci cu LSN, HSN in pasi mici, cate un sfert de tura, urmareste tutorialele de pe YouTube.
Ochii pe temperatura motorului, nu mai mult de 115 grade, peste e riscant, eu am topit un piston.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate