Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 

Achizitie telefon buget

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
Anta69

Anta69

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 17.05.2015
Salut! De acum inainte sunt student Posted Image . Doresc sa achizitionez un telefon de buget, cu android in maxim 600 lei(stransi de mine cu chiu cu vai) care sa ofere o autonomie buna si sa fie cat de cat ok ca si performante. Pana acum, cel mai serios m-am gandit la un lenovo a5000 de la digi, cu glumita aia de abonament la 2 euro iar telefonul la pretul de 550 lei. Daca aveti si alte pareri as fi recunoscator.

#2
Neadumitru

Neadumitru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 669
  • Înscris: 02.11.2014
Lumia 535 de la DIGI. Eu folosesc Lumia 640 (pe care il poti gasi pe olx cu garantie la preturi foarte bune) si isi merita toti banii.
Android cu 1gb de ram... iti dau un exemplu: daca asculti un radio online (eu ascult digitally imported) si vrei sa mai faci si alte lucruri, ti-l va opri pentru ca nu ii ajunge memoria ram. La windows sta altfel situatia (in bine).

Edited by Neadumitru, 04 August 2015 - 21:53.


#3
dragosmacovei

dragosmacovei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,270
  • Înscris: 30.12.2013
Ideal ar fi sa mai faci rost de ~50 lei pt Lumia 640 http://www.price.ro/...d=1176314&asc=1

La autonomie diferenta e putin cam mare http://blog.gsmarena...tery-life-test/
http://blog.gsmarena...tery-life-test/

#4
alexandrutm

alexandrutm