Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Părerea clienților despre www.forit.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#1
123321

123321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 05.02.2012
Îi rog pe toți cei care au achiziționat produse de la ei, să posteze aici câteva impresii.
Thx.

#2
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
sunt seriosi la livrat produse. O data am avut probleme cu ei cand mi-au dat niste bluray terminate maxel, cred ca erau tinute luni de zile prin depozit.

#3
123321

123321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 05.02.2012
Mie, cel puțin, mi-au creat impresia că nu acordă importanță e-mail-urilor primite pe adresa vânză[email protected], întrucât nu s-au mai sinchisit să-mi furnizeze informații legate de un produs cu prețul de 1100lei!...
Oare chiar au vânzări zilnice atât de importante încât, o placă de bază de 1100lei, să li se pară neimportantă?

#4
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
pai...au chat online, se deschide in yahoo messenger si vb live cu ei, eu asa am procedat. Inainte erau catre lacul tei cu sediul, acum s-au mutat mai spre unirii

Edited by xkos, 04 August 2015 - 09:27.


#5
123321

123321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 05.02.2012
Merci pt. info.
Știi cumva dacă produsele vândute sunt sigilate de către producători sau de către ei?
Din ce-am citit pe net, cică prețurile lor sunt bune, tocmai datorită faptului că ei vând produse recondiționate.

#6
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Am luat un router acum cateva luni, pe vremea cand aveau sediul pe langa igpr. Surprinzator, l-am gasit cel mai ieftin la ei (era la o oferta).

#7
123321

123321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 05.02.2012
Varză pe toată linia:

0762851025
0785224464
[email protected]

Atunci când vrei să cumperi ceva de la ei, este practic imposibil ca să iei legătura cu ei, dacă nu locuiești în București!...
Telefoanele pot fi apelate dar nu răspunde nici dracu, idem și pt. e-mail!...

Nici nu vreau să mă gândesc cum vor decurge rezolvarea garanțiilor la ei.

Oare cum de rezistă asemenea specimene pe piață?...

#8
ClaudiuE

ClaudiuE

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 26.10.2015
NU RECOMAND. CITESTE INAINTE DE A COMANDA DE PE FORIT.RO.

Am comandat de la ei componente pentru un PC in valoare totala de 4474Ron (Comanda #13074).

In ziua care preceda primirea coletului am fost sunat sa fiu anuntat ca un produs din comanda nu este pe stoc (desi in momentul comenzii era pe stoc) si ca ar tb sa primesc pachetul peste inca 3 zile.

Am primit coletul la timp dupa ce am renuntat la produsul lipsa.

Placa de baza din comanda nu avea nici un sigiliu si se vedeau clar urme de amprente pe cipuri (acum sunt 100% convins ca a fost un produs returnat si vandut ca nou).
Momentan placa de baza functioneaza dar cu o eroare (nu am putut sa o returnez pentru ca nu pot ramane fara PC pana trimit ei alta - aceasta nu mai era pe stoc).

Printre componente a fost si o placa video care nu functiona corect (temperaturi foarte ridicate si erori peste erori - practic bloca tot sistemul dupa cateva minute de folosire).
Am sunat sa anunt ca doresc sa returnez placa si dupa ce un reprezentant forit.ro efectiv a urlat la mine in telefon am reusit sa optin informatiile pentru retur.

Am ambalat placa exact cum am primit-o (fara nici un defect la ambalaj sau ceva lipsa) si am trimis-o inapoi prin curier pe banii mei.

Dupa cateva saptamani si ceva insistente am primit banii in cont dar surpiza ..... cu 115 RON mai putin care cica ar fi o PENALIZARE aplicate de ei pentru ca am dezlipit sigiliul (acesta fiind o bucatica de scotch de cativa cm).
Am sunat inapoi si am primit o replica ca "De unde stim ca nu ai stricat-o tu". Dupa explicatiile lor din banii aia o sa se aplice un sigiliu nou si o sa fie revanduta (desi nu functioneaza).

Am atasat si cateva poze cu produsul ambalat pentru retur (dupa discutia telefonica aveam ceva presimtiri ca ceva nu va merge bine).

Ulterior am mai gasit pe alte forumuri plangeri similare cu a mea.

Comand de pe internet de la inceputurile e-mag-ului si asa ceva nu am auzit. Urmeaza o plangere la OPC si revin cu update-uri.

Concluzia .. nu comandati de pe forit.ro .. daca un produs nu functioneaza si cumva .. telepatic .. nu va puteti da seama de acest lucru fara sa desfaceti "sigiliul" o sa fiti penalizati.






[ http://www.progresiv.ro/temp/2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.progresiv.ro/temp/3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.progresiv.ro/temp/4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.progresiv.ro/temp/5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.progresiv.ro/temp/6.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.progresiv.ro/temp/0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by ClaudiuE, 26 October 2015 - 12:29.


#9
ClaudiuE

ClaudiuE

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 26.10.2015
Am comandat de la ei componente pentru un PC in valoare totala de 4474Ron (Comanda #13074).

In ziua care preceda primirea coletului am fost sunat sa fiu anuntat ca un produs din comanda nu este pe stoc (desi in momentul comenzii era pe stoc) si ca ar tb sa primesc pachetul peste inca 3 zile.
Placa de baza din comanda nu avea nici un sigiliu si se vedeau clar urme de amprente pe cipuri.

Momentan placa de baza functioneaza dar cu o eroare (nu am putut sa o returnez pentru ca nu pot ramane fara PC pana trimit ei alta - aceasta nu mai era pe stoc).
Printre componente a fost si o placa video care nu functiona corect (temperaturi foarte ridicate si erori peste erori - practic bloca tot sistemul dupa cateva minute de folosire).

Am sunat sa anunt ca doresc sa returnez placa si dupa ce un reprezentant forit.ro efectiv a urlat la mine in telefon am reusit sa optin informatiile pentru retur.
Am ambalat placa exact cum am primit-o (fara nici un defect la ambalaj sau ceva lipsa) si am trimis-o inapoi prin curier pe banii mei.

Dupa cateva saptamani si ceva insistente am primit banii in cont dar surpiza ..... cu 115 RON mai putin care cica ar fi o PENALIZARE aplicate de ei pentru ca am dezlipit sigiliul (acesta fiind o bucatica de scotch de cativa cm).
Am sunat inapoi si am primit o replica ca "De unde stim ca nu ai stricat-o tu". Dupa explicatiile lor din banii aia o sa se aplice un sigiliu nou si o sa fie revanduta (desi nu functioneaza).
Ulterior am mai gasit pe alte forumuri plangeri similare cu a mea.

Comand de pe internet de la inceputurile e-mag-ului si asa ceva nu am auzit. Urmeaza o plangere la OPC si revin cu update-uri.
Concluzia .. nu comandati de pe forit.ro .. daca un produs nu functioneaza si cumva .. telepatic .. nu va puteti da seama de acest lucru fara sa desfaceti "sigiliul" o sa fiti penalizati.

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   265.42K   55 downloads


#10
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
ANPC... restul sunt doar vorbe

#11
mariusrap

mariusrap

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 20.11.2008
Asa patesti cand te zgarcesti la 100 lei pe total, cand mai bine ai fi luat de la pcg sau emag. Si nu mai aveai atatea probleme.

#12
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Prin primavara aveau sediul undeva pe langa Stadionul Dinamo, acum vad ca s-au mutat in fostul sediu Oktal.
Asa am cumparat si eu recent o placa de baza gigabyte, nu avea niciun sigiliu, doar deschideai cutia.
Ce eroare aveai la placa de baza?

Daca le trimiteai placa video la garantie poate ca ieseai mai bine.

Edited by gumball3000, 26 October 2015 - 14:07.


#13
ClaudiuE

ClaudiuE

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 26.10.2015

 mariusrap, on 26 octombrie 2015 - 13:48, said:

Asa patesti cand te zgarcesti la 100 lei pe total, cand mai bine ai fi luat de la pcg sau emag. Si nu mai aveai atatea probleme.

Pe total m-am zgarcit la mai mult de 100 lei. Dar mi-am invatat lectia.

#14
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Sigiliile nu fac obiectul penalizarilor la returnare deci fac ilegalitati. Urmeaza sa ma cert si eu cu ei. Mie inca nu mi-au dat banii mai au cateva zile sa ii returneze in termen legal.Sa vad daca au tupeu sa imi aplice si mie penalizare pe te miri ce motiv...

#15
ClaudiuE

ClaudiuE

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 26.10.2015

 gumball3000, on 26 octombrie 2015 - 13:52, said:

Prin primavara aveau sediul undeva pe langa Stadionul Dinamo, acum vad ca s-au mutat in fostul sediu Oktal.
Asa am cumparat si eu recent o placa de baza gigabyte, nu avea niciun sigiliu, doar deschidea cutia.
Ce eroare aveai la placa de baza?

Daca le trimiteai placa video la garantie poate ca ieseai mai bine.

Placa de baza este un gigabyte x99 gaming 5 si are codul de eroare "73". Am incercat sa caut raspunsuri pe forumuri dar din lipsa de timp am renuntat.

Daca trimiteam placa video la garantie stateam o luna fara PC pana o reparau ei sau trimiteau alta.
Am fost a doua zi la emag in Iasi si am luat o placa de pe stoc care merge impecabil.

#16
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004
Oare astia is cu magazinu in garaj?
Dupa imaginile de pe google din 2009 pana in 2014 si poza actuala a lor de pe site, garaju asta pare cu "noroc" pentru orice business. Azi is ei, maine o sa fie altii si poate inchid si firma pana nu-ti expira garantiile.
Cand cineva iti trimite marfa veche si folosita pe post de marfa noua nu ai cum sa te astepti sa respecte garantii, sau sa-ti dea banii ianapoi pe produsele returnate fara scandal si reclamatii.
Io le-as fi returnat toata comanda imediat ce vedeam ca nu-s sigilate sau prezentau urme de folosire si erau vandute ca noi.

#17
ClaudiuE

ClaudiuE

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 26.10.2015

 diZy, on 26 octombrie 2015 - 14:00, said:

Sigiliile nu fac obiectul penalizarilor la returnare deci fac ilegalitati. Urmeaza sa ma cert si eu cu ei. Mie inca nu mi-au dat banii mai au cateva zile sa ii returneze in termen legal.Sa vad daca au tupeu sa imi aplice si mie penalizare pe te miri ce motiv...

Tupeu au. Am mai gasit pe alte forumuri probleme cu returnarea banilor.
Maine dimineata le deschid o plangere la OPC sa vad ce rezolv.

#18
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Uite chiar de pe site-ul lor.


Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate