Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Ecran crapat samsung s6edge

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
bebelusulsadic

bebelusulsadic

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 29.07.2012
Buna seara,numele meu este Sandor Viorel si vreau sa fac o reclamatie privind serviciile samsung romania. Pentru inceput as vrea sa mentionez faptul ca mi-au placut si imi plac produsele samsung. Am fost fericitul posesor al unui samsung galaxy note 2,samsung galaxy note 3,samsung s5611,un televizor samsung lcd si in final am achizitionat in data de 19.06.2015 un telefon samsung galaxy s6 edge.totul foarte bine pana acum o saptamana,cand am inceput sa imi schimb incet si sigur parerea despre produsele samsung.acum o saptamana,am pus ca de obicei noul meu telefon samsung s6edge la incarcat pe standul lui original cu inacarcare wirreles.cand sa il iau in mana,dupa ce s-a terminat incarcarea,am crezut ca innebunesc. Telefonul era extrem de incalzit si pe ecran ,a aparut o crapatura. Crapatura care porneste de la difuzorul de deasupra ecranului pana la tastele de volum. Stiind ca nu am scapat telefonul niciodata pe jos,nu l-am trantit,arata impecabil ca nou,pentru ca a fost tinut in husa clear view tot de la samsung,m-am dus frumusel la service autorizat samsung de la mine din oras (targu mures) cu garantia. Acolo o fata de la biroul de informatii mi-a luat telefonul si la dus la colegii tehnicieni. Dupa 2 minute a iesit unul din tehnicieni cu telefonul in mana spunandu-mi ca nu au cum sa il repare deoarece a suferit un soc mecanic,altfel nu s-ar fi crapat.i-am explicat si dansului ca nu a fost scapat pe jos,nu l-am trantit,pur si simplu a crapat in timpul incarcarii si ca era foarte incins cand l-am scos de la incarcat.tehnicianul imi tot repeta ca nu poate sa il repare pe garantie pentru ca a suferit un soc mecanic. Am zis ok,stiind sigur ca nu l-am scapat pe jos,vreau sa imi demonstreze ca a suferit un soc mecanic si sa atunci o sa accept repararea telefonului contracost. Tehnicianul respectiv mi-a spus ca nu are cum sa imi demonstreze acest lucru. Trebuie sa am incredere doar in ce spune el,cuvantul lui conteaza. Am vazut ca nu o pot scoate nicicum la capat,le-am cerut sa imi faca un proces verbal de constatare. Am luat procesul verbal,am iesit afara si am pus mana pe telefon si am inceput sa sun la samsung romania. Acolo mi-a raspuns o doamna la care i-am explicat toata povestea. Aceea doamna mi-a spus ca in cazul asta,daca nu sunt multumit de raspunsul primit,sa trimit telefonul in alt service autorizat samsung din tara,pentru o contraexpertiza. Aceste filiale sunt la cluj,brasov si bucuresti. Ideea e ca trebuie sa il trimit pe banii mei. Ceea ce nu am acceptat si am facut o sesizare la alt departament. Mi-au zis ca ma suna in maxim 7 zile lucratoare. Nu au trecut 7 zile,a doua zi m-a si sunat un domn,care mi-a spus ca a vazut sesizarea si ii pare rau sa ma anunte ca a vorbit cu tehnicianul de aici din mures si nu se poate repara telefonul pe garantie deoarece a suferit un soc mecanic pe care nu au cum sa il demonstreze. Si daca nu is multumit de acest raspuns sa il trimit la fel in cluj sau brasov sau bucuresti pe cheltuiala mea la o alta constatare,dar sa ii sun pe ei inainte sa il trimit sa ii anunt. Am refuzat si de data asta sa il trimit pentru ca nu vreau sa mai cheltui alti bani pe acest telefon,a fost destul de scump la cumparare.acest domn mi-a spus ca daca nu imi convine sa ma duc la opc ca nu am cum sa rezolv oricum. V-am scris acest mesaj in dorinta de a ma ajuta cineva care poate a mai trecut prin asa ceva.
Va sfatuiesc sa nu cumparati produse scumpe samsung pentru ca se comporta extrem de indiferenti cu clientii lor atunci cand vine vorba de garantie.
Va multumesc pentru rabdarea avuta pentru citirea acestui mesaj. Poate o sa trec si eu pe apple pentru ca am auzit ca cei de la apple sunt mai seriosi cand vine vorba de clientii lor. Va astep parerile si sfaturile. Multumesc.
Si am uitat sa mentionez ca telefonul se incalzeste extrem de tare cand e la incarcat,plus ca se incalzeste extrem de tare si mufa decla incarcator care intra in telefon.

Attached Files


Edited by bebelusulsadic, 05 August 2015 - 13:51.


#2
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Acum pune adresa link-ului postat aici la ei pe site (la contact sau relatii clienti) si spune-le ca te duci sa-i reclami la OPC, mai mult ca sigur o sa te contacteze si sa-ti rezolve problema.

