Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 

Masina SH la 6000 de euro

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
mirceaf1983

mirceaf1983

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 04.08.2015
Va salut,

Ma numesc Mircea si as dori niste sfaturi/pareri, referitor la achizitia unei masini pe la 6000 de euro.
Mi-am facut cont special pentru discutia de fata, nu prea am timp de forumuri, dar de data asta, recunosc ca sunt in dilema :)

Am 32 de ani, nu am familie (intentionez in curand), locuiesc intr-un oras relativ mic, iar deocamdata circul 900km pe luna (12.000 pe an). Am biroul aproape de casa (10min), folosesc masina la iesiri in weekend, gym, cumparaturi, etc.

Anul viitor (la primavara) vreau sa cumpar o casuta la 20 de km de oras, deci voi lua in calcul naveta cu masina...per total ar fi vreo 24.000 km an.

Vreau de la o masina sa aibe un consum bun, siguranta, confort...Nu vreau nimic sportiv, nu fac liniute prin oras, vreau sa ma duca in siguranta din punctul A in B. Neaparat care sa aibe istoria verificabila la reprezentanta, km reali s.a.m.d.

Mi-e cam frica de diesel la km astia, mai ales ca am mai avut un Golf 5 tot 1.9 tdi, care mi-a fost pe suflet pana a inceput sa cada de pe el la 185k. In primele 2 luni totul a fost ok...in urmatoarele 3 luni (gen...distributie, filtre si tot tacamul, bielete, discuri de frana, placute de frana, furtun turbo, flanse, rulmenti, arcuri, bucse, senzori de swich, bujii si muuuulte alte maruntisuri pe care le-am rezolvat eu...si urma telescoape si turbina inainte s-o vand). Sa nu mai vb ca masina era PUTREDA de rugina. Dupa 3 luni am descoperit ca masina era vopsita integral...iar sub usi era banda adeziva vopsita si chituita. Va dati seama cum a aratat cand banda a cazut si toata rugina a iesit la iveala. Sa nu mai vorbim ca acolo unde nu era rugina (inca) vopseaua ori era gazata ori cu pete (ca niste nori)...aripile si pragurie avea vopsea care curgea. Masina luata de la samsar...sa imi fie invatatura de minte. Precizez ca masina era ca NOUA cand am luat-o.

deci pentru mine..exclus samsarii si masinile aduse din Germania cu naiba stie cati proprietari.

Pe ce am pus ochii, ar fi un Passat B6 cu motor 1.9 tdi din 2006/7, are 200k km, luata din Ro de noua, service facut la reprezentanta si cat de cat cu dotari.


De la Opel imi place doar Insignia, dar nu ma incadrez in buget.
Masinile mici nu imi plac deloc...la 1.87 ajung cu genunchi pe bord.

Ce alternative ar mai fi?

Precizez ca orice masina voi lua, o voi tine 4-5 ani, deci pe cand o voi vinde, voi avea ceva km. Nici nu vreau sa o dau la un pret de nimic (pe la 300.000 nu ti-o mai ia nimeni)

M-as fi orientat spre un motor 1.6 fsi,tot passat dar cu km mai putini... dar din cate am auzit, necesita benzina buna si scumpa...

Voi ce spuneti?
Sunt deschis la sugestii :)
Multumesc,

#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,502
  • Înscris: 30.10.2003
Eu iti recomand sa te uiti si spre Germania. Cand am vrut sa-mi iau prima masina, dupa ce am tras o tura prin targuri am zis adio masinilor vandute in Romania.
Citeste ce s-a scris aici pe forum, vezi ce masini gasesti, daca intra in buget ... Ce vreau sa zic e sa iei in considerare toate posibilitatile.

#3
mirceaf1983

mirceaf1983

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 04.08.2015
La o masina de Germania, daca nu ii stii istoricu, risti sa iti iei teapa...mai ales la un diesel la km si banii astia.
Sunt putini cei care accepta test la reprezentanta...

Si la cele luate de noi de aici sunt dezavantaje...si anume motorina proasta ce-o intrat in ea atatia ani.

Pentru o masina asa ieftina, nu merita sa merg personal dupa ea.

#4
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Când vă luaţi second-hand din Jermania luaţi pe cineva care se pricepe pe bune la maşini. Că a lua o maşină nu e ca şi cum ai lua un radiocasetofon vechi.

#5
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Din prima: nu lua diesel. Nu te ajuta cu nimic. Ia benzina si pune tu GPL, sa stii pe ce te bazezi. Din primul an iesi pe economie. 20.000 km/an ??? wow
Apoi - poti lua adusa din Germania daca iti faci o cunostinta la un dealer VW sa iti dea istoricul de reparatii din baza de date VW. Si evident ultima intrare sa fie cat mai recenta.
Si obligatoriu cu verificare la mecanicii tai care o vor si intretine.
Sa nu iti fie frica de masini cu rulaj mare, 200.000 km nu e mult la o masina facuta sa tina 400.000 km. Iar rulajul "de naveta" extraurban nu se compara cu cel "de uzura" prin orase aglomerate.

Edited by Oxigen1234, 04 August 2015 - 13:31.


#6
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,022
  • Înscris: 07.11.2006

 mirceaf1983, on 04 august 2015 - 12:50, said:

Va salut,

Masinile mici nu imi plac deloc...la 1.87 ajung cu genunchi pe bord.



HmPosted Image  Oare chiar asa sa fie?Posted Image
In Golf cum stateai?

Ca tot ziceai ca iti era pe suflet.

 mirceaf1983, on 04 august 2015 - 12:50, said:


.......mai ales ca am mai avut un Golf 5 tot 1.9 tdi, care mi-a fost pe suflet pana a inceput sa cada de pe el .......


#7
mirceaf1983

mirceaf1983

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 04.08.2015
Mi-e mila sa pun GPL pe frumusetea aia de Passat.
Am mai avut gaz pe prima masina iar cand am vadut-o, a durat 1 an...si in toata perioada asta, au sunat 2 oameni. Masina era o Astra din 2001 full fara piele si am dat-o suub pretul pietei altfel ramaneam cu ea pe cap.
Nu mi-a placut pentru ca trebuia sa mergi si pe benzina iar injectoarele au avut de suferit. un motor ce nu e proiectat pt gpl, nu va mai functiona la parametri normali niciodata.

#8
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
si la 200k o masina se incadreaza milimetric la capitolul "rabla"
e uzata si gata, indiferent de pareri gen "200.000 km nu e mult la o masina facuta sa tina 400.000 km"
probabil ca motorul merge si mai mult, dar restul??

Edited by aeon, 04 August 2015 - 13:47.


#9
mirceaf1983

mirceaf1983

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 04.08.2015

 adisz, on 04 august 2015 - 13:42, said:


HmPosted Image  Oare chiar asa sa fie?Posted Image
In Golf cum stateai?

Ca tot ziceai ca iti era pe suflet.

Golful 5 nu o consider masina mica si chiar stateam bine :)
Masina mica gen Polo, Corsa...etc etc...la astea m-am referit

 aeon, on 04 august 2015 - 13:46, said:

si la 200k o masina se incadreaza milimetric la capitolul "rabla"
e uzata si gata, indiferent de pareri gen "200.000 km nu e mult la o masina facuta sa tina 400.000 km"
probabil ca motorul merge si mai mult, dar restul??


de asta mi-e frica si mie...motorul duce (daca a fost intretinut corespunzator)...dar o masina nu are doar motor...si chiar nu vreau sa muncesc pentru masina si sa bag in ea bani in fiecare luna. M-am ars odata...acuma suflu si in iaurt.

#10
akmstriker

akmstriker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 05.02.2015

 mirceaf1983, on 04 august 2015 - 12:50, said:


De la Opel imi place doar Insignia, dar nu ma incadrez in buget.
Masinile mici nu imi plac deloc...la 1.87 ajung cu genunchi pe bord.


Incearca Toyota Auris modelul din 2009, eu am 1.86 si nu ajung cu genunchii nici la volan.

#11
mirceaf1983

mirceaf1983

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 04.08.2015

 akmstriker, on 04 august 2015 - 13:54, said:


Incearca Toyota Auris modelul din 2009, eu am 1.86 si nu ajung cu genunchii nici la volan.
Ma depaseste bugetul :)

#12
akmstriker

akmstriker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 05.02.2015
Gasesti in jurul a 6000 euro, dar sigur are multi kilometri si este aproape cheala cand vine vorba de dotari.

#13
mirceaf1983

mirceaf1983

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 04.08.2015
Daca aleg B6-le, stiu ca trebuie sa fac niste compromisuri...km multi sau mai pun $ si iau cu km mai putini...desi sansele sunt FOARTE slabe sa gasesc sub 180k reali chiar daca mai pun bani. Asa ca...don't know :)

Gpl pe benzinar nu mai vreau ever. N-o mai vinzi in veci.

#14
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
vezi ca sunt Honda accord 2.0 benzina, te uiti pe forumul dedicat si vezi vreun user care vinde, 2007-2008, am vazut suficienti care au inceput cu 7-8000 de euro si le-au dat cu 5-6000, ai tot jurnalul de bord al masini, poti citi ce s-a facut pe la ea, mai toate sunt luate de noi, si ai sanse sa fie si pana in 150.000. Generatia respectiva de acord a fost fiabila, si motorul e bun. Honda civic intra si ea.

Daca nu, cauta un focus/astra 1.6 cat mai nou si mai bine intretinut si gata. Daca vrei cu istoric, vaneaza pe forumurile marcilor ce useri isi mai vand masinile.

#15
mirceaf1983

mirceaf1983

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 04.08.2015
Pe forumurile marcilor, am vazut golfuri 5 si la 7000 de euro din 2005 Posted Image ...sau B6 la 9000 :)

Am cautat Astra diesel din 2007/8/9 si sub 170k-180k km nu am gasit. Atunci...nu mai bine un Passat mai chel si vechi (2005/6) decat o Astra cu tot atatia km dar mai noua?

#16
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Gasesti masini garla in banii aia, masini bune, de la prim proprietar. Astra, Megane, Focus, 308, C4, Ceed, i30.
Asta daca conteaza mai mult masina decat emblema. Daca cauti emblema o sa tot iei "fete mari" lipite cu scotch.

#17
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

 mirceaf1983, on 04 august 2015 - 12:50, said:

aripile si pragurie avea vopsea care curgea. Masina luata de la samsar...sa imi fie invatatura de minte. Precizez ca masina era ca NOUA cand am luat-o.
Sigur, s-a molipsit brusc de rugina, s-a revopsit si s-a lipit singura cu scoci in numai 2 luni.

 Oxigen1234, on 04 august 2015 - 13:29, said:

Sa nu iti fie frica de masini cu rulaj mare, 200.000 km nu e mult la o masina facuta sa tina 400.000 km. Iar rulajul "de naveta" extraurban nu se compara cu cel "de uzura" prin orase aglomerate.
Problema e ca dieselurile astea de 200.000km au de fapt minim 450.000. Si apoi va mirati cum si de ce sunt pline de rugina si le cad toate alea.

#18
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Pai daca tot pe forumul VW te uiti dupa patania cu Golful ala care arata ca nou... scuza-ma, dar se pare ca nu ai invatat prea multe din patania ta. Plus, nu stiu de ce consideri o masina de 6000€ ieftina. Adica na, poate pt tine sunt bani de seminte, dar 6000€ nu se strang chiar de pe azi pe maine.
Colegii ti-au facut niste recomandari bune, atat de europene cat si de asiatice, iar cel mai bun sfat ti l-a dat underb: cumpara masina, nu emblema. Ti-as spune si eu sa mergi in Germania dupa masina, dar de data asta ia pe cineva care stie la ce sa se uite. Nici nu trebuie sa intri departe in Germania: te duci intai in Nürnberg si apoi cobori spre München. Imposibil sa nu gasesti o masina in mintile ei, cu istoric verificabil.
Daca vrei un diesel f bun, uita-te dupa HDI-ul de la Citroen. Am avut si desi l-am frecat in mare parte in oras, n-a avut nici pe naiba, desi stiam si eu povestile despre dieselul folosit in oras. La motoarele pe benzina poti sa iei cam orice aspirat de la 1.6 in sus, ca acolo nu prea ai surprize. Sub nicio forma insa sa nu te lasi mintit de ascutitorile alea de 1L cu turbo.

@Oxigen1234: 400.000km? De unde ai scos cifra asta? :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate