Părerea clienților despre www.forit.ro
Last Updated: May 04 2023 16:44, Started by
123321
, Aug 03 2015 21:41
·
0
#1
Posted 03 August 2015 - 21:41
#2
Posted 03 August 2015 - 22:05
sunt seriosi la livrat produse. O data am avut probleme cu ei cand mi-au dat niste bluray terminate maxel, cred ca erau tinute luni de zile prin depozit.
|
#3
Posted 03 August 2015 - 23:19
Mie, cel puțin, mi-au creat impresia că nu acordă importanță e-mail-urilor primite pe adresa vânză[email protected], întrucât nu s-au mai sinchisit să-mi furnizeze informații legate de un produs cu prețul de 1100lei!...
Oare chiar au vânzări zilnice atât de importante încât, o placă de bază de 1100lei, să li se pară neimportantă? |
#4
Posted 04 August 2015 - 09:27
pai...au chat online, se deschide in yahoo messenger si vb live cu ei, eu asa am procedat. Inainte erau catre lacul tei cu sediul, acum s-au mutat mai spre unirii
Edited by xkos, 04 August 2015 - 09:27. |
#5
Posted 04 August 2015 - 11:11
Merci pt. info.
Știi cumva dacă produsele vândute sunt sigilate de către producători sau de către ei? Din ce-am citit pe net, cică prețurile lor sunt bune, tocmai datorită faptului că ei vând produse recondiționate. |
#6
Posted 04 August 2015 - 16:37
Am luat un router acum cateva luni, pe vremea cand aveau sediul pe langa igpr. Surprinzator, l-am gasit cel mai ieftin la ei (era la o oferta).
|
#7
Posted 11 August 2015 - 17:09
Varză pe toată linia:
0762851025 0785224464 [email protected] Atunci când vrei să cumperi ceva de la ei, este practic imposibil ca să iei legătura cu ei, dacă nu locuiești în București!... Telefoanele pot fi apelate dar nu răspunde nici dracu, idem și pt. e-mail!... Nici nu vreau să mă gândesc cum vor decurge rezolvarea garanțiilor la ei. Oare cum de rezistă asemenea specimene pe piață?... |
#8
Posted 26 October 2015 - 12:27
NU RECOMAND. CITESTE INAINTE DE A COMANDA DE PE FORIT.RO.
Am comandat de la ei componente pentru un PC in valoare totala de 4474Ron (Comanda #13074). In ziua care preceda primirea coletului am fost sunat sa fiu anuntat ca un produs din comanda nu este pe stoc (desi in momentul comenzii era pe stoc) si ca ar tb sa primesc pachetul peste inca 3 zile. Am primit coletul la timp dupa ce am renuntat la produsul lipsa. Placa de baza din comanda nu avea nici un sigiliu si se vedeau clar urme de amprente pe cipuri (acum sunt 100% convins ca a fost un produs returnat si vandut ca nou). Momentan placa de baza functioneaza dar cu o eroare (nu am putut sa o returnez pentru ca nu pot ramane fara PC pana trimit ei alta - aceasta nu mai era pe stoc). Printre componente a fost si o placa video care nu functiona corect (temperaturi foarte ridicate si erori peste erori - practic bloca tot sistemul dupa cateva minute de folosire). Am sunat sa anunt ca doresc sa returnez placa si dupa ce un reprezentant forit.ro efectiv a urlat la mine in telefon am reusit sa optin informatiile pentru retur. Am ambalat placa exact cum am primit-o (fara nici un defect la ambalaj sau ceva lipsa) si am trimis-o inapoi prin curier pe banii mei. Dupa cateva saptamani si ceva insistente am primit banii in cont dar surpiza ..... cu 115 RON mai putin care cica ar fi o PENALIZARE aplicate de ei pentru ca am dezlipit sigiliul (acesta fiind o bucatica de scotch de cativa cm). Am sunat inapoi si am primit o replica ca "De unde stim ca nu ai stricat-o tu". Dupa explicatiile lor din banii aia o sa se aplice un sigiliu nou si o sa fie revanduta (desi nu functioneaza). Am atasat si cateva poze cu produsul ambalat pentru retur (dupa discutia telefonica aveam ceva presimtiri ca ceva nu va merge bine). Ulterior am mai gasit pe alte forumuri plangeri similare cu a mea. Comand de pe internet de la inceputurile e-mag-ului si asa ceva nu am auzit. Urmeaza o plangere la OPC si revin cu update-uri. Concluzia .. nu comandati de pe forit.ro .. daca un produs nu functioneaza si cumva .. telepatic .. nu va puteti da seama de acest lucru fara sa desfaceti "sigiliul" o sa fiti penalizati. [ http://www.progresiv.ro/temp/2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.progresiv.ro/temp/3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.progresiv.ro/temp/4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.progresiv.ro/temp/5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.progresiv.ro/temp/6.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.progresiv.ro/temp/0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ClaudiuE, 26 October 2015 - 12:29. |
#9
Posted 26 October 2015 - 13:24
Am comandat de la ei componente pentru un PC in valoare totala de 4474Ron (Comanda #13074).
In ziua care preceda primirea coletului am fost sunat sa fiu anuntat ca un produs din comanda nu este pe stoc (desi in momentul comenzii era pe stoc) si ca ar tb sa primesc pachetul peste inca 3 zile. Placa de baza din comanda nu avea nici un sigiliu si se vedeau clar urme de amprente pe cipuri. Momentan placa de baza functioneaza dar cu o eroare (nu am putut sa o returnez pentru ca nu pot ramane fara PC pana trimit ei alta - aceasta nu mai era pe stoc). Printre componente a fost si o placa video care nu functiona corect (temperaturi foarte ridicate si erori peste erori - practic bloca tot sistemul dupa cateva minute de folosire). Am sunat sa anunt ca doresc sa returnez placa si dupa ce un reprezentant forit.ro efectiv a urlat la mine in telefon am reusit sa optin informatiile pentru retur. Am ambalat placa exact cum am primit-o (fara nici un defect la ambalaj sau ceva lipsa) si am trimis-o inapoi prin curier pe banii mei. Dupa cateva saptamani si ceva insistente am primit banii in cont dar surpiza ..... cu 115 RON mai putin care cica ar fi o PENALIZARE aplicate de ei pentru ca am dezlipit sigiliul (acesta fiind o bucatica de scotch de cativa cm). Am sunat inapoi si am primit o replica ca "De unde stim ca nu ai stricat-o tu". Dupa explicatiile lor din banii aia o sa se aplice un sigiliu nou si o sa fie revanduta (desi nu functioneaza). Ulterior am mai gasit pe alte forumuri plangeri similare cu a mea. Comand de pe internet de la inceputurile e-mag-ului si asa ceva nu am auzit. Urmeaza o plangere la OPC si revin cu update-uri. Concluzia .. nu comandati de pe forit.ro .. daca un produs nu functioneaza si cumva .. telepatic .. nu va puteti da seama de acest lucru fara sa desfaceti "sigiliul" o sa fiti penalizati. Attached Files |
#11
Posted 26 October 2015 - 13:48
Asa patesti cand te zgarcesti la 100 lei pe total, cand mai bine ai fi luat de la pcg sau emag. Si nu mai aveai atatea probleme.
|
#12
Posted 26 October 2015 - 13:52
Prin primavara aveau sediul undeva pe langa Stadionul Dinamo, acum vad ca s-au mutat in fostul sediu Oktal.
Asa am cumparat si eu recent o placa de baza gigabyte, nu avea niciun sigiliu, doar deschideai cutia. Ce eroare aveai la placa de baza? Daca le trimiteai placa video la garantie poate ca ieseai mai bine. Edited by gumball3000, 26 October 2015 - 14:07. |
#13
Posted 26 October 2015 - 14:00
#14
Posted 26 October 2015 - 14:00
Sigiliile nu fac obiectul penalizarilor la returnare deci fac ilegalitati. Urmeaza sa ma cert si eu cu ei. Mie inca nu mi-au dat banii mai au cateva zile sa ii returneze in termen legal.Sa vad daca au tupeu sa imi aplice si mie penalizare pe te miri ce motiv...
|
#15
Posted 26 October 2015 - 14:04
gumball3000, on 26 octombrie 2015 - 13:52, said:
Prin primavara aveau sediul undeva pe langa Stadionul Dinamo, acum vad ca s-au mutat in fostul sediu Oktal. Asa am cumparat si eu recent o placa de baza gigabyte, nu avea niciun sigiliu, doar deschidea cutia. Ce eroare aveai la placa de baza? Daca le trimiteai placa video la garantie poate ca ieseai mai bine. Placa de baza este un gigabyte x99 gaming 5 si are codul de eroare "73". Am incercat sa caut raspunsuri pe forumuri dar din lipsa de timp am renuntat. Daca trimiteam placa video la garantie stateam o luna fara PC pana o reparau ei sau trimiteau alta. Am fost a doua zi la emag in Iasi si am luat o placa de pe stoc care merge impecabil. |
|
#16
Posted 26 October 2015 - 14:04
Oare astia is cu magazinu in garaj?
Dupa imaginile de pe google din 2009 pana in 2014 si poza actuala a lor de pe site, garaju asta pare cu "noroc" pentru orice business. Azi is ei, maine o sa fie altii si poate inchid si firma pana nu-ti expira garantiile. Cand cineva iti trimite marfa veche si folosita pe post de marfa noua nu ai cum sa te astepti sa respecte garantii, sau sa-ti dea banii ianapoi pe produsele returnate fara scandal si reclamatii. Io le-as fi returnat toata comanda imediat ce vedeam ca nu-s sigilate sau prezentau urme de folosire si erau vandute ca noi. |
#17
Posted 26 October 2015 - 14:05
diZy, on 26 octombrie 2015 - 14:00, said:
Sigiliile nu fac obiectul penalizarilor la returnare deci fac ilegalitati. Urmeaza sa ma cert si eu cu ei. Mie inca nu mi-au dat banii mai au cateva zile sa ii returneze in termen legal.Sa vad daca au tupeu sa imi aplice si mie penalizare pe te miri ce motiv... Tupeu au. Am mai gasit pe alte forumuri probleme cu returnarea banilor. Maine dimineata le deschid o plangere la OPC sa vad ce rezolv. |
#18
Posted 26 October 2015 - 14:08
Uite chiar de pe site-ul lor.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users