#3
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
Aici e problema : " inlocuirea ecranului nu este acoperita de garantie"
https://zonait.tv/ec...spart-ai-pus-o/

#4
n-amname

n-amname

    Brain Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,728
  • Înscris: 10.11.2013

View Postbebelusulsadic, on 05 august 2015 - 13:49, said:

Poate o sa trec si eu pe apple pentru ca am auzit ca cei de la apple sunt mai seriosi cand vine vorba de clientii lor. Va astep parerile si sfaturile. Multumesc.
Si am uitat sa mentionez ca telefonul se incalzeste extrem de tare cand e la incarcat,plus ca se incalzeste extrem de tare si mufa decla incarcator care intra in telefon.

Eu am auzit povesti cu apple care demonteaza povestea ca ar fi mai seriosi Posted Image. Unei prietene nu i-au inlocuit nici telefonul, nici bateria, desi tinea al dracului de putin (maxim 2-3 ore, nici macar o ora daca umblai la el), doar i-au primit telefonul in garantie de cateva ori, au lalait-o a prosti cu reinstalari de soft (cu ocazia asta se alesese si cu IOS 7, pe care intentionat nu-l instalase, pentru ca asa stie apple sa rezolve o baterie defecta, reinstaleaza softul). Nu stiu cata rabdare a putut sa aiba fata aia, la ce pret a avut rablaphone nu stiu cat m-as fi stapanit.
Altadata nu mai da o caruta de bani pe telefon, nu merita. Cu 700 de lei iti cumperi un xiaomi, motorola sau lumia care face cam 70% din ce face si un telefon la 4000 de lei. Sau poti da, banii tai, nevoile tale, insa sa stii ca teapa cu garantia o poti pati cu oricine, toti au plangeri, daca te uiti pe net, e full. Macar la un telefon ieftin nu iti scoti peri albi.

Edited by n-amname, 05 August 2015 - 14:26.


#5
marycod

marycod

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 06.04.2009
La mine dupa 15 zile de functionare s-a ingalbenit ecranul , la fel la Samsung ca se schimba telefonul , trimite tel ( 9 zile deplasarea )  dar surpriza , au preferat cei de la garantie sa schimbe displayul , au facut downgarde 4.4.1 si l-au blocat sa nu fac update , se incalzea ff tare si microfonul nu mergea . Iar service,  iar promisiuni ca se inlocuieste tel iar 9 zile fara tel . In ziua  cand l-am primit ( inlocuindu-se softul si microfonul ,  se mentioneaza ca tel se incalzeste normal )  am fost inspirata sa filmez cum se dadea restart si cum ma scotea din aplicatii ( am pus pe seama incingerii displayului ) iar service iar 9 zile . Raspuns service -  s-a inlocuit placa de baza si rama tel , si tel se incinge normal ( nereal insa la 2 min de la deschidere temp de la 26 a ajuns la 40.4 grade ) ! Deci in 60 zile de la cumparare 27 pe drumuri , reclamatii dar degeaba .Raspunsul Samsung sa il trimit iar in service ...am renuntat dar am facut reclamatie la opc privind relatia producator - service , deoarece magazinul inlocuia produsul daca service-ul dadea ok . Angajati magazinului au spus din start ca SAMSUNG ROMANIA NU SCHIMBA PRODUSELE DEFECTE , doar ca am avut ,,noroc '' ca am avut dovezi si procese verbale de predare - primire amanuntite sa schimbe pe garantie . Astept raspuns inca de la opc , stiu ca mai mult de o amenda nu iau , dar putem face toti cei care avem probleme cu produsele lor reclamatii opc .

#6
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 05.11.2005
Asta este cea mai tare chestie din tot ce ai spus:

"Si daca nu is multumit de acest raspuns sa il trimit la fel in cluj sau brasov sau bucuresti pe cheltuiala mea la o alta constatare,dar sa ii sun pe ei inainte sa il trimit sa ii anunt."

Direct banditi, sa-i anunti inainte unde il trimiti pentru ca nu cumva alt centru agreat de ei sa iti dea castig de cauza.Posted Image

#7
marycod

marycod

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 06.04.2009
Poti lasa tel in oricare din magazinele din retea ( altex de ex ca era langa mine ) , magazinul trimite la service ! Eu am luat online( mediagalaxy ) si la fel spuneau sa il trimit in service pe cheltuiala mea .

#8
adrianbelei

adrianbelei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 264
  • Înscris: 22.10.2013
Uite cati au patit asta, se pare ca este un lot cu probleme ca si la Xperia Z3C

http://forum.xda-dev...racked-t3096549

#9
gigi_4476

gigi_4476

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,386
  • Înscris: 28.02.2007
@initiator: directia OPC, ce mai stai ?!?
cat despre partea cu "Poate o sa trec si eu pe apple pentru ca am auzit ca cei de la apple sunt mai seriosi cand vine vorba de clientii lor", ma gandesc ca poate o meriti ca ti s-a spart ecranul, cu gandirea asta "ca sa fiu smecher, trebuie sa am ori Samsung, ori mar..."

#10
OriOn20

OriOn20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,676
  • Înscris: 07.04.2010
Eu nu inteleg ce ai crezut cand ai mers cu telefonul la service.
Se stie cat de scump este ecranul de pe Edge si la tine este crapat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate